Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täysin mut voisko joku tiivistää hyvin lyhyesti et mistä täs threadis väitellään..?? :D
Mites kaikki sotastrategiat ym. tiedustelusalaisuudet?
Täysin mut voisko joku tiivistää hyvin lyhyesti et mistä täs threadis väitellään..?? :D
Siitä, onko salaliittoja olemassa vai ei ja voiko olla mahdollista, että hallitus tapattaa omia kansalaisiaan "korkeamman päämäärän" saavuttamiseksi.
Elä usko meitä, vaan katso itse eri lähteitä ja tee sitten omat johtopäätöksesi.no mä uskon maapallon ulkopuoliseen elämäänki ja yliluonnollisiin asioihin ni pakko kait se on uskoa sit noihin salaliittoihinki sit.. :D
Todennäköisempää on, että USA tiesi iskuista, mutta ei estänyt niitä, vaan pikemminkin auttoi lähettämällä ilmapuolustuksen pois jne..
Se on se helpompi tie, mutta kiitos kuitenkin väännöstä.Kyllä juustoperse jättää villen ja muut hajoilemaan ihan yksin noihin salaliittoteorioihinsa, omapahan on mielenterveytesi.
Taitaa teidän kaa olla se ainoa ja oikea fiksu tie. Porukka vaan haluaa uskoa johonkin hienoon ja mysteeriseen. Kitisee jostain virallisen tarinan kohdasta, kun kitinät oijotaan, nin aletaan kitisemään seuraavasta kohdasta ja sitä rataa...Se on se helpompi tie, mutta kiitos kuitenkin väännöstä.
Just näin, mies joka jaksaa kitistä ikuisuuden kuinka lentokone ei voi lentää sillätavoin pentagoniin ja turbulenssin kuuluis heitellä vaikka mitä ja tolpatkaan eivät vain yksinkertaisesti näytä lentokoneen kaatamilta, onkin sit kai oikeesti ollutkin sitä mieltä että kyllä se kone sinne lennettiin sittenkin ihan oikean tarinan mukaan, ainoo vaan että ison ykän käskystä ei torjuttu iskuja....Todennäköisempää on, että USA tiesi iskuista, mutta ei estänyt niitä, vaan pikemminkin auttoi lähettämällä ilmapuolustuksen pois jne..
Edit. Mutta varaudu siihen, että jos epäilet virallista tarinaa, sinua aletaan kutsua "hörhöksi". :D
Mä olen jo kauan sitten huomannut, että ainakaan Taha ei juuri näytä kyseenalaistavan sitä mitä oikeasti tapahtui, vaan sitä mitä "virallisissa raporteissa" lukee. Eli tavallaan kyseenalaistetaan todellisuudesta rakennettu konstruktio, joka on todella helppo kyseenalaistaa, koska näistä nettikeskusteluista löytyy niin paljon amerikkavihaa potevia.
Tästäkin keskustelusta huomaa, että salaliittoa eniten puolustavat henkilöt eivät kykene rationaalisesti etenevään väittelyyn asiasta, eivätkä kykene muuttamaan kantaansa asioiden kulusta, vaikka kuinka heitä viskottaisiin faktatiedolla.
Kukaan ei tiedä miten paljon sisäisiä vaurioita WTC 1/2:n putoavat osat on aiheuttanut WTC7:n tukirakenteisiin. Siis sellaisia vaurioita, jotka ei näyt kuvissa. Varmaan jonkun verran tärähtänyt / heilahtanut koko rakennus, kun mahdollisesti toisen tornin huippu on tippunut 7:n juureen ja nirhaissut tuommoisen 18 kerroksen korkuisen palan pois (tuo selvästi sivulle kallistuva ja putoava tornin huippu muuten näkyy monissakin kuvissa).Pointti oli se, että en oikein tiedä kummasta pitäisi enemmän olla huolissaan; mahdollisesta salaliitosta (johon en kylläkään itse täysin usko vaikka virallisissakin selityksissä on puutteita), vai siitä, että talo oli niin heikosti rakennettu ettei kestänyt yhden nurkan vaurioitumista.
Tää on just tätä. Vaikee väitellä asiasta kun vastapuoli uskoo satuihin simmut kiinni yhtä tiukkaan kuin kuoleva jumalaan..