Dieetti tuntuu liian hyvältä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja leimaus
  • Aloitettu Aloitettu
Liity leimaus vipiks ja laita kuvaosiolle kuvia.

Ei taida vielä kehdata :D

Voisin kyllä jonnekkin imagevenueen pistää jotain jossain vaiheessa...

Tuli muuten tässä esiin pari kysymystä. Kun pastapaketissa lukee kalorisisältö, niin tarkoittaako se kuivaa vai valmista tuotetta?

Siis jos 100g kuivaa on noin 350kcal, niin hiilaripäivänä voisin syödä 300g pastaa. Sehän on keitettynä aivan hirveesti :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli muuten tässä esiin pari kysymystä. Kun pastapaketissa lukee kalorisisältö, niin tarkoittaako se kuivaa vai valmista tuotetta?

Siis jos 100g kuivaa on noin 350kcal, niin hiilaripäivänä voisin syödä 300g pastaa. Sehän on keitettynä aivan hirveesti :hyper:

100 g kuivaa on ton 350 kcal. Ei se keitettyäkään voi olla kun kuivassa pöytäsokerissa on "vain" ~400 kcal / 100 g.

Leimaus, aseta vaan itse tavoitteesi ja hae täältä sitten neuvoa siihen, miten niihin pääsee. Täällä on aivan sama, millä painolla tulet kysymään dieettiohjetta, koska aina tulee 10 vastausta tyyliin "hanki ensin lihasta, ethän sä paina edes 100kg". Se nyt vaan on niin, että kaikki omasta kropasta kiinnostuneet eivät halua elää esim. seuraavaa viittä vuotta vellovan läskin kera saadakseen lihaksia. Sulla on mielikuva siitä itsestä, jonka haluat saavuttaa. Pyri siihen. Tsemiä.

Jeeh, täälläkin läskinpoisto projekti meneillään, ei pahemmin muualla kuin alavatsassa tuollainen ylimääränen köllykkä.... 105 lähdin ja nyt on 2viikon aikana pudonnut 98kg, nestettä kyllä melkein kaikki, ekan viikon vedin kyllä melkein pelkällä proteiineilla ja rasvoilla, nyt oon vähän lisännyt hiilareita ruokavalioon...

M, pituus 186cm, päivittäinen perusaktiivisuus ollu aika löysää, koulunpenkillä istumista :l

aamupala: kaurapuuroa, 2 kananmunaa tai ehram, 1 ruisleipä missä juustoa, kinkkua ja kurkkua, lasi maitoa, kuppi kahvia ja monivitamiinit
lounas: kouluruoka mitä nyt onkaan, perunaa / riisiä ja jotain "lihaa"
treenin jälkeen: prodedrinkki missä jotain 40g protskua ja hh
1h treenistä: purkki ehrami
päivälläinen: tonnikalaa ja raejuustoa
(välipala?): purkki ehramia
iltapala: tonnikalaa (lepopäivinä) goodnight protein (treenipäivinä) + 3 omega3 tabua

Ennen puntti treeniä oon vedelly sillein 30min kuntopyörää jollain 120 sykkeellä ja sitten 1h punttireeni. salilla käyn 4x viikossa 2jakosella ma,ti to,pe.

Jotenkin on välillä treenien jälkeen joku 1h päästä alkanut särkemään vähän jänteitä, varsinkin kyynerpäässä ja olassa, pitäisiköhän vähän laskea painoja ja tehdä vaikka sitten enemmän toistoja tj jos raskaat painot käy jänteisiin?

Miltäs kuullostaa? :p

Leimaus, aseta vaan itse tavoitteesi ja hae täältä sitten neuvoa siihen, miten niihin pääsee. Täällä on aivan sama, millä painolla tulet kysymään dieettiohjetta, koska aina tulee 10 vastausta tyyliin "hanki ensin lihasta, ethän sä paina edes 100kg". Se nyt vaan on niin, että kaikki omasta kropasta kiinnostuneet eivät halua elää esim. seuraavaa viittä vuotta vellovan läskin kera saadakseen lihaksia. Sulla on mielikuva siitä itsestä, jonka haluat saavuttaa. Pyri siihen. Tsemiä.

Järki käteen! yli 180cm ja 65kg dieettaaja mies ei ole terve. Tunnen tuota kokoa olevia ja ne ovat oikeasti luuta ja nahkaa...

Tiedän, että on normaalia jos tulokset tippuu dieetillä.

Oon kuitenkin itte huolestunu jotenkin kun esim. penkki vaan tippuu ja tippuu koko ajan, vaikka dieetti jota teen on aika löysä. Penkissä tein 85:llä sarjoja ennen dieettiä ja nyt n.kuukauden dieetin jälkeen 70:llä menee samat :(.

Mikä avuksi???

Dieetti mitä suoritan on siis vähän niin ja näin, mutta yritän kuitenkin päivittäin syödä ainakin hieman vähemmän kun kulutan.

Joo mä kans dieetillä, vähän eri muodossa, kaloreita 1850 ja kyllä, hyvältä tuntuu. Mutta ehkä tämä autuas olotila joskus loppuu. Tämä viikonloppu on tehnyt todella tiukkaa, tekee mieli syödä vaikka mitä..:kuola:

Jep dieetti voi tuntua hyvältäkin, varsinkin ketoilessa ja tiristellessä viimeisiä rasvavarastoja. Eikä mitään herkkuja tai muuta ole tehnyt ikinä mieli. Ainoana pelkona on lihasten polttaminen siinä samalla.

Järki käteen! yli 180cm ja 65kg dieettaaja mies ei ole terve. Tunnen tuota kokoa olevia ja ne ovat oikeasti luuta ja nahkaa...

On tuon kokoluokan miehillä kuitenkin lihaksia sen verran, että elättävät niillä itsensä urheilijoina esim. futiksen huipputasolla, eikä siellä ihan ripakinttuja olla. Monelle - varsinkin nuorelle - tulee yllätyksenä, miten vähän siellä kehossa niitä ihaksia onkaan, jos ei ole pitkää treenitaustaa takana. Jos läski haittaa, turha sitä on sietää ensin vuosikaupalla, kunnes saa lihaksikkaana pakkikselta hyväksynnän ekaan dieettiin.

Jos pistän vähän kuvaa tässä loppuviikosta tulemaan, niin näätte miten luuviulu olen :hyper:

Rasvaa on kyllä vielä alavatsassa ihan mukavasti :down:

On tuon kokoluokan miehillä kuitenkin lihaksia sen verran, että elättävät niillä itsensä urheilijoina esim. futiksen huipputasolla, eikä siellä ihan ripakinttuja olla. Monelle - varsinkin nuorelle - tulee yllätyksenä, miten vähän siellä kehossa niitä ihaksia onkaan, jos ei ole pitkää treenitaustaa takana. Jos läski haittaa, turha sitä on sietää ensin vuosikaupalla, kunnes saa lihaksikkaana pakkikselta hyväksynnän ekaan dieettiin.

Ne jalkapalloilijat eivät dieettaa ton painoisina. Ja et voi tosissasi väittää että 185cm ja 65kg jannun pitäisi laihduttaa!

Jos pistän vähän kuvaa tässä loppuviikosta tulemaan, niin näätte miten luuviulu olen :hyper:

Rasvaa on kyllä vielä alavatsassa ihan mukavasti :down:

Hyvä homma! Kiinnostaa kyllä nähdä nämä kuvat. Itse olen pudottanut painoa -10kg tämän vuoden puolella ja vaaka näyttää nyt n.65kg. Minulla on kylläkin pituutta yli 10cm vähemmän kuin sinulla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom