Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitoksia reissusta! Kivaa oli
Viitsittekö Xairax ja Savannah tsekata, oisko mun mekko lähtenyt jomman kumman matkaan? Hyttihän me tarkistettiin, ettei sinne jäänyt mtn.
Viitsittekö Xairax ja Savannah tsekata, oisko mun mekko lähtenyt jomman kumman matkaan?
Se tuli Savannahin laukkuun ja on ehkä Mika1979:n mukana nyt?
^ kännissä saa äänestää ainoastaan PerSuja.
Omasta puolestani myös kiitän kaikkia ja erityisesti hyttitovereita sekä matkanjohtajaa. Täytyy ehkä varmaan luultavasti lähteä syksylläkin mukaan.
Yeah!! Kiitos järjestäjille täältä suunnalta myös! Olipahan reissu!! Ehkä uskallan lähteä uudelleenkin! Ja kiitos myös henkilölle, joka tarjoili sitä Limoncelloa ennen tanssiesitystä, sekö lie siivitti voittoon...
Ja nöyrä anteeksipyyntöni hyttikavereille (ja muillekin tarvittaessa) huonoista jutuista.
Tack och adjö!
Kiitoksia reissusta! Kivaa oli
Viitsittekö Xairax ja Savannah tsekata, oisko mun mekko lähtenyt jomman kumman matkaan? Hyttihän me tarkistettiin, ettei sinne jäänyt mtn.
Se tuli Savannahin laukkuun ja on ehkä Mika1979:n mukana nyt?...
Joo se on (vielä tuntemattomasta syystä) mulla (päällä) juuri nyt :dance2:
Mutta kyllä mä järjestän sen sulle! sitten kun kyllästyn siihen..
Roger.
p.s.
Pakko näin ulkopuolisena (ja uteliaana) kysäistä, että oliko reissulla mitään tarkempaa tutustumista/kiinnostumista/pariutumista? Ajattelisin ite niin, et tuollainen mesta olis just bueno kyseiseen tarkoitukseen.. :dance:
Reissuhan oli lähinnä lepäilyä ja päivätansseja.