dippi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nyrkki
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Nyrkki

Olen just tekemäs dippi telinettä paljos se tankojen väli on?Vaihtelee varmaan erikokoisilla ihmisillä.Mutta jos joku tietäs onko siihen jotain standardi mittaa?

Salilla, jolla käyn, ainakin on ehkä 15 asteen kulmassa (täysin hatusta heitetty arvio) ne tangot, joten siinä saa vaihdettua oteleveyttä näppärästi.Teet sen vaikka niin, että toisessa päässä kummallekin kyljelle jää viisi senttiä tyhjää tilaa ja toisessa päässä vapaata tilaa löytyy vaikka 15-20 senttiä. Siinä on jo jonkin verran oteleveyksiä. Sitten tuon testaamisen jälkeen teet kunnollisen version. :)

Ajattelin tässä sit kysyä tätä..Et kun teen dippiä niin kun olen tehnyt sarjan loppuun niin rintaan sattuu niin helvetisti... :( Sit kun se kipu iskee niin taivutan kädet taakse ja työnnän rintaa eteenpäin ja sit kuuluu sellanen nahksahdus tuosta rintalastasta.Sit se kipu lähtee ja sit taas kun alotan tekeen dippiä niin sen jälkeen taas sama kipu.Et onko muilla samanlaisia ongelmia?

ZaGaTo sanoi:
Ajattelin tässä sit kysyä tätä..Et kun teen dippiä niin kun olen tehnyt sarjan loppuun niin rintaan sattuu niin helvetisti... :( Sit kun se kipu iskee niin taivutan kädet taakse ja työnnän rintaa eteenpäin ja sit kuuluu sellanen nahksahdus tuosta rintalastasta.Sit se kipu lähtee ja sit taas kun alotan tekeen dippiä niin sen jälkeen taas sama kipu.Et onko muilla samanlaisia ongelmia?

On. En vaan oo ikinä koittanu naksautella. Voisin kuvitella että kylkiluiden ja rintalastan kiinnityskohta ottaa itteensä tossa liikkeessä. Sen kivun takia en pahemmin enää dippaile. On rinnalle ja ojentajille parempiakin liikkeitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom