Eduskuntavaalit 2011

Mitä puoluetta äänestät?

  • Kokoomus

    Votes: 0 0,0%
  • Keskusta

    Votes: 0 0,0%
  • SDP

    Votes: 0 0,0%
  • Vihreät

    Votes: 0 0,0%
  • Vasemmistoliitto

    Votes: 0 0,0%
  • Perussuomalaiset

    Votes: 0 0,0%
  • RKP

    Votes: 0 0,0%
  • Muutos 2011

    Votes: 0 0,0%
  • Kristillisdemokraatit

    Votes: 0 0,0%
  • Vapauspuolue

    Votes: 0 0,0%
  • SKP

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    0
Vähän dorkalta vaikutat, Juhka. Pointti oli sanoissa "tosi paljon". Ja siinä, että tulonsiirroissa julkisen ja yksityisen välillä on myös voittajia siellä yksityisen puolella. Ja aika usein just nää voittajat mussuttaa apinoiden elättämisestä.

Itse olen vähän sitä mieltä että Suuriin mussuttajiin kuuluu juuri ne ketkä maksavat eniten veroja. Eli keillä on vero prosentti siellä 45% kohdalla.Tai no oikeastaan taitaa kaikkia vituttaa maksaa veroja, jos vaihtoehtona on jääkö käteen 5500€ vai 10 000€.

Tämä siis suurista mussuttajista.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lainaamaani viestiä edeltävässä viestissä sanot kuitenkin näin:


Seisoisit joskus sanomistesi takana, etkä aina yrittäisi kierrellä ja vältellä.

Toivottavasti PS:n vaalitrendi jatkuu näissäkin vaaleissa.

Vilpittömästi luulen, että gallup-tasoa ei tulla saavuttamaan. Mutta toivotaan, että toiveesi toteutuu ja positiivinen trendi jatkuu.
 
Vilpittömästi luulen, että gallup-tasoa ei tulla saavuttamaan. Mutta toivotaan, että toiveesi toteutuu ja positiivinen trendi jatkuu.
Gallup-tason kannalta, et tosin ota huomioon, että tämän vuoden toukokuusta MTV3:n tämän viikon tutkimustuloksiin nähden Persujen gallup-kannatus on noussut noin 1% per kuukausi ja ensi vuoden maalis/huhtikuussa se samaa vauhtia jatkaessaan antaa PS:n gallupkannatuksen lukemiksi varovaisestikin arvioiden n. 18%-19%. Siitä sitten kun lähdetään tiputtamaan samoin kuin A-studiossa tällä viikolla ansiokkaasti kerrottiin päästään PS:n osalta noin 15% vaalitulokseen huhtikuun 2011 eduskuntavaaleissa.
 
On kyllä mielenkiintoiset eduskuntavaalit tulossa, varsinkin jos PS:n kannatus vielä nousee. Jos kolme suurinta KOK, SDP, PS saisivat kaikki suunnilleen 20 prosentin kannatuksen ja Kepulit romahtaisivat jonnekin 12 prosenttiin niin käytännössä kaksi näistä kolmesta suurimmasta joutuisivat lyömään hynttyyt yhteen enemmistöhallituksen muodostamiseksi ja lisäksi tarvittaisiin vielä 1 tai 2 puoluetta.

Millaisia hallituskokoonpanoja voitaisiin sitten muodostaa? Soini sanoi muistaakseni viikko takaperin A-Plus (tmvs) haastattelussa, että mahdollinen hallituksen muodostaminen olisi SDP:n kanssa mielekkäämpää kuin Kokoomuksen. Soini ei tainnut kuitenkaan sulkea pois mahdollisuutta Kokoomuksen kanssa hallitukseen astumisesta. Kokoomuksen ja SDP:n erot taas ovat mielestäni sitä luokkaa, että siinä jouduttaisiin kyllä myymään omia arvoja luokkaa Vihreät, jotta sinipunahallitus voitaisiin muodostaa.

Sinänsä Kokoomuksen mahdollinen/todennäköinen vaalivoitto (eniten edustajapaikkoja) ei takaa sitä, että Kokkareet hallituksessa ovat mukana. Tämä on kuitenkin todennäköistä ja tällöin Suomen seuraava pääministeri on varmaan Käteinen.

Jos tuo 3x20% toteutuu, niin tulee kyllä todella mielenkiintoiset hallitusneuvottelut. Jonkinmuotoinen sateenkaarihallitus on hyvin mahdollinen.
 
Vai on professori sitä mieltä. Jos leikitään hetki, että tuo pitäisi paikkansa... mitä merkitystä?

Ensinnäkin se pitää paikkansa ja se on yksi suuri tekijä selittämään sitä miksi jotkut maat eivät menesty.

Tuskin säkään ihan terävimmästä päästä oot. Mitä jos lähetettäis kaikki tyhmimmät sinne Afrikkaan, ja tuotais sieltä ne sua fiksummat apinat tänne?

Ja näin sanoo lähes kirjoitustaidoton yksilö.

"Minua vituttaa elättää apinoita." Hyvä. Hajoo siihen. Varmaan tosi paljon maksatkin niiden elättämiseen.

Veikkaan melkein, että sinua enemmän.

Nyt loppui off-topic osaltani.
 
Ensinnäkin se pitää paikkansa ja se on yksi suuri tekijä selittämään sitä miksi jotkut maat eivät menesty.

Ja näin sanoo lähes kirjoitustaidoton yksilö.

Veikkaan melkein, että sinua enemmän.

Nyt loppui off-topic osaltani.
Jos niin sanot.

Kirjoitustaidoton vai? Älä turhaan osoita niitä mun tekemiä virheitä. Varsinkin, kun pilkun käyttö ei näytä sulta itseltäs sujuvan alkuunkaan.

Hyvin mahdollista, että tällä hetkellä maksat hieman enemmän, koska käyn opiskelun ohella vain osa-aikaisesti töissä. Mutta tuskin loppupeleissä maksat niin paljon kuin minä. Te rotuasioilla itsetuntoanne pönkittävät kaverit harvemmin ootte niitä korkeasti koulutettuja, hyvin palkattuja hemmoja.
 
Te rotuasioilla itsetuntoanne pönkittävät kaverit harvemmin ootte niitä korkeasti koulutettuja, hyvin palkattuja hemmoja.

Kuten tohtori Jussi Halla-aho? Tai tohtori Eero Paloheimo? Tai Ben Zyskowick? Tai Geert Wilders? Näin alkuun muutaman nimen heittääkseni.
 
Alkaa kyllä suoraan sanottuna vituttaa tuo ektosmurffin trollaaminen. Voisko joku potkia tuon ektoplasman pois täältä jonnekin katuojaan minne se kuuluukin. Kiitos.
 
Eli sun tulkintas mukaan Halla-aho nimenomaan pönkittää itsetuntoaan kannanotoillaan? Mielenkiintoista.

ai sun pointtis oliki vaan noi itsetuntoaan nimenomaan rotuasioilla pönkittävät ihmiset. jos näin, niin en ymmärrä miksi tähän ketjuun kirjoittelet sellaisista, koska täällä ei sellaisia ole näkynyt.
 
Jos niin sanot.

Kirjoitustaidoton vai? Älä turhaan osoita niitä mun tekemiä virheitä. Varsinkin, kun pilkun käyttö ei näytä sulta itseltäs sujuvan alkuunkaan.

Hyvin mahdollista, että tällä hetkellä maksat hieman enemmän, koska käyn opiskelun ohella vain osa-aikaisesti töissä. Mutta tuskin loppupeleissä maksat niin paljon kuin minä. Te rotuasioilla itsetuntoanne pönkittävät kaverit harvemmin ootte niitä korkeasti koulutettuja, hyvin palkattuja hemmoja.

En tiedä, mutta olen huomannut, että pahimmat monikulttuurifanit joko: 1. ovat naisia, 2. toimivat erilaisissa ns. empatia-ammateissa esim. sosiaalityöntekijät, 3. ovat humanisteja. Näitä joukkojen yksilöitä yhdistää puute järkiperäiseen (ja usein itsenäiseen) ajatteluun. Itseasiassa uskon, että älykkyysosamäärä korreloi hyvinkin paljon maahanmuuttokriittisyyden kanssa.
 
Seuraavissa vaaleissa tulee ensimmäinen kerta kun äänestän puoluetta enkä ehdokasta. Bongasin onnekseni kuitenkin myös todella fiksun oloisen yksilön Varsinais-Suomen vaalipiiristä, joten voin hyvällä omallatunnolla jättää maan kurssin korjaamisen Perussuomalaisille =)

Edit. Maahanmuuttofaneille kerron lisätietona, että työskentelen isossa kaupungissa järjestyspoliisin tehtävissä, ja voin vilpittömästi sanoa että minä näen sen mitä maahanmuuttajat OIKEASTI tekevät. Jos nämä "humanistit" pääsisivät näkemään sen ghetoissa ja muuallakin kaupungissa vallitsevan todellisuuden, niin heidänkin mielipiteensä maahanmuuttajien ihannoinnista voisi hiukan muuttua...En ole rasisti, mutta en sulje silmiäni todellisuudelta ja yrittää selittää asioita parhain päin. Homma ei vaan toimi, piste.
 
ai sun pointtis oliki vaan noi itsetuntoaan nimenomaan rotuasioilla pönkittävät ihmiset. jos näin, niin en ymmärrä miksi tähän ketjuun kirjoittelet sellaisista, koska täällä ei sellaisia ole näkynyt.
Miks kirjoittelen? Ajattelin iteki kokeilla Rankkuri-tyylistä snaippailua, ja huomasin, et täähän on hauskaa. Pitää vissiin rajoittaa, tai mustaki tulee pian äänestys jonneki.

Joo, eihän moisia kavereita ole tässä ketjussa näkyny. Esimerkiks tää 'typeristä apinoista' vaahtoava kaveri tuossa yllä. Pois se hänestä.
En tiedä, mutta olen huomannut, että pahimmat monikulttuurifanit joko: 1. ovat naisia, 2. toimivat erilaisissa ns. empatia-ammateissa esim. sosiaalityöntekijät, 3. ovat humanisteja. Näitä joukkojen yksilöitä yhdistää puute järkiperäiseen (ja usein itsenäiseen) ajatteluun. Itseasiassa uskon, että älykkyysosamäärä korreloi hyvinkin paljon maahanmuuttokriittisyyden kanssa.
Itsehän en mikään monikulttuurifani ole. Mutta tuo viimeinen lause menee kyllä pahasti metsään. Sehän tarkoittais, että persuilla olis älykkäimmät kannattajat. *reps*
 
Mutta tuo viimeinen lause menee kyllä pahasti metsään. Sehän tarkoittais, että persuilla olis älykkäimmät kannattajat. *reps*
Millä puolueella on sinun mielestäsi älykkäimmät kannattajat, ja millä mittarilla mitattuna? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen kun sinulla tuntuu olevan jotain faktaa asiasta.
 
Tuossa on pari vuotta vanha tutkimus, jossa on tutkittu suomalaisten politiikkatietämystä. Kokonaisuutena varmaan kuvaa politiikkatietämystä ihan kohtuullisesti, mutta yksittäisiin puolueisiin mentäessä otoskoko pienenee niin paljon ettei päätelmät ole mun mielestä enää valideja. Esimerkiksi RKP:tä äänestäneitä on n. 1000 hengen tutkimuksessa peräti 9 henkilöä. Tuon tutkimuksen perusteella RKP:llä on poliittisesti valveutuneimmat yhdeksän äänestäjää.

http://www.om.fi/Etusivu/Julkaisut/...Oikeusministerionjulkaisuja2008/1222680611029
 
Millä puolueella on sinun mielestäsi älykkäimmät kannattajat, ja millä mittarilla mitattuna? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen kun sinulla tuntuu olevan jotain faktaa asiasta.
Paha sanoa. En tiedä, mistä päättelit, että tuollaista faktaa löytyis. Mutta varmaan aika tasaista useamman puolueen kohdalla. Siitä löisin vetoa vaikka mitä, että Persuilla ne älykkäimmät ei ole.

Villin veikkauksen vois heittää, että persuilla on eniten riveissään rasisteja, ja heidän älykkyysosamäärän alhaisemmasta tasostahan on näyttöä.
 
Hei ekto, ei millään hyvällä:

3015062728_6b27f9a6ae.jpg
 
Mun kaveri piiriin kuuluu useampi DI ja pari kauppakorkean käynyttä henkilöä, ja hekin ovat kertoneet äänestävänsä ensi vaaleissa perussuomalaisia. Joten se niistä työttömistä ja kouluttamattomista ihmisistä jotka nostavat vain sosiaalitukia ja äänestävät perussuomalaisia. Ja pari näistä kavereista on aika hc-kookoomuslaisia, mutta tämä maahanmuutto pelleily on vain lähtenyt käsistä.
Puhumattakaan 1 600 miljoonan kreikka tuesta.

Itse äänestäisin kokoomusta, mutta tämä maahanmuuttopelleily on tosiaankin lähtenyt käsistä. Jännää, miten pelkästään yksi asia voi vaikuttaa niin suuresti äänestyskäytökseen, mutta näin se vain on. Itsehän olen (kohta) Insinööri.

Itsekkään en millään meinannut uskoa aikoinaan tuohon eri rotujen älykkyyksien eroihin. Lähinnä asiasta tuli vitsailtua. Jälkeenpäin luin tutkimuksen juuri koskien tuota rotujen välillä olevia eroja ja pakko se on kai uskoa. Tosin, en kyllä ihmettele eroa ollenkaan.

Ektomorfi vaikuttaa vähän höpsöltä :)

Pakko kompata varauksella vielä Massavajeen kommenttia.
 
Back
Ylös Bottom