Dieettaaminen - asiat, joilla EI ole merkitystä

Silloin laihtuu kun syö vähemmän entä kuluttaa. Siinä. Ei tarvittu tutkimustuloksia eikä tohtorin tutkintoa. Muutenkin saa neuvoa kysyä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hmm... olisiko syytä, että kun näitä pitkiä viestejä tänne kirjotellaan ja saatikka ennenkuin niitä ruvetaan oikein merkitsemään "tärkeiksi", niin niissä tulisi faktat olla edes sinnepäin? :D
 
Hmm... olisiko syytä, että kun näitä pitkiä viestejä tänne kirjotellaan ja saatikka ennenkuin niitä ruvetaan oikein merkitsemään "tärkeiksi", niin niissä tulisi faktat olla edes sinnepäin? :D

Mulla menee kyllä nää kommentit ihan yli ymmärryksen.. Valaisetko?


Katselin läpi minkä jaksoin ja humpuukiahan siellä oli. Laitan illalla oman versioni, missä oikea tieto.

Jee!!!

Silloin laihtuu kun syö vähemmän entä kuluttaa. Siinä. Ei tarvittu tutkimustuloksia eikä tohtorin tutkintoa. Muutenkin saa neuvoa kysyä.

Oliko tämä se vai jännitinkö turhaan?
 
Hmm... olisiko syytä, että kun näitä pitkiä viestejä tänne kirjotellaan ja saatikka ennenkuin niitä ruvetaan oikein merkitsemään "tärkeiksi", niin niissä tulisi faktat olla edes sinnepäin? :D

Riittänee, että postauksesta puolet on englanninkielistä "älämölömöngerrys" -tekstiä ja se uppoaa tiedonjanoisin hifistelijöihin. Asiaa myös auttaa se, että postaus vapauttaa ihmiset syömään oikeastaan mitä vaan ja missä vaan ja kuinka usein vaan ja pattia tulee. ;)

Mulla menee kyllä nää kommentit ihan yli ymmärryksen.. Valaisetko?

Itse tajusin pointin täysin. Vaikka ysikymppinen vaikuttaa pätevältä jätkältä ja aloitusposti erittäin asiapitoiselta... Niin onko uudet tiedot sitten niin aukottomia että voimme ne kaikki miettimättä ottaa todesta? Kaikki postissa ollut tieto peräytyy tutkimuksista, mutta nyt puuttuu vähän se konkreettisten äijien siunaus. Milloin saamme näille teorioille opponentin? Onko Geishasta bodytemppelien perustusten vahvistajaksi?
 
Eli ysikymppisen "teoriat" on kumottu ilman turhia perusteiluita...
 
Hmm... olisiko syytä, että kun näitä pitkiä viestejä tänne kirjotellaan ja saatikka ennenkuin niitä ruvetaan oikein merkitsemään "tärkeiksi", niin niissä tulisi faktat olla edes sinnepäin? :D

No mutta jos tossa ei oo faktat kohalla niin voithan sä valaista missä on vika? muista sitten myös pistää jotain faktaa mikä tukee sitä ettet vaan omasta mielestä ole sitä mieltä.

edit. vai onks toi englannin kieli se mikä tässä ihmisiä pelottaa?
 
Silloin laihtuu kun syö vähemmän entä kuluttaa. Siinä. Ei tarvittu tutkimustuloksia eikä tohtorin tutkintoa. Muutenkin saa neuvoa kysyä.


Hienosti kiteytetty. Mielestäni tällaisia viestejä tulisi koko pakkis olla täynnä, ettei aikaa vain kulutettaisi turhiin perusteluihin, tutkimuksiin, faktoihin yms. :david:
 
http://www.sciencedaily.com/releases/2009/02/090225172635.htm


"Heart-healthy diets that reduce calorie intake—regardless of differing proportions of fat, protein, or carbohydrate—can help overweight and obese adults achieve and maintain weight loss, according to a study funded by the National Heart, Lung, and Blood Institute (NHLBI) of the National Institutes of Health."

Siitäkin näköjään tutkimus tehty että ihminen laihtuu kun syö vähemmän kuin kuluttaa. Mä ällistelen.
 
http://www.sciencedaily.com/releases/2009/02/090225172635.htm


"Heart-healthy diets that reduce calorie intake—regardless of differing proportions of fat, protein, or carbohydrate—can help overweight and obese adults achieve and maintain weight loss, according to a study funded by the National Heart, Lung, and Blood Institute (NHLBI) of the National Institutes of Health."

Siitäkin näköjään tutkimus tehty että ihminen laihtuu kun syö vähemmän kuin kuluttaa. Mä ällistelen.

Onko joku ollut eri mieltä?

ysikymppinen meni postissaan "vähän" pintaa syvemmälle diettaamisessa ym ja perusteli näkemyksiään ym... En ymmärrä, mitä helvettiä?
 
En kielläkään etteikö olisi valtavan pitkää esseetä laittanut. Kyllä siinä varmasti kaikenlaista oli luppoaikana tullut mietittyä, en epäile hetkeäkään. Minusta vaan tiiviste aina paras.
 
En kielläkään etteikö olisi valtavan pitkää esseetä laittanut. Kyllä siinä varmasti kaikenlaista oli luppoaikana tullut mietittyä, en epäile hetkeäkään. Minusta vaan tiiviste aina paras.

No voi helvetti, eikö siinä ollu yhteenveto? Taisit lukea aika monta lausetta tosta ekasta postista ja oot heti tuomitsemassa ym, oot kyllä aika apina..

Katselin läpi minkä jaksoin ja humpuukiahan siellä oli. Laitan illalla oman versioni, missä oikea tieto.

Kerrotko vielä että mikä/mitkä oli humpuukkia?
 
Hmmm... Ei pysty ymmärtään ihan kaikkien ajatusmaailmaa sitten millään, mutta eipä tuo ole niin tarpeellistakaan välttämättä. Mutta eikös tuo nyt kuiten olisi ihan kohtuullista, että perustelee kantansa edes jotenkin, jos tulee huuteloimaan "vastalauseita" toisen ajatuksella ja vaivalla kirjailemaan ketjuun?

Kuten jo aiemminkin oon sanonut, mun makuun ainakin ysikymppinen kirjoittaa oikein mukavia juttuja, joissa on lähteitä mukana väitteille, jotka kuiten on omin sanoin kirjailtu, eli homma ei ole pelkkää linkkien linkittelyä. Eikä kaikesta todellakaan tarvi olla samaa mieltä. Niistä jutuistahan sitä eniten irti saa, joista on erimieltä. Joutuupahan omatkin mielipiteensä miettimään uusiksi ja tutkailemaan uusia näkökulmia. Kukaanhan ei loppupeleissä voi koskaan olla "satavarma" mikä on se lopullinen totuus milloin mistäkin.

Eihän tuossa ysikymppisen aloitusviestissä nyt mitään maata mullistavaa ollut mihinkään suuntaan. Tai ainakaan itse en siitä löytänyt mitään, mikä olisi mun ajatusmaailma järkyttänyt kummemmin suuntaan tai toiseen. Suurimmasta osasta täysin samaa mieltä, joissain asioissa hieman erillainen mielikuva ja jokunen kohta mitä en allekirjoittaa tohtisi, mutta niinhän tuo menee oikeastaan kaikissa treeniä ja ravintoa koskevissa jutuissa. Jo yksilölliset erot (kropassa, ajatusmaailmassa ym muuttujissa) tekee sen, että se mikä toisesta tuntuu epäolennaiselta on toiselle koko homman kulmakivi. Mun makuun kumpainenkaan ei silti ole välttämäti sen enmpää oikeassa tai väärässä kuin toinen.


edit. Tosin voihan painonpudotuksen tiivistää jurikin noin, kuin Geisha sen suuressa viisaudessaan meille kaikille paljasti, eli: "Silloin laihtuu kun syö vähemmän entä kuluttaa." Että siinä mielessähän koko ketju on turha...
 
Silloin laihtuu kun syö vähemmän entä kuluttaa. Siinä. Ei tarvittu tutkimustuloksia eikä tohtorin tutkintoa. Muutenkin saa neuvoa kysyä.

Haha. Vitun hyvä! Jätkä ownas ysikympin 100-0!:kippis1::kippis1:

En kielläkään etteikö olisi valtavan pitkää esseetä laittanut. Kyllä siinä varmasti kaikenlaista oli luppoaikana tullut mietittyä, en epäile hetkeäkään. Minusta vaan tiiviste aina paras.

Hehe.

Ei voi kun ihmetellä mistä 19 vuotias kaveri on tietonsa keränny

Internetistä?
 
ysikymppinen taitaa opiskella ihan "alaa". Tottahan tuokin on että mitään mullistavaa postissa ei ollut mutta kyllähän se antaa niille mietittävää jotka huutelee täällä foorumille, "illalla ei saa syödä" ja "aamu aerobiset pakollista".
 
Hyvää tekstiä. Perusasiat tuosta kuvitteli tietävänsä, mutta Ysikymppinen laajensi tajuntaa hemmetin hyvin. Kiitokset tästä.

Yksi asia mihin toivoisin Ysikymppiseltä tietoa tähän ketjuun on alkoholin vaikutus treenaamiseen tai oikeastaan siihen miten keho reagoi kun alkoholia otetaan. Tästä löytyy kyllä tietoa foorumista, en muista onko Ysikymppinen noihin antanut kommentteja, kuitenkin varmaan monia askarruttava seikka. Toinen asia on ikä, miten keho muuttuu 20/30/40 vuoden iässä. Parikymppiset syö roskaa ja juo viinaa (yleistys), silti 6pack näkyy. Mitä joutuu vanhemmat heebot kompensoimaan että kunto pysyy (ruoka/treeni)?

Ruokailu perusteet on itsellä kunnossa, nyt mietityttää enää vain tuo alkoholi (ja vanheneminen) :)
 
No voi helvetti, eikö siinä ollu yhteenveto? Taisit lukea aika monta lausetta tosta ekasta postista ja oot heti tuomitsemassa ym, oot kyllä aika apina..



Kerrotko vielä että mikä/mitkä oli humpuukkia?


Hillitse aggressiosi, mies. En ole sanonut mitään humpuukista. Olen lukenut koko kirjoituksen alusta loppuun, meille lääkäreille siinä ei vain juurikaan uutta informaatiota ollut. Vaivaa on kyllä nähty ja varmasti monelle mukavaa luettavaa.
 
Hillitse aggressiosi, mies. En ole sanonut mitään humpuukista. Olen lukenut koko kirjoituksen alusta loppuun, meille lääkäreille siinä ei vain juurikaan uutta informaatiota ollut. Vaivaa on kyllä nähty ja varmasti monelle mukavaa luettavaa.

Mutta sitten taas meille ydinfyysikoille siinä oli paljonkin tietoa. Oletko itse sanonut mitään mitä joku muu ei olisi tässä threadissa on sanonut?
 
Geisha: -Itse asiassa olet, heti ensimmäisessä viestissäsi tähän ketjuun. Tuossapa tuo viestisi lainattuna vielä : "Katselin läpi minkä jaksoin ja humpuukiahan siellä oli. Laitan illalla oman versioni, missä oikea tieto." Mutta sattuuhan näitä muistivirhuspaholaisia itse kullekkin...

"En ole sanonut mitään humpuukista"
 
Back
Ylös Bottom