Donald Trump

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makhak
  • Aloitettu Aloitettu
Median armottoman päivittäisen epäilyksen, henkilökohtaisuuksiin menemisen, persoonan mustamaalamisen jne takia Trumpin vihaamisesta on tullut eräänlainen new age uskonto.
Tätä on mahdotonta kääntää niin, että ihminen pystyisi rationaaliseen ajatteluun enää asian suhteen, sehän on propagandan tarkoitus. Eli saavutukset taloudessa tai maailman rauhassa ei vaan merkitse enää mitään, koska sinut on opetettu vihaamaan tätä henkilöä.
Pidän tuollaista ajatuksena, joka on syntynyt siitä, kun foliohattu on ollut liian pitkään päässä. Itse suhtauduin hyvin neutraalisti Trumpin voittoon - ehkä jopa toiveikkaasti. Suhtautumiseni on muuttunut lähinnä Trumpin omien ulostulojensa vuoksi. Medialla siihen ei ole ollut mitään vailutusta kautensa alussa eikä lopussa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en pidä Trumpista koska hän myötäilee uskonnollisten piirien mielipiteitä ja Pence olisi vielä kauheampi.Tä nyt näin lyhyesti. Ilmasto,rotu,ulkopolitiika on ihan liian vaikeita tähän keskusteluun,lähinnä koska olen huono kirjoittamaan.Lisäksi täytyy huomauttaa että ketään Yhdyvalloissa ei minun mielipiteeni kiinnosta koska en ole äännestys oikeudelllinen

Niin jos vaikka ilmasto otetaan puheeksi.
Kiina on luvannut LISÄTÄ hiilidioksidipäästöjä vuoteen 2030 asti. Samoin Intia. Suurimmat päästäjät. Ja kuluttaja Suomessa voi tilata halpaa paskaa alibabasta lentorahtina ilman mitään tullia kun pienesti tilaa kerrallaan. Sama kuvio toimii isommin yritysten kanssa.
Trump teki mun mielestä todellakin oikein kun heitti sopimuksen roskiin, kenenkään ei pitäis tollaseen mennä mukaan. Ei talouden, eikä ympäristön kannalta.
Mutta nykyjään täällä merkkaa vaan miltä asiat näyttää ja touchy feely tosi nice fiilis kun allekirjoitetaan sopimuksia missä "hyvä tahto" vaikka sisältö ihan pelkkää paskaa.
Ja media suojelee, journalismi on kuollut. Syyttävät vaan Trumpia, vaikka se on ainut jolla on maalaisjärki tallella. tai tietty kiinalaisilla on järki tallella. Eurooppalaiset ja amerikkalaiset suvakit ja muu höpöhöpö porukka mahdollistavat tämän ja luulevat olevansa jollain asialla.
Uskonnollisuus on eri levelillä USA:ssa koska se on siirtolaisten ja monien etnisyyksien maa, täällähän ihannoidaan muslimeja jotka merkkaa naisensa miestensä omaisuudeksi huiveilla ja ties millä burkhilla, taputetaan käsiä. Ihan sama tyhmyys kuin tossa edellisessä jutussa.
Pitää esittää suvaitsevaista rakentajaa kansakuntien välille ja ne muut hyväksikäyttää tätä. Laajemminkin sitten maahanmuuttopolitiikan ym kanssa.
Trump on ollut tässä hyvä kansan- ja kadunmies, järjen ääni, mutta media haluaa sen äänen hukuttaa henkilöön menevällä propagandalla ja kaikella muulla loalla mitä päivittäin generoivat.
 
lähinnä Trumpin omien ulostulojensa vuoksi.

Entäpä toteutunut reaalipolitiikka? Talous- ja työllisyysasiat hoitanut todella hyvin, ei yhtään uutta sotaa, pakolaiskriisit loppuivat täälläkin. Tähän median propaganda juurikin tähtää. Siis että ihmiset eivät näkisi reaalipolitiikan tuloksia, vaan alkaisivat tuomitsemaan henkilöä.
Näinhän kaikki kansan valitsemat ja pitämät uudistuspoliitikot on kautta historian ryöstetty vallasta pois ja syösty tyrmään. Henkilö on mustamaalattu.
 
Aivan kuten sanoin, peak emissions 2030. 10 vuotta aikovat lisätä päästöjään. Pariisin sopimus. 👏 Ja jos se venyykin vuoteen 2040 niin voi-voi, tehdään uusi Pariisin sopimus missä se on ok.
Suomalainen polkee loskassa töihin stressihormonit tapissaan kiinassa tehdyllä fillarilla, jolle eurooppalainen fillari ei pysty kilpailemaan, eihän meidän normeilla fillareita kannata tehdä. Hävetään "päästöjä" ja kiinalaiset ja intialaiset nauraa partaansa ja lyö lisää koksia masuuniin. =D
Btw mulla on 2kg CO2 pullo himassa mistä menee akvaarioon hiilidioksidia. Mutta olen ympäristötietoinen ja magneettiventiilillä yöksi syöttö kiinni höhö. Kasvit tykkää.
 
50 000 kuussa ja ilmainen on korruptio vs. ei korruptio.

Ja Trump itsehän lahjoittaa pressan palkkansa pois yhteiskunnan hyväksi.
Kun korruptiosta puhutaan, niin sillä rahasumman suuruudella harvoin on merkitystä - Bidenin kohdalla ei kuitenkaan pelailtu veronmaksajien rahoilla eikä tiettävästi Joe jäänyt Burismalle mitään velkaa. Trumpin "nepotismin" pahimpia ongelmia oli mm. siinä, että CIA piti Kushneria esteellisenä saamaan korkeinta turvaluokitusta, mutta Trump runnoi asian lopulta läpi. Koulutus- ja kokemusvaatimusten skippaamisen voi vielä jotenkin järkisyin perustella, mutta jos edellämainittujen lisäksi ammatinharjoittamisen katsotaan aiheuttavan "uhan kansalliselle turvallisuudelle", niin sitten pitäisi tajuta antaa homman olla.

Ihan eri maata noi Bidenit, poliittisia broilereita.
Mun mielestä ammattipoliitikoksi päätyvältä ihmistyypiltä häviää ennemmin tai myöhemmin kosketus normaaliin elämään tai jopa todellisuuden taju kokonaan. Bidenillä selvästikin on henkselit paukkuneet ja kovaa jossain vaiheessa, mutta uskoisin, että myöhemmät perhetragediat ja sairastelut ovat saaneet edes vähän saapasta takaisin maanpinnalle. Biden kuitenkin vaikuttaa heikkouksineen ihan tavalliselta ihmiseltä Trumpin rinnalla ja se onkin vissiin Bidenin ainoa selkeä vahvuus.
 
Biden kuitenkin vaikuttaa heikkouksineen ihan tavalliselta ihmiseltä Trumpin rinnalla ja se onkin vissiin Bidenin ainoa selkeä vahvuus.

Bidenin persoona joo tavallinen. Politiikka broileria.
Trumpin persoona off the charts joka suhteessa, mutta politiikka ollut kadunmiehen maalaisjärjen touhua.
 
Entäpä toteutunut reaalipolitiikka? Talous- ja työllisyysasiat hoitanut todella hyvin, ei yhtään uutta sotaa, pakolaiskriisit loppuivat täälläkin. Tähän median propaganda juurikin tähtää. Siis että ihmiset eivät näkisi reaalipolitiikan tuloksia, vaan alkaisivat tuomitsemaan henkilöä.
Näinhän kaikki kansan valitsemat ja pitämät uudistuspoliitikot on kautta historian ryöstetty vallasta pois ja syösty tyrmään. Henkilö on mustamaalattu.
Turha sun mulle on meuhkata medioista. Se ei edistä asiaasi, vaan ainoastaan haittaa sitä. Trumpin kaudella on hyviäkin highlighteja, mutta myös huonoja suorituksia. Hyvät talous ja työllisyysluvut on aina kivoja, mutta pitää tietenkin muistaa, että elettiin pitkää nousukautta. Onhan esim. Saksallakin ollut vahvoja lukuja, mutta en mä kyllä viitsisi Merkeliä ylistää. Trumpilla vaa'assa vastapuolella on sitten esim. rajua mellakointia ja kansan jakautumista sekä etääntymistä Euroopasta.
 
Turha sun mulle on meuhkata medioista. Se ei edistä asiaasi, vaan ainoastaan haittaa sitä. Trumpin kaudella on hyviäkin highlighteja, mutta myös huonoja suorituksia. Hyvät talous ja työllisyysluvut on aina kivoja, mutta pitää tietenkin muistaa, että elettiin pitkää nousukautta. Onhan esim. Saksallakin ollut vahvoja lukuja, mutta en mä kyllä viitsisi Merkeliä ylistää. Trumpilla vaa'assa vastapuolella on sitten esim. rajua mellakointia ja kansan jakautumista sekä etääntymistä Euroopasta.

No juurikin media on yllyttänyt tähän mellakointiin ja pistänyt futispelaajat polvistumaan Euroopassa asti joka matsin alkuun ja hörhöt kaatamaan patsaita enkuissa asti, vaikka täällä ei mitään sellaista hämminkiä ole. Meillä Suomessa loppujen lopuksi demarit esim. suht järkeviä muutamia poikkeuksia lukuunottamatta, mutta media vouhottaa niiden poikkeuksien asiaa. Eihän poliitikot vaahtoa täysillä Trumpista, media sen tekee. Ei poliitikot puhu mitään BLM:stä tai George Floydista, mitä se meille kuuluu jonkun yksittäisen poliisi keissin jutut tai sekään että 14% vähemistö (arvaa itse väri) tekee yli 50% murhista jenkeissä. Ne on niiden juttuja ja ongelmia. Media vouhottaa niin kuin olisivat.
Enemmistö ennakoi historiasta tuttua 8 vuoden talouden sykliä ja lamaa 2008/2009->2016/2017, mutta Trump alensi yritysveron ja poisti regulaatiota ja pörssit meni ylös koronaan asti ihan uskomattomalla tavalla. Kukaan ei olis uskonut, jos joku olis sanonut Trumpin voiton tultua että kurssit tulee olemaan 2019 siellä missä ne olivat, tai itse asiassa ovat nytkin ja vähän sen yli. Mutta niin vain kävi. Ei se kaikki ole Trumpin ansiota, mutta Trump mahdollisti sen.
 
No juurikin media on yllyttänyt tähän mellakointiin ja pistänyt futispelaajat polvistumaan Euroopassa asti joka matsin alkuun ja hörhöt kaatamaan patsaita enkuissa asti, vaikka täällä ei mitään sellaista hämminkiä ole.
Ja sen sijaan, että Trump suuren valtiomiehen ottein palauttaisi rauhan maahan, hän vain heittää lisää bensaa liekkeihin typerillä kommenteillaan. Trumpin hölinöistä on turha mediaa syyttää.
 
Ja sen sijaan, että Trump suuren valtiomiehen ottein palauttaisi rauhan maahan, hän vain heittää lisää bensaa liekkeihin typerillä kommenteillaan. Trumpin hölinöistä on turha mediaa syyttää.

Bensaa liekkeihin? Media tekee yksittäistapauksista systemaattista rasismia, media todellakin heittää bensaa ja tulitikkuja ympäriinsä, uskottelee että sun pitää polvistua jonkun yksittäisen sekoboltsi poliisin ja mustan taparikollisen välisen onnettoman lopputuleman takia ja pyytää anteeksi, että Eurooppa ja Amerikka ei ole yhtä great kuin Afrikka. Vai mikä se pointti niillä oli?
Ei jumalauta, ei Trump sua tai futareita tai ketään muutakan pistä polvistumaan. Trump kunnioittaa sua. Se oli ihan asiallisesti ja puolueeton siihen asti kunnes tuli tää defunding police juttu, ja sit riitti typeryys. Meni poliisien puolelle suoraselkäisesti, nää nykyajan spagettiselkärankaiset somereaktiopelkoiset poliitikot ei ketkään uskalla sellaista tehdä. Trump teki sen ja hienoa.
Voidaan olla Trumpista eri mieltä, hauku se ihan miten paskaks tahansa ok, mutta älä ainakaan tohon BLM hommaan lähde mukaan tsiisus sentään. =D
Mediahan niitä "typeriä kommentteja" etsii ja jos ei löydä niin "tulkitsee", että sellainen oli. Ja sitten vyöryttää niitä niin kauan kunnes jotain mellakkaa pystyssä.
Mutta rauhaakin palautettu, BLM/Antifa liidereitä pistetty kiven sissän ja patsaiden kaatamisista kovemmat tuomiot jne.
Nyt onneksi mediakin vähän rauhoittumaan päin, varmaan alkaneet miettimään paljonko vasemmiston Biden alkaa niiltä rahaa kuppaamaan. Koska sehän se vasemmiston luonto. Ottaa rahaa muilta pois ja jakaa sitä sitten keskenään.
 
Mielenkiintoista seurattavaa tämä keissi!
Reaktiosta päätellen Joekin tietää, että nyt osu paska tuulettimeen!


 
Bensaa liekkeihin? Media tekee yksittäistapauksista systemaattista rasismia, media todellakin heittää bensaa ja tulitikkuja ympäriinsä, uskottelee että sun pitää polvistua jonkun yksittäisen sekoboltsi poliisin ja mustan taparikollisen välisen onnettoman lopputuleman takia ja pyytää anteeksi, että Eurooppa ja Amerikka ei ole yhtä great kuin Afrikka. Vai mikä se pointti niillä oli?
Ei jumalauta, ei Trump sua tai futareita tai ketään muutakan pistä polvistumaan. Trump kunnioittaa sua. Se oli ihan asiallisesti ja puolueeton siihen asti kunnes tuli tää defunding police juttu, ja sit riitti typeryys. Meni poliisien puolelle suoraselkäisesti, nää nykyajan spagettiselkärankaiset somereaktiopelkoiset poliitikot ei ketkään uskalla sellaista tehdä. Trump teki sen ja hienoa.
Voidaan olla Trumpista eri mieltä, hauku se ihan miten paskaks tahansa ok, mutta älä ainakaan tohon BLM hommaan lähde mukaan tsiisus sentään. =D
Mediahan niitä "typeriä kommentteja" etsii ja jos ei löydä niin "tulkitsee", että sellainen oli. Ja sitten vyöryttää niitä niin kauan kunnes jotain mellakkaa pystyssä.
Mutta rauhaakin palautettu, BLM/Antifa liidereitä pistetty kiven sissän ja patsaiden kaatamisista kovemmat tuomiot jne.
Nyt onneksi mediakin vähän rauhoittumaan päin, varmaan alkaneet miettimään paljonko vasemmiston Biden alkaa niiltä rahaa kuppaamaan. Koska sehän se vasemmiston luonto. Ottaa rahaa muilta pois ja jakaa sitä sitten keskenään.
Trumpin puheet ovat olleet tässä parhaillaan tyhjänpäiväisiä ja pahimmillaa tuhoisia. Öykkäröinti polttaa siltoja, mutta nyt olisi tarvittu päinvastaista lahjakkuutta. Kun nostan esille Trumpin puutteita, niin sinä kirjoittalat vain ihan puhdasta potaskaa siitä, kuinka media on myrkyttänyt mieleni ja olen jopa lähdössä mukaan BLM-hommaan... Tuosta saa sellaisen kuvan, että haluat sulkea silmäsi Trumpin puutteilta ja keksit kuinka epätoivoisia tarinoita tahansa yrittäessäsi selitellä ilmeisiä Trumpin puutteita muiden niskaan. Kun Trump-ketjussa puhun Trumpista, niin sinä vastaat joka kerta pitkällä vuodatuksella, kuinka media sitä ja media tätä. Tuollainen on varsin paljastavaa.
 
Trumpin puheet ovat olleet tässä parhaillaan tyhjänpäiväisiä ja pahimmillaa tuhoisia. Öykkäröinti polttaa siltoja, mutta nyt olisi tarvittu päinvastaista lahjakkuutta. Kun nostan esille Trumpin puutteita, niin sinä kirjoittalat vain ihan puhdasta potaskaa siitä, kuinka media on myrkyttänyt mieleni ja olen jopa lähdössä mukaan BLM-hommaan... Tuosta saa sellaisen kuvan, että haluat sulkea silmäsi Trumpin puutteilta ja keksit kuinka epätoivoisia tarinoita tahansa yrittäessäsi selitellä ilmeisiä Trumpin puutteita muiden niskaan. Kun Trump-ketjussa puhun Trumpista, niin sinä vastaat joka kerta pitkällä vuodatuksella, kuinka media sitä ja media tätä. Tuollainen on varsin paljastavaa.

No sä sanoit, että Trump heittää bensaa liekkeihin, mä sanoin että media heittää bensaa liekkeihin.

Eihän Trump varmaan ole sun elämään vaikuttanut oikeasti yhtään mitenkään, silti valtamedia floodaa aivan turhanpäiväisiä juttuja jatkuvalla syötöllä sinunkin uutisvirtaan. Se on ihan tarkoituksellista populismin vastaista toimintaa, ärsyttävät tahallaan, että hermostuisit. Uskoisin että hyvin on toiminut.

Koronan hoito ei ole ollut Trumpin vahvuusalue todellakaan. Noin muuten olen tyytyväinen siihen mitä Trump on puuhannut.
 
Viimeksi muokattu:
On se jo käynyt selväksi, että puhut mieluimmin valtamediasta kuin Trumpista. Jatketaan sitten, kun pystyt keskustelemaan Trumpista.
 
On se jo käynyt selväksi, että puhut mieluimmin valtamediasta kuin Trumpista. Jatketaan sitten, kun pystyt keskustelemaan Trumpista.

Kieltämättä näin, näen sen vaan enempi Trumpin vastustajana kuin Trumpin varsinaiset poliittiset vastustajat.

Mutta otetaan tuosta onkeen, koetan hetkeksi vaieta aiheesta ja keskittyä Trumpiin.
 
Back
Ylös Bottom