Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli liikunnan ja syömisen ajankohdilla ei ole mitään merkitystä vaan syötyjen ja kulutettujen kalorien määrä ratkaisee. Samahan silloin olisi syödä kerran päivässä vaan eikä 3 tunnin välein? Jotain etuahan näillä ruokailun ja syönnin ajoituksilla monesti haetaan. Itse komppaan myös aamuaerobisen puolesta...
Omalla kohdalla aamuaerobiset kyllä toimii paremmin kuin esimerkiksi salitreenin jälkeen tehty. Sellaset 20-40min aamulenkit laittaa varmaankin aineenvaihdunnan sen verran kovemmille kierroksille, että ero on merkittävä.
esperance sanoi:Tyhjällä mahalla tehty aerobinen kuluttaa kestäessään enemmän rasvavarastoja, mutta kroppa tasaa tilanteen myöhemmin samana päivänä käyttämällä energiaksi vastaavasti enemmän hh-varastoja.
Tasaa?
Niin, ei kai kukaan jaksa tehokkaan salitreenin päälle tehdä tehokasta aerobista, saati mitään hiitiä
Mutta kovatehoinen (intervalli)aerobinen laittaa aineenvaihdunnan kierroksille ihan milloin tahansa tehtynä, ei se ole pelkän aamuaerobisen etu.
Eikös siitä ole etua, että heti aamusta saadaan aineenvaihdunta rullaamaan 30min aamulenkillä ja työ/koulupäivän jälkeen mennään tekemään salitreeni versus se että aamusta iltaan aktiivisuus on 0 ja illalla rykäistään 1h sali + 30min aerobista. Työmäärä on sama, mutta aineenvaihdunta käy kovemmilla kierroksilla pidemmän aikaa ekalla vaihtoehdolla.
kroppa toimii viikko tasolla, dietti alkamassa ja mietinnässä kalorit. kalorilaskurissa saa jotain aikaseksi mutta kysymys kuuluukin:
laskenko treenittömien päivien kalorit erikseen ja taas treenipäivänä toiset vai voinko esim tasaisella kalorilla samoilla ruuilla mennä päivästä toiseen?
Mikäs dieetti ois semmonen jolla sais kiristeltyä vielä ennen kesäkuuta mutta samalla sais edes lihat säilymään ja ehkä vähän myös kasvatettua?
pistämpä tänne kun dietillä olen ja maha lankaa ei satu olemaan. hei, onko muilla ollut ongelmaa tälläistä: kun aloitin dietin tottakai maha ollut vähän sekaisin kun ei saakkaan " roska " safkaa. nyt 2 kk takana ja nyt on alkanut olemaan aina aamuisin maha ihan sekaisin, heti kun herää?? ollut jo 2 vk. ja sama juttu taas viikon olen ravannut kusella monta kertaa yössä. en juo illalla niin että tälläistä aiheutuisi mutta päivän aiakna olen alkanut juomaan ihan vaan enemmän vettä. plus aloitin kahvin juonnin taas vähä aika sitten. ihan btw jos tohän löytyis joku simppeli syy? :D
Ysikymppisen jutuista löytyy melkein kaikki klassiset harhaluulot, joista pidetään tiukasti kiinni.