Donald Trump

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makhak
  • Aloitettu Aloitettu
Olipa yllätys - Kanada ei lähtenyt mukaan lääkehintojen polkutalkoisiin:

Tätäkin hehkutettiin, etukäteen, suurena Trumpin saavutuksena, mutta puheiden tasolle sekin lopulta jäi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olipa yllätys - Kanada ei lähtenyt mukaan lääkehintojen polkutalkoisiin:

Tätäkin hehkutettiin, etukäteen, suurena Trumpin saavutuksena, mutta puheiden tasolle sekin lopulta jäi.

Trumpin pieniä saavutuksia ja uutisessasihan vaan todetaan, että Kanada rajoittaa niiden lääkkeiden vientiä USA:an, joiden kohdalla voi tulla pelkoja ettei niitä riitä kotimaiseen kysyntään.
 
Trumpin pieniä saavutuksia ja uutisessasihan vaan todetaan, että Kanada rajoittaa niiden lääkkeiden vientiä USA:an, joiden kohdalla voi tulla pelkoja ettei niitä riitä kotimaiseen kysyntään.
Tuo on vaan hieman diplomaattisempi muoto lauseesta "maksakaa itse omat lääkkeenne". Nimittäin niitä lääkkeitä varmaankaan ole hamstrattu yhtään sen enempää kuin on arvioitu omiin tarpeisiin kuluvan.
 
En voi olla sanomatta mutta bidee murenee ennenkuin edes virkavalaa vannonut.
Onkohan mitään betsejä kuinka pitkään pystyy olemaan pestissä?
 
Myöskin Benfordin laki tullaan varmaan tulevaisuudessa uudelleen nimeämään Bidenin laiksi.

biden-election-data-600x335.jpg
 
Vähintään yhtä tiiviissä kuplassa sinäkin elät, olet sen itse todistanut jo pidemmän ajan kuluessa.
Mä edes yritän harjoittaa jonkinlaista itsesensuuria ja lähdekritiikkiä. Jos juttu pohjautuu Rudy Giulianin sananvaihtoon todistajansa kanssa, niin siinähän on vasta se toinen puoli tarinasta - Rudy Giulianin puoli :LOL:
 
Mä edes yritän harjoittaa jonkinlaista itsesensuuria ja lähdekritiikkiä. Jos juttu pohjautuu Rudy Giulianin sananvaihtoon todistajansa kanssa, niin siinähän on vasta se toinen puoli tarinasta - Rudy Giulianin puoli :LOL:
Jos salaliittoteoreetikon/huru-ukon titteliä oltaisiin jakamassa, niin sinä johtaisit vähintään satanolla! Kuinka monta sataa-tuhatta Trumpin vaalivilppi-venäjä kytköspostausta olet tänne faktana heittänyt? Ja KAIKKI ovat olleet valeuutisia! Minä tuskin kerkeän koko loppuelämäni aikana postaamaan niin montaa valeuutista. Mutta ei siinä mitään jatkakaa.......
 
Jos salaliittoteoreetikon/huru-ukon titteliä oltaisiin jakamassa, niin sinä johtaisit vähintään satanolla! Kuinka monta sataa-tuhatta Trumpin vaalivilppi-venäjä kytköspostausta olet tänne faktana heittänyt? Ja KAIKKI ovat olleet valeuutisia! Minä tuskin kerkeän koko loppuelämäni aikana postaamaan niin montaa valeuutista. Mutta ei siinä mitään jatkakaa.......
Sotket johonkin toiseen? Ainoa, jota olen totena väittänyt vuoden 2016 vaalien hämäriin kytkökösiin liittyen on se, että Muellerin raportissa luetellaan ne rötökset joihin "individual 1":n epäilleen syyllistyneen. Tämän faktan voi halutessaan tarkistaa USA:n oikeusministeriön arkistoista. Niin pitkälle en mene, että jakelisin täällä tuomioita epäilyjen perusteella. En voi olla kyllä huvittumatta ajatukselle siitä, miten paljon vaivaa oletettavasti syytön ihminen oli valmis näkemään hankaloittaakseen tutkinnan etenemistä.
 
Kuka muistaa kun TrumPuttajat ennen vaaleja lässyttivät hysteerisinä Hunter Bidenista?


Asiasta toiseen.😲


Trump Has Discussed With Advisers Pardons for His 3 Eldest Children and Giuliani - The New York Times (nytimes.com)
Minäkin olen tässä pitkään uskotellut itselleni, ettei mitään niin hölmöä tapahtuisi kuin Trump armahtamassa itsensä. Sitten kun pintaan nousee tämänkaltaisia juttuja, niin ei oikein tiedä enää mitä sanoisi. Noh, nähtäväksi jää, miten homma etenee.

Tuli myöskin vähän puun takaa tämän nykyisen oikeusministeri Barrin toteamus siitä, ettei hänenkään mukaansa vaalien tuloksessa ole mitään kyseenalaista. Kovasti se on aina tähän päivään asti Trumpia myötäillyt tukalissakin tilanteissa, mutta nyt se taitaa päästä siivoamaan virkahuonettaan etuajassa :unsure:
 
Minäkin olen tässä pitkään uskotellut itselleni, ettei mitään niin hölmöä tapahtuisi kuin Trump armahtamassa itsensä. Sitten kun pintaan nousee tämänkaltaisia juttuja, niin ei oikein tiedä enää mitä sanoisi. Noh, nähtäväksi jää, miten homma etenee.

Tuli myöskin vähän puun takaa tämän nykyisen oikeusministeri Barrin toteamus siitä, ettei hänenkään mukaansa vaalien tuloksessa ole mitään kyseenalaista. Kovasti se on aina tähän päivään asti Trumpia myötäillyt tukalissakin tilanteissa, mutta nyt se taitaa päästä siivoamaan virkahuonettaan etuajassa :unsure:
Joo, kyllä siitä tietää, että peli on menetetty, kun edes Barr ei enää myötäile Trumpia.

Saattaa Barr myös tietää mitä on luvassa ensi vuonna kun pressan syytesuoja lähtee.
 
Tätä se sitten on, kun Mr. Presidentin päässä iso ratas suttaa:

– Vaaleja on peukaloitu, kaikki tietävät sen. Meillä on todella paljon todisteita, Trump sanoo.
– Jos emme kitke pois vaaleissa tapahtunutta kauheaa petosta, meillä ei ole enää valtiota, linjaa Trump puheensa lopuksi.


Todisteita on vaikka kuinka vaalivilpistä ja Bidenien rikollis-, pedofiili- ja mafiaperhettä vastaan, mutta kukaan ei ikinä ole nähnyt mitään muuta kuin typeriä perustelemattomia väitteitä. Tosifani tietenkin vain sulkee silmänsä kaikelta tuolta sairaan miehen irrationaaliselta hourailulta ja vetää maga-lippistä syvemmälle hokien sitä, kuinka valtamedia taas uutisoi Trumpin hourailut ihan väärin.
 
Tähän mennessä se on jo saanut 170 miljoonaa kerättyä pottiinsa, joten ihan kivoille tuntipalkoille Trumpin setä pääsee noilla vaalipetoskiukutteluillaan.
 
No ei Trump noita rahoja voi pitää tietenkään, sikälimikäli kun Tartsanin lukemissa on poikkeama normaalista, että pitäisivät paikkansa. :-)

Mä en pitäis vaalivilppiä mahdottomana, koska niin paljon on vihaa Trumpia kohtaan, että ihan jopa suorastaan todennäköistä, että sellanen meltdown liberaali toimihenkilö tai postiäänien keräilijä sitten mahdollisuuden koittaessa väärentäis tavalla tai toisella Bidenille jonkun määrän ääniä. Tuskin ison määrän tai mitään merkittävää, mutta jos Trumpin tiimin aikaansaamista tutkinnoista jostain pystyttäis tällainen toiminta osoittamaan, ja parhaassa tapauksessa olis muutama henkilö jotenkin vielä todistetusti sitä suunnitellu yhdessä, niin aijai menis tilanne herkulliseksi. =D
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom