Donald Trump

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makhak
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

"Biden vain relaa"​

16-vuotiaan Oscar Gorezin mielestä hyvä presidentti ei aiheuta konflikteja ja pitää eri yhteisöt turvassa. Hänen mielestään kumpikaan ehdokkaista, Kamala Harris tai Trump, ei ole oikeassa mielentilassa ollakseen presidentti. Mutta jos hän voisi äänestää, hän äänestäisi Trumpia.
– Meillä oli asiat paremmin silloin, kun hän oli presidentti. Meillä oli ongelmia, mutta jos katsoo Yhdysvaltoja nyt sen jälkeen, kun Joe Bidenista tuli presidentti, asiat ovat paljon huonommin, Gorez sanoo ja lisää, että hänen vanhempansa ovat nyt paljon stressaantuneempia kuin Trumpin aikana.
Brian Arias, 17, tietää, että suurin ongelma nyt on paha inflaatio.
– Haluan jonkun, joka ottaa ohjat käsiinsä ja jolla on kokemusta, hän sanoo.
– Jos voisin äänestää, äänestäisin Trumpia, hänellä on kokemusta. Elämisen hinta oli parhaimmillaan, kun Trump oli presidentti. Sitten Bidenista tuli presidentti ja hinnat nousivat.
Arias sanoo pitävänsä myös joistain asioista, mitä Harris on sanonut, mutta hän pitää silti enemmän Trumpista.
Presidentin pitää antaa ihmisille, mitä he tarvitsevat, sanoo 16-vuotias Darrell Mable.

Jepjep, nyt annetaan kaikki synnit anteeksi, koska on vaalit.
Tuolla linjalla itse ainakin menen, ainakin jos väite on sellainen, jota ei voida todistaa oikeaksi tai vääräksi ennen vaaleja. Pätee myös toiseen kanditaattiin. Itse asiassa pidän ihan käsittämättömänä jos joillain ei ole sen vertaa skeptisyyttä päässään, ettei suhtautuisi samallailla. Sitten jos läväytetään kiistaton näyttö jostain, vaikkapa turvakameratallenne Trumpin töhöilystä niin eetteriin vain.

”evidence taken by the feds has never been made public–and while prosecutors disclosed after the raid that they had “hundreds of photos of girls and young women,” they have never offered any more details of them.​

Eli siinä kaikki, muutama päivä ennen vaaleja vaan joku kaivanut tämän vanhan Epstein jutun ja alkaa väittämään ilman todisteita että Trump on siellä kuvissa.
On nää kyllä niin alkeellisia juttuja, natsit tulee ja nämä tällaiset edellä demarien kampanja.

Eikös toi Michael Wolff ollut se joka kirjoitti Trumpista sen paljastuskirjan, missä oli alussa disclaimer että osa jutuista on fiktiota? En kyllä luottaisi tuohon tyyppiin.

Tuolla linjalla itse ainakin menen, ainakin jos väite on sellainen, jota ei voida todistaa oikeaksi tai vääräksi ennen vaaleja. Pätee myös toiseen kanditaattiin. Itse asiassa pidän ihan käsittämättömänä jos joillain ei ole sen vertaa skeptisyyttä päässään, ettei suhtautuisi samallailla. Sitten jos läväytetään kiistaton näyttö jostain, vaikkapa turvakameratallenne Trumpin töhöilystä niin eetteriin vain.
Vaikka kommentoinkin hieman inhorealistiseen sävyyn, niin onhan se aika halpamaista kaivella uudelleen esiin vanhoja juttuja vuosikymmenten takaa.

Tollasista väitteistähän pitäis joutua syytteseen ja velvollisuus todistaa tai häkki heiluu, koska ovat ihan ilmiselvää karaktäärin tahraamista vaalivaikuttamisen tarkoituksessa. Varsinkin just ennen vaaleja, milloin syytöksien kohde ei edes ehdi vastata mitenkään.

Jepjep, nyt annetaan kaikki synnit anteeksi, koska on vaalit.

Sä oot kyllä erikoinen veijari. Onhan se nyt lapsellekin selvää, että molemmat puolet yrittää lapioida paskaa toisen päälle niin paljon kuin mahdollista juuri ennen vaaleja. Ei kai näitä voi ottaa tosissaan ennen kuin ne on todistettu.

Oletan, että uskot varmaan edelleen, että Venäjä vaikutti 2016 vaaleihin , olit Killaryn puolella henkeen ja vereen silloin ja uskot ettei isot some jätit yritä vaikuttaa vaalien tulokseen (ehdokkaan arvaat varmaan) näissä vaaleissa?

Eilen kuuntelin tubesta ton Kamalan Ellipsen "Closing argument" ja olihan siinä aivan helvetin paljon paskapuhetta mitä Trump on tai mitä Trump tulee tekemään. Samaan hengen vetoon muija lupaa kertoa aina vain totuuden kansalaisille ja just sitä ennen spekuloi täyttä paskaa mitä tulisi tapahtumaan jos Trump valitaan.
Ikävä kyllä Kamalan suusta ei paljoa tule muuta kuin ideologista paskapuhetta jos ylipäätään mitään järkevää lausetta tulee. Mitä sitten kun Kamalan pitäis olla valtion vieraana vaikka Kiinassa, mitä helvettiä siitä tulisi?

Mun mielipide on ettei Trump todellakaan ole pätevä ukko johtamaan tota maata, mutta vielä vähemmän pätevä on Kamala. Trump sen sijaan ei ole jatkuvien sotien kannalla ja sotateollisuuden totaalisessa talutusnuorassa toisin kuin demarit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom