Dorian Yates Chemical Gaba

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HugoB
  • Aloitettu Aloitettu
Pikkasen olen pettynyt tohon Yatesin gabaan. Ehkä sitten odotin liikoja, mutta mulla on vaikeuksia nukahtaa kun otan teelusikan. Alkaa ahdistaa jotenkin, eikä uni tule, vaikka kuinka väsyttäisi. Ei auta edes gaban sekoittaminen suurempaan nestemäärään.

Mutta sitten kun nukahdan nukun kyllä muutaman tunnin hyvinkin sikeästi, kunnes herään janoon tai yleiseen kurkun kuivaamiseen :mad: Silti en -ihme kyllä- ole väsynyt aamulla, vaikka uni on ollut katkonaista ja on tullut juoksenneltua keittiön ja vessan väliä. Tätä on nyt jatkunut jo parin viikon ajan, ihan jokaisena yönä. Taidan lopettaa gaban käytön tohon ekaan purkkiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Kikkeliskokkeli
Pikkasen olen pettynyt tohon Yatesin gabaan. Ehkä sitten odotin liikoja, mutta mulla on vaikeuksia nukahtaa kun otan teelusikan. Alkaa ahdistaa jotenkin, eikä uni tule, vaikka kuinka väsyttäisi. Ei auta edes gaban sekoittaminen suurempaan nestemäärään.

Mutta sitten kun nukahdan nukun kyllä muutaman tunnin hyvinkin sikeästi, kunnes herään janoon tai yleiseen kurkun kuivaamiseen :mad: Silti en -ihme kyllä- ole väsynyt aamulla, vaikka uni on ollut katkonaista ja on tullut juoksenneltua keittiön ja vessan väliä. Tätä on nyt jatkunut jo parin viikon ajan, ihan jokaisena yönä. Taidan lopettaa gaban käytön tohon ekaan purkkiin.
Ettei sulla ole vaan ylikuntoa, stressiä tai joku muu vastaava syy mistä vois korostaa unihäiriöiden määrää ?

Originally posted by Kikkeliskokkeli
Mutta sitten kun nukahdan nukun kyllä muutaman tunnin hyvinkin sikeästi, kunnes herään janoon tai yleiseen kurkun kuivaamiseen

Ratkaisu:
Illalla lasillinen vettä sängyn viereen. Herätessäsi kurkun kuivamiseen, otat pienen huikan, ehkä pyörität vettä suussa vähän aikaa ja nielet. Ei kuseta eikä enää kurkkua kuiva. Kuorsaatko ankarasti? Sekin saattaa kurkkua rasittaa ja kuivattaa.

En usko, että ylikunnosta on kysymys. Ei nyt siitä sen enempää, että ei tarvitse siirtää tätä keskustelua tuolle roinaforumin puolelle. Stressi on tietenkin yksi mahdollisuus.

En kuorsaa, enkä ole koskaan aikaisemmin heräillyt tollaseen kurkun kuivaamiseen, paitsi tietenkin mikäli on edellisenä iltana :kippis1: Lähinnä ärsyttää se, että unen päästä on vaikea saada enää uudestaan kiinni kun kerran herää. Uni ei tule, ja meinaa hermot mennä, kusettaa, janottaa, vituttaa. Jonkun tylsän kirjan lukeminen voisi auttaa, mutta kun avovaimo pistää jostain kumman syystä pystyyn ihme mellakan kun 3.15 sytyttää valot ja avaa joululahjaksi saadun kirjan. Naiset on ihmeellisiä :D

Mä huomasin omalla kohdallani näin parin kerran käytön jälkeen et vaik oli nukkunu 8h ni aamul väsytti ihan pirusti. Aivan niinkuin se vaikuttais vielä silloinkin mikä tuskin kuitenkaan on mahdollista. Mitään ahdistuksia ei tullut ja unikin tuli melko nopeesti ottaen huomioon et olin ottanu boosterit illan treeniin. Hyvältä vaikuttaa...olo on jotenkin palautuneempi.

Originally posted by Timppa
Mä huomasin omalla kohdallani näin parin kerran käytön jälkeen et vaik oli nukkunu 8h ni aamul väsytti ihan pirusti

Mystistä. Mulla taas n. viiden tunnin yöunen jälkeen olo on koko päivän ollu aika virkee, niinku oisin nukkunut 9 tuntia (siis illalla GABAa otin). Unia näin kunnolla, vaikka yleensä en noin lyhyillä unilla pahemmin kerkee uneksia. En oo huomannu mitään pistelyä enkä hengenahdistustakaan, tulee vaan vähän rennompi ja raskaampi olo -> nukahtaa vähän helpommin. Ei silti, ei tuommonen viiden tunnin yöuni oo silti hyvä asia, GABAlla tai ilman. Kyllä mäkin tarviisin vähintään sen 7 tunnin yöunen.

Ei toi GABA mitään taikajauhetta oo, mutta ehkä hieman auttaa nukahtamista ja nukkuu syvemmin. Niistä mainostetuista hormoonitasojen nousuista en tiedä mitään, mutta unen laatu on hiukka parempaa. Pitää ny toi purkki syödä loppuun ja kuulostella tuleeko erilaisia efektejä :D

Tää taas osoittaa vaan, kuinka monimutkainen ihmiskroppa (ja mieli) on ja kuinka erilaisia olemme.

pelkkää huijausta koko aine se toimi peräti kaksi kertaa ja nyt ei tuu uni silimään vaikka vetäsin sunnuntai iltana 10gr...

Itellä tuo gaba ei näytä vaikuttavan ollenkaan kivasti: Unia näen kyllä ilman gabaakin ihan riittävästi, mutta gaban kanssa menee jo ylitte. Jatkuvasti uni vaan vaihtuu, tai oikeastaan ei vaihdu vaan monta unta pyörii samaan aikaan ja mistään ei saa enää mitään tolkkua. Aamulla olo on kaikkea muuta kuin virkeä ja muutenkin tokkurainen olo jatkuu monta tuntia heräämisen jälkeenkin. Kai se vaan on nyt syötävä toi purkki loppuun ja elätellä toveita tajunnan räjäyttävästä testo/kasvutason noususta.. :)

Originally posted by hyppyrotta
Itellä tuo gaba ei näytä vaikuttavan ollenkaan kivasti: Unia näen kyllä ilman gabaakin ihan riittävästi, mutta gaban kanssa menee jo ylitte. Jatkuvasti uni vaan vaihtuu, tai oikeastaan ei vaihdu vaan monta unta pyörii samaan aikaan ja mistään ei saa enää mitään tolkkua. Aamulla olo on kaikkea muuta kuin virkeä ja muutenkin tokkurainen olo jatkuu monta tuntia heräämisen jälkeenkin. Kai se vaan on nyt syötävä toi purkki loppuun ja elätellä toveita tajunnan räjäyttävästä testo/kasvutason noususta.. :)
Onkohan sulla varmasti muuten kaikki asiat kohdallaan - unirytmiä ajattelin lähinnä. Mihin aikaan käyt nukkumaan ja mihin aikaan heräät ?
Uskoisin että kun klo. 21.30 otat GABAa ja käyt sänkyyn makaamaan, nukahdat ja kello herättää siinä 7.30 niin olosi on suhteellisen virkeä.
En tarkoita että yhtenä yönä tuo, vaan otat tavaksi tuon myös vloppuisin ( lukuun ottamatta niitä _Harvoja_ :kippis1: iltoja )

Juu ei mulla varmasti kaikki ole kohdallaan, :D edes se unirytmi, mutta vertaan tilanteeseen, kun en käytä gabaa. Normaalisti menen nukkumaan joskus siinä klo 23-24 paikkeilla ja sängystä pomppaan ylös kahdeksan tietämillä. Ilman gabaa aamut ei ole yleensäkkään mitään päivän virkeintä aikaa, mutta sentään edes hieman on virtaa. Nyt taas on niin vetelä paska olo, että ei saa mitään tehtyä(pitäisi alkaa lukemaan tenttiin).

itellä on kans samanlaisia oireita eli nukkumisen jälkeen väsyttää jonkin aikaa ja herääminen on hitaampaa.olo on aika tokkurainen.sinänsä ihan hyvää pulveria tuli nukuttua parhaimmillaan yli 13 tuntia.viime yönä nukuin 10 tuntia.saas nähä tuleeko tilattua toista purkkia.

omituista että gaban purkissa lukee että yksi annos on teelusikallinen pulveria,joka painaa 5 grammaa.mittasin vaa`alla niin teelusikallinen pulveria ei painanut lähellekään 5 grammaa.tosin teelusikallinen on aina riittänyt saamaan toivotun tuloksen.

millasella vaa-alla mittasit, keittiö vaa-at näyttää mitä lystää pienille määrille.

Ite olin jo hankkimassa tota Gabaa, mutta yritin päästä rytmiin ilman sitä. Lomalla valvoin kokoyön ja väkisin pysyin hereillä ilta kymmeneen, kahvia vain aamupäivällä. Sitten herätys 06.00 aamulla väkisten, sitten illalla väsyttikin jo helvetisti jo 20.00 pintaan ja vähitellen tulllu normaali unirytmi, ja oon nukkunu joka yö 10 h vähintään. Vielä pari viikkoa sitten ei heränny ku väkisten 7.00 aikaan ja aina pysty nukkumaan vasta puolen yön jälkeen. Nyt on heräilty ilman kelloja 5 aikoihin ja roikuttu täällä ennen koulua :) Ja menty nukkumaan kaheksan tai yheksän aikoihin.

Originally posted by arnold
omituista että gaban purkissa lukee että yksi annos on teelusikallinen pulveria,joka painaa 5 grammaa.mittasin vaa`alla niin teelusikallinen pulveria ei painanut lähellekään 5 grammaa.
Huomasin saman hieman eri tavalla, otin aina teelusikan mitalla ennen nukkumaanmenoa yhden annoksen viimeisenä kuukautena intissä, ja noita annoksiahan olisi pitänyt tulla koko purkista 20 kpl. No, kuukausi meni (jonka aikana ehkä 15 yötä kassulla), reservissä ollaan ja purkissa on vieläkin puolet jäljellä.

Mä mittasin niin, että laitoin ensin mukin vaakaan, jolloin se näyttää jotain 100g, ja sitten gabaa:
kyllä se 5g = n.2 teelusikallista.

-

Kahdelta ensimmäiseltä yöltä muistan kaikki 3 unta, siitä eteenpäin en ole huomannut mitään erikoista..

Mulla toi vaikutti unien näkemiseen niin että ne katos suunnilleen kokonaan. Sitten kun purkki loppui niin johan oli vilkkaat leffat seuraavina öinä...

Originally posted by JJJ
Eihän sitä saa enää lisäravinnepalvelusta? Ei ainakaan löydy tuotetta sen sivuilta.
Soittelin lrp kaverille ja kerto et Englannissa tehtaalla pitäneet jonkunlaisen kuukauden paussin tuotannossa, ens kuun alusta lähtien luultavasti taas saatavilla. Kuulun niihin muutaman harvan joukkoon jotka onnistuivat Hulluna maanantaina Gabaa tilaamaan, toimitus tosin on ens kuun puolella...

??

näyttäis että aikas monella olis noita unensaanti vaikeuksia...
ootteko ennen nukkumaan menoa tarkistanu pulssia? tai kuinka monen tunnin päästä reenien jälkeen meette nukkuun?
ootteko antanu kehon "rentoutua" tarpeeksi reeneistä?
itellänikin on välillä suuria vaikeuksia saada unta,ja suuri virhe on
väkisin saada unta...lukeminen auttaa asiaa.
mieluummin kannattais paneutua paremmin itse ongelman aiheuttajaan ennemmin kuin syö sen takia jotai moskaa.:(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom