Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tietenkin riippuu henkilöstä, mutta hidastuuko painon putoaminen jos mennään miinuksilla vaikkapa 1000 kal päivässä?
Jättäkää nyt ainakin noi palautusjuomat helvettiin dieetiltä, varsinkin tollaset maltolitkut. Jos oikeen dietataan väksin, niin painon saa putoamaan 1-1,5kg viikossa, tietty oikeanlaisten lisäravinteiden siivittämänä.
Noniin.. Kertokaapas mulle mahdollisimman yksinkertaisesti miten lasken että paljonko saan syödä päivässä kun teen kovat punttitreenit! Eli siis haluaisin laihuttaa semmosta 0,5kg-1kg viikos tahtia ja voishan se lauantai olla vaikka semmonen pien herkuttelupäivä! Mut muina päivinä pitäis sit semmosta kurillista "diettiä"! Eli kertokaa miten lasken et paljon saan syyä ja missä voin esim laskea kalorit niistä mitä oon syöny!
Missäköhän voisi mitoituttaa rasvaprosentin?
Ei huvittaisi ihan kiinnostuksen vuoksi ostaa mitään mittariakaan eikä mulla siihen oo rahaakaan tuhlata.
Niin missä ja kuka voi sen mitata? Asustelen Kuopiossa.
Siis mitä helvettiä? Sun paino on parin päivän sisällä heitellyt +-400 g? Dietillä paino voi heitellä parin kilon verran päivästä toiseen ja dietin toimimisen sä näet vain jos sä seuraat painon kehitystä usean viikon yli. Se vaa'an tarkkuuskin on muutama sata grammaa.
Hmm... En kyllä lähtisi puolen viikon perusteella tekemään mitään johtopäätöksiä. Itse mittailen painon dieetillä kerran viikossa, ettei tarvitsisi olla huolissaan päivien välisistä heittelyistä. Olen mitannut päiväkohtaisestikin, mutta melko turhaahan se on ihmetellä miksi jonain päivänä paino on noussut 0,5 kiloa tms. Ei päivän-kolmen päivän painonnousu tai lasku ole mitään muuta kuin neste/ruoka/yms. määrän vaihtelua kehon sisällä.
Dieetti on niin ankeaa hommaa että tein siitä omalla kohdallani hieman mielenkiintoisemmalla nörttäämällä taulukkolaskennan kanssa.