Dieetti tuntuu liian hyvältä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja leimaus
  • Aloitettu Aloitettu
olen pistellyt menemään diettiä nyt 7 viikkoa. Niistä kuusi ja puoli olen syönyt;

aamiainen; 30g kaurahiutale, 150g tonnikalaa vedessä
välipala; real viipale
lounas; 250g rahkaa,
välipala; omena
Päivällinen; kanaa 130g tai porsaan sisäfilettä sama määrä, kaurahiutaleita 30g
päivällinen2; 20g oliiviöljy, katkarapuja 180g
iltapala; 20g oliiviöljy 130g kanaa (salaattia)

Laskin kaloreiksi yhteensä noin 1800kcal

Vähän tuntui aivot menevän lukkoon tuolla dietillä, mutta muuten mennyt ihan hyvin.

Muutin nyt vähän ruokavaliota tämänsorttiseksi;

aamiainen; sama: puuro ja tonnikala
lounas; rahka, pasta 50g
välipala; omena
päivällinen 1; pasta 50g kana 130g
päivällinen 2; katkarapu 180g oliiviöljy 20g
iltapala; paistijauheliha 150g oliiviöljy 20g salaattia

laskin kaloreiden olevan noin 1990.

Tuntuu tosi hyvältä, ei yhtään nälkä, ja pää pelaa. Jotenkin tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, onko tässä jokin nyt vialla?

aloitin dietin 72kg nyt paino 65kg. pituus 181cm. Jäiköhän jotain oleellista mainitsematta...?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Monella tuntuu dietti alkuun ihan kivalle... Mut jos on pitkä dieetti tulossa, niin kyllä se vitutuskin kerkee vielä tulla :D

mulla sen sijaan ei tunnu hyvälle... kuukausi menny, paino tippunut 5-6kg, ja nyt meni hermot kun yli viikon jumittanut, pää vaan hajoaa ja hermot ei pidä, ja himoitsen kaikkea mahdollista. juu ja ketodiettiä siis ollu...
nyt ajattelin syödä vajaan viikon vapaammin ja noin, ja sitten toivottavasti uudelleen motivoituneella ja virkistyneellä mielellä jatketaan :O

Nyt oon diettaillu 9 kg pois reilussa kolmessa kuukaudessa, kertaakaan ei ole vituttanut. Saattaa tosin johtua siitä, että laihtuminen on tapahtunut liikuntaa lisäämällä eikä syömisestä tinkimällä. Suosittelen :whip:

mulla sen sijaan ei tunnu hyvälle... kuukausi menny, paino tippunut 5-6kg, ja nyt meni hermot kun yli viikon jumittanut, pää vaan hajoaa ja hermot ei pidä, ja himoitsen kaikkea mahdollista. juu ja ketodiettiä siis ollu...
nyt ajattelin syödä vajaan viikon vapaammin ja noin, ja sitten toivottavasti uudelleen motivoituneella ja virkistyneellä mielellä jatketaan :O

Kuukaudessa paino tippunu 5-6kg...

Sehän on ihan helvetin hyvin!

Ittellä ehkä menee joku 1kg kuussa. Teenkö nyt jotain ihan väärin?:(

Kuukaudessa paino tippunu 5-6kg...

Sehän on ihan helvetin hyvin!

Ittellä ehkä menee joku 1kg kuussa. Teenkö nyt jotain ihan väärin?:(

Nesteitä tosta on ainakin puolet mitä on lähtenyt, ja tolla keton aloittamisella oli suuri vaikutus siihen että lähti kolmen kilon jälkeen toiset kolme, ja tosiaan oon -500 mennyt, mut tosiasiassa varmaan paljon enemmän kun duunin puolesta tulee liikuttua 7-10km päivässä kävellen tai potkulaudalla...

onhan toi 1kg /kk aika hidas tahti, enemmän miinusta kenties? :rolleyes:

tosin oon huono neuvoon, kun itellä tulee seinä vastaan kuukaudessa. viime keväänä tiputin 94kg --> 87,5kg, nyt tänä keväänä 87,5kg --> 82kg mutta eihän tää riitä.

Nesteitä tosta on ainakin puolet mitä on lähtenyt, ja tolla keton aloittamisella oli suuri vaikutus siihen että lähti kolmen kilon jälkeen toiset kolme, ja tosiaan oon -500 mennyt, mut tosiasiassa varmaan paljon enemmän kun duunin puolesta tulee liikuttua 7-10km päivässä kävellen tai potkulaudalla...

onhan toi 1kg /kk aika hidas tahti, enemmän miinusta kenties? :rolleyes:

tosin oon huono neuvoon, kun itellä tulee seinä vastaan kuukaudessa. viime keväänä tiputin 94kg --> 87,5kg, nyt tänä keväänä 87,5kg --> 82kg mutta eihän tää riitä.

Nii ja mulla ei sinänsä oo ees paljoa ylimäärästä vyötäröllä, että voi olla senkin takia vähän tiukemmassa toi painon putoominen. Rasvat nytkin varmaan about 15%

Mut varmaaan täytyy vaan vielä vähentää kaloreita :)

aloitin dietin 72kg nyt paino 65kg. pituus 181cm. Jäiköhän jotain oleellista mainitsematta...?

Saako kysyä oletko kumpaa sukupuolta ja kuinka vanha?
Paino vaan tuntuu kovin alhaiselta tuohon pituuteen nähden, niin mikä on tavoite?

Paino vaan tuntuu kovin alhaiselta tuohon pituuteen nähden, niin mikä on tavoite?
Varmaan päkki näkymään :rolleyes: aka luut näkymään :D

turhaa sä täällä muiden tavotteisiin vastailet, mitä hyötyä on päkistä jos muualla on rasvaa. Henk. koht. minulla näkyy 6-pack vaikka jalat olisi täysin rasvaiset.. tästä syystä tämä diettini ei 6packiin lopukaan... spekuloinnit sikseen!

Sivuaa aihetta.. Aloitin ekan kunnon dieettini pari viikkoa sitten, jota ennen viikon aamupainojen keskiarvo oli 82 (tuo samainen 181 sentin pituus kuin threadin aloittajalla).. Tällä hetkellä aamupaino on siinä 79 tienoilla, eli olen edistynyt jopa paremmin kuin odotin. Oon syönyt suht normaalisti, mutta välttänyt ruuan "mättämistä". Olo tuntuu tosi elinvoimaiselta, ja tuntuu ettei untakaan tarvitse niin paljon (vaikka kyllähän sitä tarvitsee, tiedän että kroppa valehtelee). Oon aina ollut melkonen ektomorfi eikä painon pudottaminen tuota minkäänlaisia vaikeuksia.. Näläntunnetta en saa kovin helposti. Pitäiskö mun jatkaa tällä linjalla ja odottaa että painon putoaminen hidastuu jossain vaiheessa kun aineenvaihdunta tottuu vähäisiin kaloreihin, vai lisätä kaloreita hieman?

turhaa sä täällä muiden tavotteisiin vastailet, mitä hyötyä on päkistä jos muualla on rasvaa. Henk. koht. minulla näkyy 6-pack vaikka jalat olisi täysin rasvaiset.. tästä syystä tämä diettini ei 6packiin lopukaan... spekuloinnit sikseen!

No (nuorista) 99% varmaan diettaa sen takia, että ne palikat näkyis... Että :arvi:

Edit: ymmärrän kyllä mitä tarkoitat...

Saa toki kysyä :)

ikää 18 sukupuoli m

Viimeisiä rasvoja tässä poistellaan. Painon ei enää tuosta tarvitsisi tippua, mutta rasvaa on vielä alavatsassa ihan reippaanlaisesti :wall:

Vinkkiä kaipaan juuri tuohon viimeisten rasvojen poistoon.

Ideani tässä on... jaa mikähän se nyt sitten onkaan... Lihas erottuvuutta olisi tarkoitus kaiketi lisätä. (jonkin sortin lavakuntoon pitäisi päästä :hyper: vaikka vaan päiväksi kahdeksi)

Jos kesän alussa aloittaisi tuon lihasmassan hamuamisen jälleen :D

No viimiset rasvathan lähtee liikuntaa lisäämällä ja/tai vähemmän syömällä, onko siinä sit järkeä, on eri juttu, ottaen huomioon pituutesi ja painosi :(

Jaa, en tiedä sitten olenko isoluinen vai mitä, mutta mikään kukkakeppi on ole :D

Lihastakin on ihan kohtalaisesti;)

Herää tässä tosin kysymys kauvanko tätä diettaamista tulisi jatkaa ?
Niin kauvan, että painon tippuminen hidastuu?

Minusta 181cm ja 65kg kuulostaa todella kukkakeppisarjalaiselta, jos kerta kyseessä vielä MIES. Nuohan on naisten lukemia. Rupee hyvä poika käymään salilla ja lopeta turha diettailu. Siinä sivussa se rasva muuttuu lihakseks, eikä sit tartte esitellä luitaan. Itse olen painavampi ku sä, lyhyempi ku sä ja rasvaprosentti on luokkaa reilu 10-15. 6-pack kuitenkin näkyy.:rock:

181 ja 65 ei pelkästään kuulosta laihalta. Ehkei se peili valehtele, vaan...

Mä olen vähän pidempi, en juurikaan, ja kun paino on alle sadan, olen minäkin kukkakeppi ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom