Dorian Yates Chemical Gaba

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HugoB
  • Aloitettu Aloitettu
Re: ??

Hyviä pointteja gladiaattorilta. Mutta joskus menee elämä niin, että ei kerkiä tai pysty optimoimaan perhe-elämää, töitä, opiskeluja, reenejä ja nukkumisia. Jostakin joutuu joskus tinkimään. Unesta on lyhyellä tähtäimellä helpoin tinkiä, vaikka se kostautuukin myöhemmin.

Mutta ei toi GABA tosiaan mitään ihmejauhoa ole. Pitääkin kokeilla kahta t-lusikallista, kun yksi on kuulemma noin puolet suositusannoksesta (viisi grammaa), ainakin tuon Hulkin kokemuksen mukaan. Lisäksi mulla on se yksi kukkurallinen t-lusikallinen ollut niin mietoa vaikutuksiltaan (lievästi rentouttaa, ei mitään hengenahdistuksia eikä pistelyjä), että tupla-annos ei varmaan oo pahitteeksi.

Joku puhui käynnistysongelmista GABAn käytön jälkeisenä päivänä. Mulla oli sama ongelma tässä yhtenä päivänä, nukutti aivan järjettömästi, eikä meinannu saada mitään aikaiseksi. Toisaalta olin nukkunut vain kuusi tuntia. Näköjään kumminkin tarviisi sen minimi 7-8 tuntia unta, otti GABAa tai ei. Unenpuute ei ole ikinä hyväksi :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Unesta ja muusta

Itsellänikin on ollut uniongelmia jo todella kauan.
En ole mitään pillereitä käyttänyt, enkä tule käyttämään!

Uskoisin, että ne vain pidemmällä aika välillä pahentavat, tai ehkeivät joka tapauksessa, mutta kuitenkin se riski on olemassa.
Ja niiden käytön aikana uni huononee siitä, mitä se normaalisti ehkä olisi. Eli vaikka saa nukuttua pitkään, niin REM-uni lisääntyy suuresti, ja uni on pinnallista "kemiallista" huumaa.

Ja mitä melatoniiniin tulee, on se elimistön oma 'unihormoni'.
Melatoniinia erittyy kyllä hyvin muutenkin, kun esim. on pimeässä vähän aikaa. Tietysti lisäannos voi lisätä väsymystä, mutta liika on aina pahasta.

Ja sitten tuosta GABA:sta. Joku sanoi, että GABA nostaa testo tasoja. Mutta GABA ei itse niitä suoranaisesti nosta, vaan lisää ainoastaan syvän unen määrää tai ainakin lupaa lisäävänsä. Ja kun syväuni lisääntyy, lisääntyy myös kasvuhormonin ja testosteronin erityskin.
Eli hormoneja erittyy eniten syvänunen aikana!

Ja sellainen huomautus vielä tuohon uneen liittyen, että vaikka et aamulla muistaisi näkeneesi unia, niin se ei tarkoita sitä, ettet olisi nähnyt niitä ollenkaan. Ihminen näkee unia joka yö, mutta muistaa ne yleensä ainoastaan silloin, jos sattuu heräämään kesken REM-uni vaiheen, jolloin unia pääsääntöisesti nähdään.

Liikunta auttaa myös saamaan syvänunen, mutta tiedän, että vaikka mitä tekisi, niin jos vain on ahdistunut ja stressaa ja miettii, niin ei se uni tule, ei sitten millään!!

Hyviä unia vain kaikille!

..no niin, toivottavasti kukaan ei vetänyt övereitä mun takia:eek:
Punnitsin viimeyönä Gaba-annoksen uudestaan, ja nyt se kukkurallinen tl oli n.5g..
Käytin punnituksessa eri lusikkaa ja rikoin kaikki kokkareet, jolloin jauhe meni ilmeisesti tiiviimmäksi.

Purkkiin on varmaan päässyt kosteutta, kun jauhe on kokkareista.

(02:21am) [Wilu] ei ikinä viinaa ghb:n TAI gaban kanssa
(02:21am) [Wilu] sulla voi salpaa henki

Btw.

Originally posted by Kikkeliskokkeli
Pikkasen olen pettynyt tohon Yatesin gabaan. Ehkä sitten odotin liikoja, mutta mulla on vaikeuksia nukahtaa kun otan teelusikan. Alkaa ahdistaa jotenkin, eikä uni tule, vaikka kuinka väsyttäisi. Ei auta edes gaban sekoittaminen suurempaan nestemäärään.

Mutta sitten kun nukahdan nukun kyllä muutaman tunnin hyvinkin sikeästi, kunnes herään janoon tai yleiseen kurkun kuivaamiseen :mad: Silti en -ihme kyllä- ole väsynyt aamulla, vaikka uni on ollut katkonaista ja on tullut juoksenneltua keittiön ja vessan väliä. Tätä on nyt jatkunut jo parin viikon ajan, ihan jokaisena yönä. Taidan lopettaa gaban käytön tohon ekaan purkkiin.

Mulla on aivan samanlaisia kokemuksia GABA:sta. Ostin kaksi purkkia ja taisi mennä toinen hukkaan :(

hoi itse tuli treenailun alussa kokeiltua tätä gabaa ja mulla toimi ku junan vessa:rock: mietinkin saako tätä tilattua enään mistään oon yrittäny googlettaa mutta ei löydy.:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom