Dorian Yates Chemical Gaba

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HugoB
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Samansuuntaisia kokemuksia, tosin 2 pv ollut vasta kokeilussa...

Jos puhe on siitä pro gaba unilääkemömmöstä niin mulla tuli siitä hirveet kutinat ja kihelmöinnit ja pari minuuttia meinas henki loppua. Oireet alkoi 15 minuuttia mömmön ottamisesta ja kesti pari minuuttia. Samansuuntaisia kokemuksia oli muillakin pakkotoistolaisilla. Uneen en huomannut suurempia vaikutuksia.

-K

se kihelmöinti kuuluu asiaan. Hengityksenahdistuksesta en tiedä. on ollu tarkotus hommata kyseistä tavaraa, kunhan antaa talous sen verran periks.

Olen myös miettinyt tuon gaban ostamista, sillä jostain kumman syystä kova treeni on alkanut verottamaan yöunia. Kyse ei voi olla ylikunnosta, koska unettomuutta ilmeni jo toisen kovan treenin jälkeen. Liekkö yleiskunto päässyt rapistumaan! Väsyttää vain niin keleesti, mutta unta saa odottaa aamun pikkutunneille saakka. :(

Mitäs eroa tällä "gaballa" on apteekista ilman reseptiä saataviiin unilääkkeisiin?

Oon ite kanssa ollu ostamassa unilääkkeitä jo jonkin aikaa, ku on niin v-mäistä kun illalla ei nukkumattia näy mailla halmeilla, vaikka on väsyttänyt koko päivän.

Mä olen aina pirteä kuin peipponen sekä aamulla että illalla, mutta siinä vaiheessa kun olen valvonut 11-13 iskee erittäin paha väsymys. Voiskohan tollane mitenkään johtua kovasta punttireenistä?

en tiedä "kemiallisia" eroja, mutta siis gaba ei ole unilääke. Sen tarkotus on nostaa nukkuessa erittyvän mieshormonin määrää (korjatkaa heti jos olen väärässä). Se "parantaa" rem-unta tai jotain tällasta. Ja ymmärtääkseni unilääkkeiden käyttö ei ole terveellistä "terveelle" ihmiselle, mutta gaba poistuu kehosta parissa tunnissa.

gaba(=gamma-aminovoihappo) on keskushermoston välittäjä aine joka estää monissa hermoradoissa impulssien siirtymistä. Jotkin rauhoittavat lääkkeet sitoutuvat gaba-reseptoreihin.

Tämä siis lääkäri-cd:ltä.

lisää asiaa

Jos nyt viilaillaan pilkkuja, niin vaikka aine poistuu kehosta nopeasti niin eihän se tarkoita että homma on sillä ohi.

Joo mulla vaihteleva määrä kihelmöintiä, ekalla kerralla tais olla vähiten, viimeks jo haukoine henkeä ja oli aika epämiellyttävä olo. Saan sen kanssa paremmin unta kun sen kanssa on muuten vähän ollu vaikeuksia.

Paljon tämä Gaba maksaa?
En minä kyllä sitä aio ostaa, mutta mietinpähän vaan. Kuulostaa taas pikkaisen liian monimutkaiseslta pilkunnussimiskikkailulta. No, ei varmaan pitäisi sanoa mitään ku en ole ite asiaan perehtyny. Anteeksi maalaisuuteni.

Ps. Kertokaa maalaiselle miten sen lopputekstin saa laitettua tähän viestin loppuun. Tarkotan siis sitä jossa Tomppa kertoo usein ninjoista tiukkaa asiaa

Originally posted by Jonksu

Ps. Kertokaa maalaiselle miten sen lopputekstin saa laitettua tähän viestin loppuun. Tarkotan siis sitä jossa Tomppa kertoo usein ninjoista tiukkaa asiaa

Ylhäältä user cp valikko ja sieltä Edit profile jossa signature ruutuun tekstiä.

Tuhannet kiitokset "meitsi"

Lääkäriltähän saa turvallisia unilääkkeitä
Jos unen saanti alkaa olla iso ongelma.
Illalla naamaan Tenox.
Ja aamulla eiku Menox.

kysyin lääkäriltä melatoniinia, mut ei suostunu määräämään sitä, pisti reseptin stilnoctille. se vaan sano että ei määrää semmosia humpuukiluontaisjuttuja. olis ollu ihan kiva kokeilla mut ei.

Tenox ressu on mullakin.. En tosin ole niitä syönyt kuin ihan äärimmäisessä tarpeessa!! Eihän nää tenoxit yms. tee hyvää lihaskasvulle!? Vai onko niistä edes haittaa?

Osassa näitä reseptiunilääkkeitä on haittavaikutuksena unen laadullinen huononeminen. En tähän hätään muista tarkkaa tieteellistä faktaa, mutta syvemmät univaiheet siinä kärsivät. Eli siinä syy miksi lihaskasvu kärsisi PITKÄAIKAISkäytössä. Eri asia sitten kuka rupeaa syömään vaikka Tenoxia pitkiä aikoja. Jos silloin tällöin todelliseen tarpeeseen ottaa niin ei ole haittaa.

Joo eihän mitkään lääkkeet ole päivittäisessä käytössä
hyväksi.Mutta silloin kun todella tarvii niin hyvä on olla.

Monesti tieto siitä että on droppia auttaa unen saamisessa.

Yleensä oon nukkunu hyvin, mutta nyt eron jälkeen ei meinaa saada nukuttua (ainakaan vielä). Siksi aattelin (ja siksi, että rahaa on) laittaa tuota Dorian Yatesin GABAa tilaukseen. Minkä aikaa sitä kärsii käyttää? Tuleeko toleranssia? Sivareita?? Entä minkä aikaa riittää se LRP:n myymä (tais olla 100g) purkki suositellulla annostuksella?

Olikos kellään enempää kokemusta melatoniinista? Yksi kaveri toi sitä purkin jenkeistä (ei oo ressulla siellä, vaan luontaistuote) ja sanoi, että auttaa kyllä nukkumista. On käyttänyt sitä muutamia päiviä esim. jenkkeihin suuntauneilla reissuilla tai niiden jälkeen auttamaan unirytmin kanssa, ei sen enempää.

Mitään muuta ressulääkettä en suostu harkitsemaan kuin ehkä melatoniinia. Jos saisin tuolla GABAlla apua, niin ei tarttis ees lekurille asti lähtee.

Originally posted by Iivili
Yleensä oon nukkunu hyvin, mutta nyt eron jälkeen ei meinaa saada nukuttua (ainakaan vielä). Siksi aattelin (ja siksi, että rahaa on) laittaa tuota Dorian Yatesin GABAa tilaukseen. Minkä aikaa sitä kärsii käyttää? Tuleeko toleranssia? Sivareita?? Entä minkä aikaa riittää se LRP:n myymä (tais olla 100g) purkki suositellulla annostuksella?

Olikos kellään enempää kokemusta melatoniinista? Yksi kaveri toi sitä purkin jenkeistä (ei oo ressulla siellä, vaan luontaistuote) ja sanoi, että auttaa kyllä nukkumista. On käyttänyt sitä muutamia päiviä esim. jenkkeihin suuntauneilla reissuilla tai niiden jälkeen auttamaan unirytmin kanssa, ei sen enempää.

Mitään muuta ressulääkettä en suostu harkitsemaan kuin ehkä melatoniinia. Jos saisin tuolla GABAlla apua, niin ei tarttis ees lekurille asti lähtee.

Tilasin muun muassa melatoniinia 1getfit.comista. Syventää jonkin verran unta ja ehkä se unikin tulee aavistuksen verran nopeammin. Joskus olen kuitenkin heräillyt aamuyöllä, mutta yleensä saanut nopeasti unen päästä kiinni.

Mitä nyt lueskelin noita Gaba-kokemuksia, niin yhtä tehokasta melatoniini ei tunnu olevan. En tiedä sitten jos ottaisi oikein mega-annoksen.

Gabaa kyllä tekisi mieli kokeilla, mutta tuntuvat aika pelottavilta nuo hengenahdistukset ja raajojen puutumiset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom