Mä en usko että mikään muu kuin se että USAn hallinto myöntää salaliiton olemassaolon saa mua uskomaan siihen.
Repesin! :thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en usko että mikään muu kuin se että USAn hallinto myöntää salaliiton olemassaolon saa mua uskomaan siihen.
Miksi?
Motiivit ählämiterroristien tekemille iskuille ovat ne taasen niin itsestäänselviä, että niitä on vaikea kenenkään kumota.
http://video.google.com/videoplay?docid=8797525979024486145&q=ruppert
Teille, jotka väitätte ettei salaliitosta ole mitään todisteita suosittelen katsomaan 56 minuutin kohdalta eteenpäin.
Jos tuosta löytyy virheitä, niin mielelläni kuulisin ne. Olen kyllä valmis muuttamaan kantaani jos tuo on silkkaa paskapuhetta.
Aktiivisesti keskusteluun osallistuneilla luulisi löytyvän aikaa katsella ainakin puolen tunnin pätkä tuosta dokkarista...
Pecman sanoi:No hyvinpä tunnut tietävän New Yorkilaisten mielipiteet. Tuskinpa sentään naurattaa siinä vaiheessa kun johtajat antavat tarkoituksella terrori-iskun tapahtua.
http://www.zogby.com/news/ReadNews.dbm?ID=855
Ymmärsinkö oikein, että nämä oli kysymykset, jotka kysyttiin?
"SCOPE: The poll covered five areas of related interest: 1) Iraq - do New Yorkers think that our leaders "deliberately misled" us before the war (51.2% do); 2) the 9/11 Commission - did it answer all the "important questions" (only 36% said yes); 3) the inexplicable and largely unreported collapse of the third WTC skyscraper on 9/11 - what was its number (28% of NYC area residents knew); 4) the question on complicity; and 5) how many wanted a new 9/11 probe."
Ymmärsinkö oikein, että nämä oli kysymykset, jotka kysyttiin?
Älä nyt viitsi olla lapsellinen. USA:n johdossa olevat henkilöt eivät tunnusta mitään kuin vasta pakon edessä, kuten Plamen ja Whittingtonin tapauksetkin hyvin osoittavat.Teillä on niiiin hyvät todisteet USA:ta vastaan ja nämä todisteet on varmaan jo kaikkien muidenkin maiden johtajien tiedossa ja silti ne eivät vaan tunnusta.
Jokaisen joka epäilee CIA:n osallisuutta erilaisiin salaliittoihin tulisi lukea CIA:n omilta sivuilta CIA:n tehtävä: "Conducting covert action at the direction of the President to preempt threats or achieve United States policy objectives."
Salaliittohörhöjä koko porukka?
Jokaisen joka epäilee CIA:n osallisuutta erilaisiin salaliittoihin tulisi lukea CIA:n omilta sivuilta CIA:n tehtävä:
Tuolla on juttua siitä, että FBI:llä ei ole näyttöä.
Puhutaan kyllä "hard evidence" eli vakuuttavasta näytöstä.
http://www.teamliberty.net/id267.html
EDIT: tuolla taidetaan puhua myös noista videoista ja niiden epäluotettavuudesta.
911myths.com sanoi:Many of the same sites who tell us this tape is a fake, for instance, also point out that bin Ladin denied being involved with 9/11 soon after the attacks. If this is true then it suggests bin Ladin is a real, live person, out there somewhere, not doing the bidding of the US Government. In which case why has he, or some other al Qaeda spokesman, not pointed out that this tape is a fake?
AKV kirjoitti:
Niin? Juurihan minä tämän selitin. FBIlla ei ole sellaista näyttöä joka riittäisi syytteen nostamiseen ja etenkin sen läpimenemiseen. Mikä siinä on vielä epäselvää?
Se, että sillä verukkeella hyökättiin afganistaniin ja Irakiin. Tuhansia siviilejä on kuollut jne. Ja sitten ei ole näyttöä? Fuck, tulipa tehtyä hätiköity sodan julistus.
Ja niissä osama videoissa osama kirjoittaa eri kädellä,käyttää kultakoruja, jotka on kiellettyjä jne.
Entäs mitä mieltä tuosta pernarutto-hässäkästä? Oliko se rättipäiden jatkoa 9/11 iskuille vaiko mahdollisesti ihan jenkkien oma temppu?