Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaa otin vahingossa refeltä puhvelin pois. Aamiainen piti ottaa pois. Pitäisköhän tuota jatkohommaa organisoida siten, että varaillaan vaikka tuo hotlahuone/juoniorisviitti etukäteen ja myös kerätään sen vaatimat maksut etukäteen. Laivalla tulee muuten taas pirunmoista härdelliä kun pitää kysellä jokaiselta erikseen mitä meinaa ja sitten kun jengiä saapuu sinne hotlaan eri aikoina niin ei varmasti pysy kärryillä paljonko pitäisi kerätä rahaa. On myös hitusen vittumaista, että sillä hotlan maksajalla on loppuillasta 2 kg kolikoita roudattavana.

Eli jos nikke määrität tarvittavan summan niin voisin lisätä sen tuohon laskuun mukaan ja sitten siirrellä sulle?
Tuo on kyllä varmasti parempi lähestymistapa. Tällä myös sidotaan jatkajia entistä enemmän saapumaan mestoille, muutoin menettää rahansa. Eli ok, mä nappaan sopivan kopin ja heitän tänne sen summan joka jokaiselle jää maksettavaksi niin summailet sen sitten tuohon jokaisen henkilökohtaiseen kokonaislaskuun mukaan.

Palaan asiaan asap.

Tämäkin rookie lähtee mukaan! Settinä on aamiainen + puhveli + :evil: ja mieluusti LaihaLohdun kanssa samaan hyttiin.

Jaa että joku meinaa olla selvinpäin? Hänelle toivotan sitten erittäin pitkää pinnaa :D

Ashtalla on niin hyvä syntymähumala ettei se tartte alkoholia. Vähä niinku Obelix, Ashta vaan tippu pienenä pontikkapönttöön :D Ja tanssimassa se on kuitenki koko illan ja yön ja aamun. Ja päivällä joku lähtee sit mun kans päivätansseihin!!!

Kohdelkaa hellästi.

vaseline.jpg

Jaa että joku meinaa olla selvinpäin? Hänelle toivotan sitten erittäin pitkää pinnaa :D

Ashtalla on niin hyvä syntymähumala ettei se tartte alkoholia. Vähä niinku Obelix, Ashta vaan tippu pienenä pontikkapönttöön :D Ja tanssimassa se on kuitenki koko illan ja yön ja aamun. Ja päivällä joku lähtee sit mun kans päivätansseihin!!!

Joo mä oon 8 risteilyä vetäny tän porukan kanssa ja aina ollu ihan selvinpäin eikä se oo hirveesti menoa koskaan häirinny ;) Mä kuuluun niihin harvoihin suomalaisiin, jotka kykenee pitää hauskaa selvinpäinki ... kun kukaan muu ei siihen selkeestikkää kykene ;) Ei vaan ... mä vaan osaan olla tarpeeks tyhmä ilman sitä taikajuomaaki ...

Joo mä oon 8 risteilyä vetäny tän porukan kanssa ja aina ollu ihan selvinpäin eikä se oo hirveesti menoa koskaan häirinny ;) Mä kuuluun niihin harvoihin suomalaisiin, jotka kykenee pitää hauskaa selvinpäinki ... kun kukaan muu ei siihen selkeestikkää kykene ;) Ei vaan ... mä vaan osaan olla tarpeeks tyhmä ilman sitä taikajuomaaki ...

Mutta tää 9. risteily tulee todennäköisesti muuttamaan kaiken. Että :kippis1: vaan sullekin.

Onko herra Huun hytissä vielä tilaa? Kiinnostais kyllä lähteeki, ja Huu on jääny mieleen muutaman palstamillimetrin perusteella niin hasardina kaverina että herra pitäisi kyllä nähdä ja kokea. Ensikertalainen olisin eli jännitys olisi sanoinkuvaamaton. Ottaisin matkan kaikilla herkuilla varmaankin.

Osaat sä valssata sit kunnolla?

En mä nyt mikään tanssin ammattilainen ole, mutta uskon kykeneväni kohtalaiseen suoritukseen ;)

jos tulee tanssilattialla miss, ni hytistä löytyy life? Ja toisesta hytistä orccu. Tai jotain. Lupaavaa :) Hiljainen setä oikeasti.

Ilmeisesti se pitänee jatkopaikallekin samantien osallistumisoikeus lunastaa ettei jää ainakaan kesken loppuneen pirskeet harmittamaan. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom