Eduskuntavaalit 2011

Mitä puoluetta äänestät?

  • Kokoomus

    Votes: 0 0,0%
  • Keskusta

    Votes: 0 0,0%
  • SDP

    Votes: 0 0,0%
  • Vihreät

    Votes: 0 0,0%
  • Vasemmistoliitto

    Votes: 0 0,0%
  • Perussuomalaiset

    Votes: 0 0,0%
  • RKP

    Votes: 0 0,0%
  • Muutos 2011

    Votes: 0 0,0%
  • Kristillisdemokraatit

    Votes: 0 0,0%
  • Vapauspuolue

    Votes: 0 0,0%
  • SKP

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    0
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen varmaan eri mieltä lukuisista asioista Mustajärven ja Yrttiahon kanssa, mutta tuollaista suoraselkäisyyttä ja lahjomattomuutta arvostan suuresti.
 
Itse olen varmaan eri mieltä lukuisista asioista Mustajärven ja Yrttiahon kanssa, mutta tuollaista suoraselkäisyyttä ja lahjomattomuutta arvostan suuresti.

Samaa mieltä.

Vai olisiko kyseessä kuitenkin vastuuton vastuunväistely, ja vastuuton pelkuruus kun ei uskalleta lähteä kantamaan vastuuta ja tekemään vastuullista hallituspolitiikkaa? Noilla tavoilla syytetään nykyään kaikkea mikä liikkuu ja pitää vaalilupauksensa.
 
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011071814071669_uu.shtml

Suomesta leviää kyllä maailmalle todella rasistinen kuva jos perussuomalaisten kannatus vain jatkaa nousuaan, varsinkin kun iso osa edustajista on avoimesti rasistisia ja juoppoja.

Ketä kiinnostaa mitä suomalaisista ajatellaan muualla? Samalla tavalla meidät jyrätään kaikissa EU-asioissa, koska mietitään, mitä muut ajattelee meistä. Etelä-euroopan maita ei kiinnosta vittuakaan, mitä niistä ajatellaan, kun he haluavat jonkuna asian menevän niinkuin he haluavat.

Ja Toivola voisi joskus osoittaa olevansa edes sen verran mies, että ei loukkaannu jokaisesta häneen, homoon tai tummaihoiseen kohdistuneesta jutusta. Kuinkas monta kertaa valituksi tulemisen jälkeen Toivola on ehtinyt jo loukkaantua? Onko hän tehnyt mitään muuta kuin loukkaantunut jokaisesta heitosta? Siksi häntä kutsutaankin ammattiloukkaantujaksi, koska siinä hän on paras.

Ja se vitsi oli niin paska, että hävettää hänen puolesta vielä enemmän.
 
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=12679 Pitääkö toi asia paikkaansa? Kyllä murenee perkele edelleen usko Suomen oikeuslaitokseen ja poliitikkoihin.

Tuo asiakirjaväärennös kyllä pitää täysin paikkansa. Muistaakseni tästä kanneltiin oikeuskanslerille ja tämä totesi rikkeen tapahtuneen, mutta teko oli niin lievä ettei siitä ollut seurauksia. Tuo päätös löytyy kun vähän googlailee.
 
Aikaisemmin oli puhetta Paula Lehtomäestä ja niistä hämäristä Talvivaaran osakkeista. Hänhän oli ympäristöministerinä ja hänen koko lähipiirinsä oli ostanut korviaan myöten Talvivaaran osakkeita. Nyt kuitenkin Talvivaara on ollut jo pidempään otsikoissa ympäristörikkeiden takia. Olisiko tässä sittenkin ollut lahjontaa takana? Näin jälkikäteen vaikuttaa todella epäilyttävältä.
 
Tuo asiakirjaväärennös kyllä pitää täysin paikkansa. Muistaakseni tästä kanneltiin oikeuskanslerille ja tämä totesi rikkeen tapahtuneen, mutta teko oli niin lievä ettei siitä ollut seurauksia. Tuo päätös löytyy kun vähän googlailee.
Juu, tottahan tuo. "Epärehellisyys maan perii" ja "paha saa palkkansa, hyvä pärjäilköön omillaan".
 
Back
Ylös Bottom