Tuo valkoinen "roskasakki" rakentaa maata kun taas demokraattien kultamunat imevät verovaroja,niin kuin Euroopassakin.Isänmaallisuus ja kantaväestö paskaa demokraattien ja vihervasemmiston maailman näkemyksessä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sehän veti kampanjatilaisuudenkin noissa vetimissä Vetää kaveri kyllä aika rennolla meiningillä.
View: https://x.com/i/status/1851799004452917264
Tuo valkoinen "roskasakki" rakentaa maata kun taas demokraattien kultamunat imevät verovaroja,niin kuin Euroopassakin.Isänmaallisuus ja kantaväestö paskaa demokraattien ja vihervasemmiston maailman näkemyksessä.
Tuolla linjalla itse ainakin menen, ainakin jos väite on sellainen, jota ei voida todistaa oikeaksi tai vääräksi ennen vaaleja. Pätee myös toiseen kanditaattiin. Itse asiassa pidän ihan käsittämättömänä jos joillain ei ole sen vertaa skeptisyyttä päässään, ettei suhtautuisi samallailla. Sitten jos läväytetään kiistaton näyttö jostain, vaikkapa turvakameratallenne Trumpin töhöilystä niin eetteriin vain.Jepjep, nyt annetaan kaikki synnit anteeksi, koska on vaalit.
Vaikka kommentoinkin hieman inhorealistiseen sävyyn, niin onhan se aika halpamaista kaivella uudelleen esiin vanhoja juttuja vuosikymmenten takaa.Tuolla linjalla itse ainakin menen, ainakin jos väite on sellainen, jota ei voida todistaa oikeaksi tai vääräksi ennen vaaleja. Pätee myös toiseen kanditaattiin. Itse asiassa pidän ihan käsittämättömänä jos joillain ei ole sen vertaa skeptisyyttä päässään, ettei suhtautuisi samallailla. Sitten jos läväytetään kiistaton näyttö jostain, vaikkapa turvakameratallenne Trumpin töhöilystä niin eetteriin vain.
Tuolla linjalla itse ainakin menen, ainakin jos väite on sellainen, jota ei voida todistaa oikeaksi tai vääräksi ennen vaaleja. Pätee myös toiseen kanditaattiin. Itse asiassa pidän ihan käsittämättömänä jos joillain ei ole sen vertaa skeptisyyttä päässään, ettei suhtautuisi samallailla. Sitten jos läväytetään kiistaton näyttö jostain, vaikkapa turvakameratallenne Trumpin töhöilystä niin eetteriin vain.
Jepjep, nyt annetaan kaikki synnit anteeksi, koska on vaalit.