Eduskuntavaalit 2011

Mitä puoluetta äänestät?

  • Kokoomus

    Votes: 0 0,0%
  • Keskusta

    Votes: 0 0,0%
  • SDP

    Votes: 0 0,0%
  • Vihreät

    Votes: 0 0,0%
  • Vasemmistoliitto

    Votes: 0 0,0%
  • Perussuomalaiset

    Votes: 0 0,0%
  • RKP

    Votes: 0 0,0%
  • Muutos 2011

    Votes: 0 0,0%
  • Kristillisdemokraatit

    Votes: 0 0,0%
  • Vapauspuolue

    Votes: 0 0,0%
  • SKP

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    0
Muistaako joku, kun tässä vähän aikaa sitten oli tutkimus/selvitys puolueiden kannattajien sosiaalisesta asemasta, jossa otettiin ainakin koulutus, työ ja sukupuoli huomioon. Itse en vielä pikaisen googlettelun kautta löytänyt, mutta jos joku löytää, niin voi linkata tänne. Muistaakseni persuilla oli eniten juuri työväestöä ja ''vähemmän koulutettua'' sekä miehiä. Ei silti sitä tarkoita, ettei persuilla olisi välkkyjä ehdokkaita - ja niitähän on ihan hyvä liuta. Ja mitäs väliä sillä on, jos persujen äänestäjäkunta on keskimääräistä vähemmän koulutettua? Äänioikeushan heillä on ja monet varmasti tuottavat enemmän kuin seitsemän vuotta veronmaksajien piikkiin humanistisia tieteitä lukenut vihreä (YLEISTYS).
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Älä sivis viitti itkee siinä.

Jos noin ottaa hermojen päälle, niin ehkä tosiaan on time to stop posting?

Täytyy kyllä kompata sivistä. Jos teikäläisen anti tähän keskusteluun on pelkästään tuota epämääräistä vittuilua perussuomalaisia ja heidän äänestäjiään kohtaan, niin ehkä tämä ketju tulisi toimeen ilmankin.
 
Tosta asiasta että millä lailla kunkin puolueen äänestäjät ovat kiinnostuneita yhteiskunnallisista asioista oli juttua taannoisessa Kalle Haatasen radio-ohjelmassa: http://www.yle.fi/radio1/kulttuuri/kalle_haatanen/tommi_uschanov_25005.html

Muistaakseni tossa mainittiin esim. että demareiden ja vihreiden äänestäjissä oli eniten sellaisia jotka eivät edes tienneet onko se oma puolue hallituksessa vai ei, kun taas kokoomuksen ja vasemmistoliiton äänestäjissä oli eniten niitä jotka tiesivät tämän oman puolueensa kohdalla. Vasemmistoliitto on stereotyyppisesti oppositiopuolue ja niiden äänestäjät sen tyyppisiä ihmisiä. Koska Perussuomalaiset on änkyrävasemmistopuolue, niin luulisi että siellä on äänestäjäkuntakin vähän samankaltaista kuin vasemmistoliitossa.

Tiettyjen puolueiden äänestäjiä ajavat faktat ja tiettyjen muut käsitykset puolueen harjoittamasta politiikasta. Luulisi että esim. juuri vihreiden kohdalla tämä korostuu, niiden äänestäjät ajattelee vihreiden ajavan kaikkia hyviä asioita kun ne ovat niin hyviä ihmisiä, sen enempää niitä todellisia poliittisia kannanottoja ja toimenpiteitä tuijottamatta.
 
Koska Perussuomalaiset on änkyrävasemmistopuolue, niin luulisi että siellä on äänestäjäkuntakin vähän samankaltaista kuin vasemmistoliitossa.

Tästä nyt täytyy olla aavistuksen eri mieltä.
 
Hyvin mahdollista, että tällä hetkellä maksat hieman enemmän, koska käyn opiskelun ohella vain osa-aikaisesti töissä. Mutta tuskin loppupeleissä maksat niin paljon kuin minä. Te rotuasioilla itsetuntoanne pönkittävät kaverit harvemmin ootte niitä korkeasti koulutettuja, hyvin palkattuja hemmoja.

Mitäs muuten opiskelet?
 
Mikäs jätkä tää ektomorfi on? Aika paskaa provoilua taas, miten ihmeessä kaikki vitun keijot onnistuu löytämään itsensä tänne ja mamuketjuun.
 
^ nyt ei pidä unohtaa myöskään kirkosta eroamis- ja päihdepolitiikkaketjuja.

Jotta tulis edes jotain kaukaisesti ketjuun liittyvää, niin mulla on ollut vaikeuksia pitää näitä entisiä ammattiurheilijoita vakavasti otettavina poliitikkoina. Ehkä sitä kaipaisi hieman toisenlaista kompetenssia kuin pitkän urheilutaustan. Varsinkin kuin huippu-urheilussa elämänsä eläneen ihmisen maailmankatsomus jää omasta mielestäni jokseenkin kapeaksi.
 
^ nyt ei pidä unohtaa myöskään kirkosta eroamis- ja päihdepolitiikkaketjuja.

Jotta tulis edes jotain kaukaisesti ketjuun liittyvää, niin mulla on ollut vaikeuksia pitää näitä entisiä ammattiurheilijoita vakavasti otettavina poliitikkoina. Ehkä sitä kaipaisi hieman toisenlaista kompetenssia kuin pitkän urheilutaustan. Varsinkin kuin huippu-urheilussa elämänsä eläneen ihmisen maailmankatsomus jää omasta mielestäni jokseenkin kapeaksi.

Tuskin nyt suoraan Uusikseen viittasit, mutta kyllähän tällä kaverilla kompetenssia riittää. Insinöörikin taitaa ihan olla.
Wikipediasta lainattua:
Uusipaavalniemi on ratkaissut Rubikin kuution 25 sekunnissa. Hän on kyennyt vakiinnuttamaan kuution ratkaisemiseen kuluvan ajan alle 40 sekuntiin. Lukiossa ollessaan hän sai valtakunnallisesta matematiikan kokeesta koko maan parhaat pisteet. Hän myös voitti kouluvuosinaan valtakunnallisen matematiikkakilpailun, suunnitteli omia tietokonepelejään ja voitti erään aikakauslehden järjestämän tietokoneohjelmakilpailun. Hän opetteli vedonlyönnin vuoksi kahdessa viikossa piin 250 ensimmäistä desimaalia.[3]
 
Olin todella yllättynyt kun kuulin Radiosta, että uusipaavalniemi siirtyy Perussuomalaisiin. Positiivisella tavalla siis yllättynyt, tervetulua Markku!
 
Olin todella yllättynyt kun kuulin Radiosta, että uusipaavalniemi siirtyy Perussuomalaisiin. Positiivisella tavalla siis yllättynyt, tervetulua Markku!

juuri näin! hieno homma!!
 
Kyllä mun on täytyny jotain tehdä oikein, ku tämän porukan oon saanu näin vihaseks.

Leveillään sillä kuinka "apinoiden" älykkyysosamäärät on alhaisempia, ja samalla missataan se herkullinen ironia, että rasistien älyllisestä vajavaisuudesta todellakin löytyy näyttöä. Mut joo, mähän se idiootti provo oon, eikä nää rasistit.
Varmaan humanistisen tiedekunnan maailman kulttuurien laitoksella?
Oikeustieteen maisterin tutkinto on työn alla. Rankkuri tais jättää opiskelut päästyään peruskoulusta?
 
^Niin siis linkkaapas nyt joku tutkimus, jonka mukaan rasistit on tyhmempiä kuin ei-rasistit. Ja minkä perusteella sä nyt yhdistät kaikki persut rasisteihin?
 
Back
Ylös Bottom