Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jee kiitos vaan kaikille, mahtavaa oli!

Kiitoksia reissusta! Kivaa oli :)

Viitsittekö Xairax ja Savannah tsekata, oisko mun mekko lähtenyt jomman kumman matkaan? Hyttihän me tarkistettiin, ettei sinne jäänyt mtn.

Se tuli Savannahin laukkuun ja on ehkä Mika1979:n mukana nyt?...

Kiitokset omasta puolestani myös, seura oli ensiluokkaista! Ja täsmennän edelleen, että yhdeksän miehen kanssa on kiva olla samassa porealtaassa, oli ne nii kommeita! Nyt on sit sellanen väsy että voi hesus nevada. Aamulla kuuteen töihin. Ni mites kännissä muuten saa äänestää ku aattelin vielä sellasen homman lähtee tekeen? ;)

Omasta puolestani myös kiitän kaikkia ja erityisesti hyttitovereita sekä matkanjohtajaa. Täytyy ehkä varmaan luultavasti lähteä syksylläkin mukaan.

Samoin. Meillä oli tosi kova porukka hytissä. Ensi kerralla sama porukka hyttiin.

Yeah!! Kiitos järjestäjille täältä suunnalta myös! Olipahan reissu!! Ehkä uskallan lähteä uudelleenkin! Ja kiitos myös henkilölle, joka tarjoili sitä Limoncelloa ennen tanssiesitystä, sekö lie siivitti voittoon...

Ja nöyrä anteeksipyyntöni hyttikavereille (ja muillekin tarvittaessa) huonoista jutuista.

Tack och adjö!

Joo se olin mä joka tarjos rohkasuryyppyjä :)

Kiitoksia reissusta! Kivaa oli :)

Viitsittekö Xairax ja Savannah tsekata, oisko mun mekko lähtenyt jomman kumman matkaan? Hyttihän me tarkistettiin, ettei sinne jäänyt mtn.

Se tuli Savannahin laukkuun ja on ehkä Mika1979:n mukana nyt?...

Joo se on (vielä tuntemattomasta syystä) mulla (päällä) juuri nyt :dance2:
Mutta kyllä mä järjestän sen sulle! sitten kun kyllästyn siihen..

Meikäläiseltäkin suurkiitokset kaikille hienosta risteilystä. Etenkin järjestäjille nostan hattua. Oli niin hirmuisesti porukkaa mukana, ettei mitenkään ehtinyt tutustua kaikkiin. Nimet/nimimerkitkin on jo unohtunut, mutta kaikki keiden kanssa juttelin, olivat kyllä erittäin hienoja miehiä/naisia. Ellei mitään ihmeellistä tapahdu, niin syksyllä nähdään!

Tack tack risteilystä kaikille. Oli kiva reissu.

Kiitoksia myös täältä. Mukavan tuntuista porukkaa oli ja harmi ettei kaikkiin ehtinyt millään tutustua. Uutta reissua odotellessa!

Paikalla muuten pyöri välillä paparazzeja...näkeekö näitä kuvatuksia jostain? Oon sen verran masokistinen luonne vissiin että ois hauska nähä oma haamu kuva jos johonkii oon takertunu vahingossa :D

Pakko näin ulkopuolisena (ja uteliaana) kysäistä, että oliko reissulla mitään tarkempaa tutustumista/kiinnostumista/pariutumista? Ajattelisin ite niin, et tuollainen mesta olis just bueno kyseiseen tarkoitukseen.. :dance:

Pakko näin ulkopuolisena (ja uteliaana) kysäistä, että oliko reissulla mitään tarkempaa tutustumista/kiinnostumista/pariutumista? Ajattelisin ite niin, et tuollainen mesta olis just bueno kyseiseen tarkoitukseen.. :dance:

Reissuhan oli lähinnä lepäilyä ja päivätansseja.

Lap Dance -videot ei ilmeisesti julkisia juutubessa..? Suorat linkit saa laittaa privalla.

Pieni kalpea kiittää retkestä :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom