Dieettiongelmat 2008 tänne!

Ei tuo viina kuulu ruokavalioon kuin max 3 kertaa per vuosi, ja tälle vuodelle ei oo hörppyäkään maistettu. Kaljaa en edes juo, saatikka siideriä.

Eli syviä vatsalihaksia kannattaisi treenata?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tässä dieettailessa tule oikein muuta ongelmaa vastaan kuin tuo alkoholista luopuminen. Mitkää herkut tai vastaavat ei tuota ongelmia vaikka pitäis olla pitkiäkin aikoja ilman, mutta alkoholi onkin kiperämpi..

Itse alkoholista ei varsinaisesti ole kysymys, mutta jos/kun tulee lähdettyä baariin kavereiden kans ni ei siellä helvetti pysty olemaan selvin päin.. Ja kun likkojenkin perässä pitäis juosta vaikka dieetillä ollaankin.

Voisiko joku vähän viisaampi vastata, kuinka katabolista/diettiin negatiivisesti vaikuttavaa, vetää esim. kerran parissa viikossa pienen humalatilan? Kuinka paljon asiaa auttaa jos jättää kaljan ja vetää ihan puhdasta viinaa?

^ Eikös tyttöihin ole paremmat mahdollisuudet selvinpäin? Itse ainakin olen huomannut sen. Viinan ja kaljan juomisessahan on ainakin se ero, että viinaa ei tarvitse juoda niin paljoa, ja kun vetää vaikka blandiksena light-limpparia tjsp, niin saa vähemmän kaloreita kun 12packista bisseä, mutta ei siis se viinakaan mitään kaloritonta herkkua ole, alkoholi on aina pahasta, ylimäärästä energiaa vain. Ja sun tapauksessa nyt varmaan ei ole sitten pelkoa että baari-illan jälkeen mennään grillille, tai darra-aamuna tilataan pizzaa, ne kanssa tekeen pahan yhdistelmän!

Itse oon kanssa nyt dieetillä, ja samat "ongelmat", pepsi maxia käteen ja likkoja iskemään!

^ Eikös tyttöihin ole paremmat mahdollisuudet selvinpäin? Itse ainakin olen huomannut sen. Viinan ja kaljan juomisessahan on ainakin se ero, että viinaa ei tarvitse juoda niin paljoa, ja kun vetää vaikka blandiksena light-limpparia tjsp, niin saa vähemmän kaloreita kun 12packista bisseä, mutta ei siis se viinakaan mitään kaloritonta herkkua ole, alkoholi on aina pahasta, ylimäärästä energiaa vain. Ja sun tapauksessa nyt varmaan ei ole sitten pelkoa että baari-illan jälkeen mennään grillille, tai darra-aamuna tilataan pizzaa, ne kanssa tekeen pahan yhdistelmän!

Itse oon kanssa nyt dieetillä, ja samat "ongelmat", pepsi maxia käteen ja likkoja iskemään!

Niin, ei niitä likkoja vaan oikein uskalla lähestyä selvin päin :( semmoinen pieni rohkaisu on aina paikaillaan. Joo, ei paha varmaan tuo viuna+light limppari. Joo, kyllä nuo grillit ja pizzat pystyy kiertämään.

kyllä se on niin että se viina/kalja on pahin dieetin/treenin vihollinen. ite ollu täysin ilman 5kk ja kyllä huomaa!! aion myöskin raittiina pysyä. Se mitä tulee niihin tyttöihin niin siitä en osaa sanoa.. . perustetaan pakkikseen absolutisti ryhmä, kuka on mukana?! jos vaikka löytyis niitä tyttöjä niin ei tarvi niitä lähtee erikseen ettii

kyllä se on niin että se viina/kalja on pahin dieetin/treenin vihollinen. ite ollu täysin ilman 5kk ja kyllä huomaa!! aion myöskin raittiina pysyä. Se mitä tulee niihin tyttöihin niin siitä en osaa sanoa.. . perustetaan pakkikseen absolutisti ryhmä, kuka on mukana?! jos vaikka löytyis niitä tyttöjä niin ei tarvi niitä lähtee erikseen ettii

Komppaan tuota, eli se kyllä sotkee dieetin. Mulla ainakin menee elimistö sekaisin juomisesta ja yleensä paino seilaa viikon verran miten sattuu ennen kuin lähtee jälleen laskuun, siis dieetillä.

En taida tuohon absolutistiryhmään lähteä nyt, mutta viimeksi join varpajaisissa n. kuukausi sitten ja sitä edeltävä kerta on viime syksyltä, eli aika niukasti :)

Voisin osallistua. Vappuna join paljon, sen jälkeen tuntui että munuaisiin olisi sattunut. Tänään sitten oli viimeinen ilta ennen kuin kaveri lähti moneksi kuukaudeksi Ranskaan, niin tuli oltua baarissa. Kaksi olutta otin. Nyt sekin tuntuu turhalta. Eihän se helvetti edes maistunut hyvältä! :D

Kysymykseni koskee palautusjuomaa vähähiilarisella dieetillä. Kannattaako palautusjuomaan laittaa 1dl maltoa vai ei, siitä tulee kuitenkin aika paljon hiilaria (50g) ja tarkotuksena olis pitää hiilarit matalalla <50g-100g/pv. Mikä olisi hyvä määrä, ettei tulis vedettyä ylimääräisiä hiilareita. Muutenki nyt on dieetin viimeiset hetket tässä käsillä, että tiputanko palkkarin hiilarit puoleen vai mitäs?

Kysymykseni koskee palautusjuomaa vähähiilarisella dieetillä. Kannattaako palautusjuomaan laittaa 1dl maltoa vai ei, siitä tulee kuitenkin aika paljon hiilaria (50g) ja tarkotuksena olis pitää hiilarit matalalla <50g-100g/pv. Mikä olisi hyvä määrä, ettei tulis vedettyä ylimääräisiä hiilareita. Muutenki nyt on dieetin viimeiset hetket tässä käsillä, että tiputanko palkkarin hiilarit puoleen vai mitäs?

Jos hiilarit noin vähissä niin kuitenkin kannattaa muistaa, että on tärkeetä saaha niitä reenin jälkeen. Pyrit jakamaan ton vähän määrän hiilareita aamupalalle ja palkkariin.

hei

mahtaisiko teiltä löytyä esimerkkiruokavaliota 2500kcal ja vaimoa ajatellen 1500-1700kcal. ollaan aloittamassa yhteistä projektia.

Onko mahdollista, että painoni ei putoa koska syön liian vähän ?
Koska sain ~2500 kcal päivän peruskulutukseksi, ja laskeskeltuani yleisesti ruokiani, sain hädintuskin 1500 kcal kasaan useana päivänä.

Onko mahdollista, että painoni ei putoa koska syön liian vähän ?
Koska sain ~2500 kcal päivän peruskulutukseksi, ja laskeskeltuani yleisesti ruokiani, sain hädintuskin 1500 kcal kasaan useana päivänä.

On mahdollista. Kokeile kulutus -500 kcal.

On tämä kyllä tuskaisen hidasta 182/78, (rasvat varmaan 15-17%) ja 75 olis tarkotus mennä. Treeniä 4xsali ja 4xlenkki/vk. Kalorit noin 2000/pvSilti vaaka tuntuis junnaavan, peili tosin ei mutta näköharhan vaara on aina olemassa. Tarpeeks kun uskottelee itselleen niin uskoo vielä:D

On tämä kyllä tuskaisen hidasta 182/78, (rasvat varmaan 15-17%) ja 75 olis tarkotus mennä. Treeniä 4xsali ja 4xlenkki/vk. Kalorit noin 2000/pvSilti vaaka tuntuis junnaavan, peili tosin ei mutta näköharhan vaara on aina olemassa. Tarpeeks kun uskottelee itselleen niin uskoo vielä:D

Kai punnitset aina aamulla tyhjään mahaan ja tarpeeks harvoin? Esim. viikon välein on hyvä.

Tää nyt on tavallaan noloa tulla tänne inisemään, mut mun ongelma on proteiinit. Ihan sama olenko dietillä vai millä, mutta koskaan en saa protskua tarpeeksi. :nolo: Mitä hittoa mä ton asian kans teen? Rahka on nyt vihdoin alkanut hiljalleen maistua, mut ei sitä montaa purkkia päivässä voi vetää. :urjo:
Pitäis jotain keksiä.. :rolleyes:

Osta jauhona, helppo tapa vetää protskua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom