Millasella kristallipallolla ennustat?? Mun sony ei nätä noin pitkälle :(
Eikö Kahliskaan osaa enää lukea? Tsekkaapa kommenttia, jota kommentoin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millasella kristallipallolla ennustat?? Mun sony ei nätä noin pitkälle :(
Nyt sinä et ymmärtänyt asiaa, puhuin kuvainnollisesti. Sinulla on aina ihme halu yrittää saada muut näyttämään huonommalta ja itsesi jotenkin paremmalta, väännät ja käännät asioita ihan väärälle tolalle. Kai se johtuu siintä että olet narsisti, mutta sehän on yleinen vika bodareilla.
Eikö Kahliskaan osaa enää lukea? Tsekkaapa kommenttia, jota kommentoin...
Ja RJS: katsoppa äänimääriä: toisessa n. 1 000 ääntä ja toisessa 10 000. Huomenna varmaan vähän toisennäköinen. Lisäksi voihan sitä olla monesta syystä tyytymätön vaalitulokseen. Joku olisi voinut haluta SDP:stä tai PS:stä suurimman puolueen jne.
Mutta tässä talouden tilanteessa missä Suomi vain velkaantuu kokoajan lisää ni toi prosentti kyllä tuntuu, etenkin ku lisätään Kreikka ja Irlanti siihen päälle. Raha on suhteellista, tietyissä tilanteissa se kirpaisee paljon ja joskus vain vähän. Ymmärsin ihan täysin ton takausjutun ja kommentoin tosiaankin talousasioita! Minulla on käytännön järkeä ja kokemusta talousasioista, niitä ei opi koulussa. Pitää vielä lisätä se että jos yksityinen henkilö menee konkkaan ni siinä ei maailma kaadu mutta jos esim Suomi olisi menossa konkkaan ni se kaataa jo monen ihmisen maailman.
Huomaan, että sinäkään et halua ymmärtää kirjoittamaani oikein. Miten asian nyt ilmaisisin: Muodostui fiilis (mm. Halla-ahon kirjoituksista ja tällä palstalla ainakin aluksi Rankkurin kirjoituksista), että Persut kykenevät tekemään jotakin tälle mörölle (maahanmuutto-ongelmat), ja esimerkiksi tällä palstalla lukemattomat eri henkilöt ovat kirjoittaneet, että tulevat äänestämään Persuja vain ja ainoastaan tästä syystä. Monet kirjoittivat, että äänestäisivät muuten esim. kokoomusta. Lopputulos: Persut saivat vaaleissa runsaasti maahanmuuttokriittisten ääniä.
Käytännössä vaikuttaa kuitenkin siltä, ettei asia ole kovinkaan korkealla Soinin listalla.
Itseäni ärsyttää suunnattomasti se että perussuomalaisten äänestäjät haukutaan tyhmiksi, junteiksi, rasisteiksi, "väärin äänestäneiksi" ym. Monet päinvastaisten arvojen kannattajat mesoavat mm. Facebookin statuksissa postaamalla surubiisejä, liittymällä joihinkin "EI perussuomalaiselle Suomelle" ja "Minun Suomeni on kansainvälinen"-ryhmiin, sekä dramatisoivat uhkauksilla Suomesta muuttamisella ja kuljetuspalvelu Niemen sivujen linkittelyllä, puhumattakaan siitä mitä Kelan tukia maksetaan jos lähtee etsimään ulkomailta töitä.
Antakaa mun kaikki kestää...
Jotkut osaavat ihan fiksusti ja asiallisesti perustella mielipiteitään, mutta suurin osa kompastuu omaan erinomaisuuteensa ja kuviteltuun ylemmyyteensä postaamalla niin myötähäpeää aiheuttavia statuksia ettei tosikaan. Paheksun suuresti ilkeämielistä leimaamista, yleistämistä ja muiden mielipiteiden ja äänestysoikeuden aliarvioimista.
Loppukaneetiksi voisi todeta että "Apua persut omg kuollaan kaikki natsirasismi muutan Libyaan :|"
No onhan toi aika läppäkuva, kun on se Halla-Aho on aika natsi kumminkinmiccomacho sanoi:Tässä se vasta jytky onkin kaikille "persut on natsi-rasisti-fasisteja" -tyypeille:
KOK-SDP-PS=sinipunaniskahallitus
No onhan toi aika läppäkuva, kun on se Halla-Aho on aika natsi kumminkin
No onhan toi aika läppäkuva, kun on se Halla-Aho on aika natsi kumminkin