Dokumentti WTC iskuista yms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja samout
  • Aloitettu Aloitettu
Täysin :offtopic: mut voisko joku tiivistää hyvin lyhyesti et mistä täs threadis väitellään..?? :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täysin :offtopic: mut voisko joku tiivistää hyvin lyhyesti et mistä täs threadis väitellään..?? :D

Siitä, onko salaliittoja olemassa vai ei ja voiko olla mahdollista, että hallitus tapattaa omia kansalaisiaan "korkeamman päämäärän" saavuttamiseksi.

Kysehän on siitä, että tekikö terroristijärjestö nämä iskut vahingoittaakseen jenkkejä vai ei.

Salaliittoteorian mukaan jenkit itse lensivät koneet päin torneja, pentagonia jne. oikeuttaakseen hyökkäyksen lähi-itään sekä säästääkseen WTC:n korjauskuluissa. Koneiden osumien jälkeen räjäytettiin jo valmiiksi panostetut tornit, koska muuten niiden romahtaminen ei olisi mahdollista. Lisäksi pentagoniin ei osunut lentokone, vaan ohjus koska nurmikossa ei ole lentokoneen jättämiä jälkiä.

Juurikin noin. Kyllä tapaus 9/11:kin todennäköisesti paljastuu joskus. Tai ainakin suurinpiirtein.

EDIT: salaliittoteoria 9/11 keissistä ei ole noin simppeli. Todennäköisempää on, että USA tiesi iskuista, mutta ei estänyt niitä, vaan pikemminkin auttoi lähettämällä ilmapuolustuksen pois jne..

Siitä, onko salaliittoja olemassa vai ei ja voiko olla mahdollista, että hallitus tapattaa omia kansalaisiaan "korkeamman päämäärän" saavuttamiseksi.

no mä uskon maapallon ulkopuoliseen elämäänki ja yliluonnollisiin asioihin ni pakko kait se on uskoa sit noihin salaliittoihinki sit.. :D

no mä uskon maapallon ulkopuoliseen elämäänki ja yliluonnollisiin asioihin ni pakko kait se on uskoa sit noihin salaliittoihinki sit.. :D
Elä usko meitä, vaan katso itse eri lähteitä ja tee sitten omat johtopäätöksesi.

Edit. Mutta varaudu siihen, että jos epäilet virallista tarinaa, sinua aletaan kutsua "hörhöksi". :D

Kyllä juustoperse jättää villen ja muut hajoilemaan ihan yksin noihin salaliittoteorioihinsa, omapahan on mielenterveytesi.

Se on se helpompi tie, mutta kiitos kuitenkin väännöstä.
Taitaa teidän kaa olla se ainoa ja oikea fiksu tie. Porukka vaan haluaa uskoa johonkin hienoon ja mysteeriseen. Kitisee jostain virallisen tarinan kohdasta, kun kitinät oijotaan, nin aletaan kitisemään seuraavasta kohdasta ja sitä rataa...
...Todennäköisempää on, että USA tiesi iskuista, mutta ei estänyt niitä, vaan pikemminkin auttoi lähettämällä ilmapuolustuksen pois jne..
Just näin, mies joka jaksaa kitistä ikuisuuden kuinka lentokone ei voi lentää sillätavoin pentagoniin ja turbulenssin kuuluis heitellä vaikka mitä ja tolpatkaan eivät vain yksinkertaisesti näytä lentokoneen kaatamilta, onkin sit kai oikeesti ollutkin sitä mieltä että kyllä se kone sinne lennettiin sittenkin ihan oikean tarinan mukaan, ainoo vaan että ison ykän käskystä ei torjuttu iskuja.

Tää on just tätä. Vaikee väitellä asiasta kun vastapuoli uskoo satuihin simmut kiinni yhtä tiukkaan kuin kuoleva jumalaan. Ja loppupeleissä ei taida tietää itsekään oikein mihinkä uskoo... muuta kuin että hörhö-saiteilla on esitetty niiiiiiin paljon lähinnä tekaistuja viitteitä salaliittoihin että edes jonkunhan niistä on pidettävä kutinsa.

Koitan jättää tämän postaukseni tähän ketjuun viimoiseksi, olen kuitenkin aika asiallisesti jaksanut kirjoitella eikä hermot ole kovin pahasti menneet :)

Jatkakaa :thumbs:

Edit. Mutta varaudu siihen, että jos epäilet virallista tarinaa, sinua aletaan kutsua "hörhöksi". :D

Hörhöksi nimittäminen on tällaisessa tapauksessa ihan aiheellista. Tästäkin keskustelusta huomaa, että salaliittoa eniten puolustavat henkilöt eivät kykene rationaalisesti etenevään väittelyyn asiasta, eivätkä kykene muuttamaan kantaansa asioiden kulusta, vaikka kuinka heitä viskottaisiin faktatiedolla. Kun yksi salaliittoteorian osa on kumottu, niin jostain kaivetaan toinen spekulaatio. Nämä spekulaatiosyklit päättyvät yleensä toteamukseen "jotain hämärää tässä on", koska spekulaation määrä on saanut ihmiset ajattelemaan noin -- kun nyt niin moni pitää tätä salaliittona, niin pakkohan tässä on olla jotain hämärää... Ja kaikki voi alkaa taas alusta. Katsotaan vaikka, niin se Silversteinin lausunto nousee uudestaan esiin viimeistään sadan viestin päästä.

Mä olen jo kauan sitten huomannut, että ainakaan Taha ei juuri näytä kyseenalaistavan sitä mitä oikeasti tapahtui, vaan sitä mitä "virallisissa raporteissa" lukee. Eli tavallaan kyseenalaistetaan todellisuudesta rakennettu konstruktio, joka on todella helppo kyseenalaistaa, koska näistä nettikeskusteluista löytyy niin paljon amerikkavihaa potevia. Taha on intellektuaalina ajattelijana postmodernisti, jonka ajattelu ei ole lineaarista tai rationaalista, vaan kaiken perustana on vallitsevuuden kyseenalaistaminen keinoista tinkimättä. Hän hyökkää modernistien tekemää raporttia vastaan ja kyseenalaistaa sen, muttei kykene kyseenalaistamaan sitä mitä oikeasti tapahtui, koska se ei ole todellisuuden konstruktio vaan itse todellisuus. Tahan ajatusvirhe on kuitenkin siinä, että hän samaistaa todellisuuden ja siitä viranomaisten tekemän konstruktion, eli ns. virallisen raportin, ja kuvittelee käsittelevänsä itse aihetta koska luulee että "yleinen käsitys" on yhtä kuin "virallinen raportti".

Mä haluan pysyä modernistina, ja mielestäni tästä asiasta voi olla vain yhtä mieltä. Koska uskon että todellisuus rakentuu tapahtumien kausaliteeteista, uskon myös induktiiviseen päättelyyn; jos jumbojetin nähtiin sujahtavan pentagoniin, niin sitten sieltä raunioista löytyy jumbojetin osia eikä mitään muuta. Siinä on minun konstruktioni. Olisi todella hienoa jos muutkin voisivat käsitellä ajatusprosessejaan samalla tavalla, niin tällaisia keskusteluja ei tarvitsisi käydä, mutta jokaisella tosiaankin on oikeus mielipiteisiinsä ja maailmankatsomukseensa.

For the record, omasta puolestani voin sanoa, etten vihaan Amerikkaa. Äänestin myös Niinistöä pressaksi ja äänestän kokoomusta seuraavissa vaaleissa. :) Ja kävelin pari vuotta sitten yhtä laput silmillä, kuin osa porukasta täällä, kyseenalaistamatta juuri mitään mitä valtamedia tiedottaa. Kaikesta huolimatta, kuten Raejuusto totesi: jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä.

Mä olen jo kauan sitten huomannut, että ainakaan Taha ei juuri näytä kyseenalaistavan sitä mitä oikeasti tapahtui, vaan sitä mitä "virallisissa raporteissa" lukee. Eli tavallaan kyseenalaistetaan todellisuudesta rakennettu konstruktio, joka on todella helppo kyseenalaistaa, koska näistä nettikeskusteluista löytyy niin paljon amerikkavihaa potevia.

Jos komissio sanoo ensin, että "emme tienneet operaatio Able dangeristä", sen jälkeen "tiesimme, mutta emme ehtineet tutustua asiaan" ja sitten "tiesimme, mutta meitä käskettiin olemaan puuttumatta siihen", kyse ei ole rakennelman kyseenalaistamisesta vaan vakheen paljastamisesta.

Vaikka valhe toisensa jälkeen paljastuu, sinulla ei kuitenkaan usko lopu viranomaisiin.

Yhtään esittämääni todistetta ei ole pitävästi kumottu.

Tiedätkö, miksi yhtään numeroitua koneenosaa ei käytetty toditeena? Kone oli rekisterissä 28.9. 2005 asti, eikä sitä ole ilmoitettu tuhoutuneeksi. Kumpaa tässä nyt pitäisi uskoa, sinua vai FAA:a?

Tästäkin keskustelusta huomaa, että salaliittoa eniten puolustavat henkilöt eivät kykene rationaalisesti etenevään väittelyyn asiasta, eivätkä kykene muuttamaan kantaansa asioiden kulusta, vaikka kuinka heitä viskottaisiin faktatiedolla.

http://video.google.com/videoplay?docid=8797525979024486145&q=ruppert

Teille, jotka väitätte ettei salaliitosta ole mitään todisteita suosittelen katsomaan 56 minuutin kohdalta eteenpäin.
Jos tuosta löytyy virheitä, niin mielelläni kuulisin ne. Olen kyllä valmis muuttamaan kantaani jos tuo on silkkaa paskapuhetta.

Aktiivisesti keskusteluun osallistuneilla luulisi löytyvän aikaa katsella ainakin puolen tunnin pätkä tuosta dokkarista...

Pointti oli se, että en oikein tiedä kummasta pitäisi enemmän olla huolissaan; mahdollisesta salaliitosta (johon en kylläkään itse täysin usko vaikka virallisissakin selityksissä on puutteita), vai siitä, että talo oli niin heikosti rakennettu ettei kestänyt yhden nurkan vaurioitumista.
Kukaan ei tiedä miten paljon sisäisiä vaurioita WTC 1/2:n putoavat osat on aiheuttanut WTC7:n tukirakenteisiin. Siis sellaisia vaurioita, jotka ei näyt kuvissa. Varmaan jonkun verran tärähtänyt / heilahtanut koko rakennus, kun mahdollisesti toisen tornin huippu on tippunut 7:n juureen ja nirhaissut tuommoisen 18 kerroksen korkuisen palan pois (tuo selvästi sivulle kallistuva ja putoava tornin huippu muuten näkyy monissakin kuvissa).

Kuten esim tästä kuvasta näkyy niin siinä ropisee muutama tonni isompaa ja pienempää tavaraa viereisten ja vähän kauempana olevienkin rakennusten päälle.

09.jpg

wtc1exp3.jpg

wtc1exp5.jpg

colapse_abc_1.jpg

Toinen kuva ylhäältä. Aika iso pala näkyy ihan selvästi erikseen kuvassa. Salaliittoilijat ihmettelivät muissa rakennuksissa olevia reikiä ja pitivät niitäkin todisteena jostakin. Kyllähän tuommoinen pala reikiä tekee.

Edit: Siistitty asiallisemmaks.

Raejuusto ei muuten vastannut estonia-kysymykseeni vaikka siitä vittuilikin itse ensin. Raotitko silmälappuja sen verran, että alkoi pelottaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom