- Ikä
- 39
minä en yöuniani menetä saasteiden takia, enkä kanna huolta tulevaisuudesta. loppupeleissä luonto voittaa aina.
Samaa mieltä.
"Pitkällä aikavälillä olemme kaikki kuolleita"
- John Maynard Keynes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
minä en yöuniani menetä saasteiden takia, enkä kanna huolta tulevaisuudesta. loppupeleissä luonto voittaa aina.
Menen äkkiä liian pitkälle siinä, kun olen sitä mieltä, että ei olla. Ja tottahan se on, ei olla. Nimittäin pelkästään. On siinä ihmiselläkin osansa, mutta ottaa pattiin se kun ilmastonmuutoksesta puhutaan yleisesti niin, että se olisi pelkästään ihmisen vika.itte me se ollaan aiheutettu!!!
jokaisen tiedemiehen väitteille löytyy toisen tiedemiehen vastaväite. niin myös ilmaston muutosta käsittelevässä väittelyssä. en usko sekuntiakaan että tämän hetkinen lumenpuute ja lämpö olisi ainoastaan ihmisen aiheuttamaa. maapallolla on aina ollut kylmempiä ja kuumempia kausia, toki kaikki se paska mitä meidän toimesta ilmakehään pumpataan edesauttaa muutoksia mutta että se olisi jollakin tavalla ratkaiseva tekijä nykyiseen suuntaan on paskapuhetta.
Samaa mieltä.
"Pitkällä aikavälillä olemme kaikki kuolleita"
- John Maynard Keynes
Heh heh... ei ne jääkaudet tai kylmät kaudet ole ennen tainnu tulla 20 vuoden ajan jaksossa.
Heh heh.. Tää ilmastonmuutosko "astuu voimaan" 20 vuodessa?
Oon ihan samaa mieltä. Ja siitä tulikin mieleen tämä: http://en.wikipedia.org/wiki/General_Motors_EV1Minun mielestäni öljyn poltto pitäisi lopettaa 10 vuoden kuluessa, ja panostaa nyt täysillä ekologisempaan tekniikkaan, eikä jatkaa paskan syytämistä taivaalle vanhanaikaisella tekniikalla.
Minun mielestäni öljyn poltto pitäisi lopettaa 10 vuoden kuluessa, ja panostaa nyt täysillä ekologisempaan tekniikkaan, eikä jatkaa paskan syytämistä taivaalle vanhanaikaisella tekniikalla.
No väännänpä rautalangasta: Vertaa säätä 80- sekä 70-luvulla viimeseen 10 vuoteen ja kato millon on ollu historian kuumimmat vuodet ja kovimmat katastrofit ja vertaa keskilämpötiloja.
Onhan noita päästöjä ennen ihmistäkin ollut. Kun salama sytyttää metsän palamaan, on siinä mennyt puoli etelä-amerikkaa sileäksi kun ei ole kukaan ollut sammuttamassa. Mieti sitä kasvihuonekaasujen määrää mitä siitä on vapautunut. Sama koskee tulivuorenpurkauksia, merenpohjan metaanitaskuja...
Tietysti! Ameebat eivät ole kykeneviä sammuttamaan tulipaloja eivätkä dinosaurukset pysäyttämmän mahdollisia meteoripommituksisia. Niillä eliöillä ei ollut tietoa tai kykyä tunnistaa tai ehkäistä uhkaa.
uhkaa? ilmastonmuutos ei ole uhka. jos taas aletaan räpläämään ilmastoa ja estetään täysin luonnollinen ilmastonmuutos niin luuletko tosiaan että pitkällä aikavälillä tälläisesta toiminnasta on vähemmän uhkaa?
Selitin huonosti, mutta ilmastomuutos voi olla uhka monille lajeille tällä planeetalla.
Tietysti lmastonmuutos karsii heikoimmat, väärään paikkaan syntyneet, epäonniset ja typerimmät lajit. Mikä voi olla hyvä asia pitkällä tähtäimellä.
Vitustako me tiedetään miten nopeesti joskus kauan sitten on ilmasto lämmennyt ja kylmennyt?
Vitustako me tiedetään miten nopeesti joskus kauan sitten on ilmasto lämmennyt ja kylmennyt?