Nyt kyllä taidat keksiä asioita. Piti oikein tarkistaa, mitä olen kirjoittanut.Niin mun piti esittää lukuja ilman EU:n pikkumaita, niiden kanssa, ilman brittejä ja sitten sekään ei ollut hyvä jne.
Tuskin olen EU:ta ja Eurooppaa sekoittanut, EU:sta puhuin ja saattanut vahingossa kirjoittaa Eurooppa. Euroopan määritelmä aika sekava.
Koronavirus, COVID-19
Niin ihmettelen miksi Euroopassa ei syytetä poliitikkoja tai viranomaisia mistään, kaikki hyvin, Ruotsin mallissakin paljon etuja jne. Olisikohan siitä syystä, että täällä vanhalla mantereella ei kukaan yritäkään jatkuvasti kerätä irtopisteitä ja tuoda esiin omaa erinomaisuuttaan pandemian...
keskustelu.pakkotoisto.com
Koronavirus, COVID-19
USA:ssa olis muuten erittäin alhainen kuolleisuus alle Saksan tason, jos tuota demokraattikuvernöörin ja demokraattipormestarin johtamaa New Yorkia ei olisi. :-) Ja tädillä ois munat jne. Ei voi tietää. Ehkä, vois toi pahempikin tilanne olla. Tosin pahenee koko jenkkien keissi. Italia...
keskustelu.pakkotoisto.com
Eli puhuit Euroopasta, jolle käytit liioittelevaa lukua ja USAlle käytit alakanttiin olevaa lukua. Korjasin noita virheitäsi ja siinä kaikki. Mielikuvituksesi näköjään keksii kaikenlaista lisää tuohon. Olen varma, että Wikipedia osaa kyllä kertoa sinulle Euroopan maat.