Joo,olkinuken kootut kömmähdykset.
Tämä sopii, osku voi toimia vierailevana päätoimittajana. Saamme kerrankin tasokasta tekstiä ProBodyyn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo,olkinuken kootut kömmähdykset.
Mike nyt kovasti koittaa puskea tuollaista uusliberalistista tihkumisteoriaa, siis että rikkaiden rikastuminen auttaa köyhiä. Sitä samaa jargonia mitä katainen & wannabeporhot ulostavat kaiken aikaa. Kuitenkaan tällaiselle teorialle ei pahemmin löydy pohjaa todellisuudesta.
EDIT: kärjistettynä, jotta pystytään ehkäisemään sosiaalisten luokkien syntymistä, pyrkii valtio tulonsiirroilla tasaamaan elämisen laatua ihmisten elämässä. Tähän tarvitaan veroja.
Paras on kylla tama PerSujen ehdokas Anssi Joutsenlampi, joka lupaa antaa kansanedustajan palkkansa hyvantekevaisyyteen. Sanoo taman onnistuvan, koska voi elattaa itsensa elakkeellaan ja paivarahallaan. Jos joku uskoo siihen, etta saa edelleen nuo tuet sen jalkeen kun menee toihin kansanedustajaksi, niin nailla alynlahjoilla kannattaisi pysytella aika helvetin kaukana sielta eduskunnasta. Viela idiootimpi saa kylla olla, jos on aanestanyt kyseista miesta. Lieko aanet tulleet Juha Miedon entisilta aanestajilta...
Ei, vaan auttaa paikallisesti taloutta ja sitä kautta luo kulutusta välillisesti lisää.
Hei Jouni Virtamo, ai että Keskusta ei oo johtanut omiansa harhaan? Keskustalla on kaikista idiootimmat edustajat. Jos Kokoomus rajoittaisi maahanmuuttoa ja lopettaisi ton "mustalaisten" eli etelä-euroopan elättämisen ni se ois ihan hyvä puolue. Kokoomus tarvitsee Persuja pitämässä niiltä jalat maassa ja päättämässä juuri näistä kahdesta asiasta.
Mä haluaisin kuulla jonkun progeveron puolesta liputtavan kommentin tähän. Keltä se on pois jos joku tienaa vaikka 2 miljoonaa euroa vuodessa?
Itse persuja äänestäneenä olen sitä mieltä että nyt saatu tulos on kaikin puolin täydellinen, ainakin jos ajatellaan mahdollisia salkkuja. Faktahan on se, että jos Soini haluaa hallitukseen, kompromisseja on pakko tehdä.
Kertokaa joku, miksei seuraava skenaario olisi nyt mahdollinen?
Eli Käteinen pääministeriksi + Kokoomus talouspolitiikan hoitoon ja persuille mamu- sisä- ja ehkä puolustusministerin salkut. Siinä olis aivan saatanan hyvä yhdistelmä. Eikä opetusministerin salkkukaan huono olis.
Itsekin talouspoliittisesti kokoomuksen linjoilla, mutta näissä vaaleissa ajoi nimenomaan turvallisuus prioriteetiksi ja sen Packalen hanskaa taatusti. Aivan ihanteellinen tilanne jos saatais Halla-Aho mamuministeriks + Packalen sisäministeriks. Talouspolitiikkaan persujen ei tarviis mun mielestä sotkeutua ollenkaan.
Ja demareille sitten joku turha salkku, kulttuuri tms.
Ja jos vielä RKP lentää hallituksesta niin avot.
Mutta palataan nyt asiaan ja keskustellaan asiallisesti. Mitä veikkaatte että lainaammeko(lahjoitammme) rahaa Portugaliin?
Osaatko sinä ollenkaan lukea SirMax? Sanomani helpotettuna tekstinä: Persut loivat ennen vaaleja mielikuvan, että maahanmuuttoon liittyvät ongelmat ovat hyvin suuria ja että persut poistavat vaalit voittaessaan nuo ongelmat. Tällä agendalla saatiin runsaasti suosiota ja äänestäjiä. Arveluni kuitenkin on, ettei puolue tule juuri aiheeseen panostamaan, siksi puhun kusetuksesta, jolla tarkoitan siis sitä, että äänestäjiä johdettiin harhaan.
Jos puolue kuitenkin poistaa maahanmuuttoon liittyvät ongelmat, olen ollut väärässä ja tunnustan sen mielelläni. Ja olen lisäksi tyytyväinen.
Tätä itsekin pelkään, vaikka asiantuntemus olis ainakin Packalenilla kohdallaan, Holmlund on kyllä sössinyt mm. poliisien työttömyystilanteen niin pahasti että huhheijaa, Packalen kuitenkin parikymmentä vuotta poliisina ollut niin luulis olevan pätevä. Halla-Aho on juurikin kaksipiippuinen juttu tuon vastustuksen kannalta, toisaalta hallitusneuvotteluissa persut varmasti taipuu helpommin kompromisseihin jos Jussi maahanmuuttoministeriksi laitettaisiin. Koska jollainhan Käteisen täytyy neuvotella persut ulos talouspuolelta, ja luulen että Soinia viime kädessä kiinnostaa mamu -, elinkeino-, sisä- ja opetusministerin salkut eniten. Koska pääjehun salkku menee kuitenkin käteiselle.Noita salkkuja on kuitenkin sen verran että eipä taida SDP yhteen tyytyä
H-a:lla saattaa olla liikaa vastustusta ja Packalénia ehkä pidetään liian kokemattomana.
Kysytäänpä asiaa sitten näin: Kuinka ihmisten vaurastuminen haittaa köyhiä? Ja nyt sitten mielellään niitä perusteluita.
SirMax, eikös Suomi sitoudu takaamaan tietyn summan, ei suorastaan siis anna senttiäkään? Korjaa, jos olen väärässä.
Veikkaan nimittäin että Katainen mieluummin valkkaa persut jos toinen vaihtoehto on demarit. On kyllä jännät hallitusneuvottelut tulossa.
SirMax, eikös Suomi sitoudu takaamaan tietyn summan, ei suorastaan siis anna senttiäkään? Korjaa, jos olen väärässä.