Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu kiitos ja anteeksi vaan kaikille reissusta. Ihan kivaa oli mutta ei kyllä vanha meinaa enää jaksaa, sen on huomannut kyllä eilen ja tänään. Jos Ossen viitsii siihen huoneen maksuun osallistua niin hieno juttu toki ;).

Pakko näin ulkopuolisena (ja uteliaana) kysäistä, että oliko reissulla mitään tarkempaa tutustumista/kiinnostumista/pariutumista? Ajattelisin ite niin, et tuollainen mesta olis just bueno kyseiseen tarkoitukseen.. :dance:

Mä ainakin kiinnostuin Dr. Ekin istumalihaksista, ku se oli tarkoituksella laittanut kireet collegehousut esitelläkseen täydellistä persettään. Ja kyllä se mulle pari kertaa näytti hauistakin. Is this love?

Mitäh?? Onks niitä kuvattu...

Toki! :D

Oli kyl mahtava reissu ja kiitokset kaikille:)

Jeah, thänks vaan kaikille!

Kiitos kiitos

e: Masentaako ketään muuta tällasten isolla, hyvällä porukalla tehtyjen parin päivän reissujen jälkeen? Ei muuten ollu kivaa istua 3h40min bussissa

Kiitokset vielä tänne ketjuunkin kaikille! Näillä isoilla porukoilla reissuun lähtemisessä on aina se miinus, ettei kaikkien kanssa ehdi millään tutustumaan. Jännä myös, miten 50 ihmistä voi kadota niin taidokkaasti, hyvä jos kolmasosan porukasta näki jossain yhteydessä sen kastetilaisuuden jälkeen. :)

Ei kyllä jääny kaikkien uusien naamat mieleen. Jos tulis nyt kadulla vastaan, niin en tunnistais :eek: Pitäis varmaan infota paremmin kaikkia esim. sviitin sijainnista tai sit sopii joku kokoontuminen, koska ei tainnu kaikki olla edes kasteen aikaan sviitissä?

Hyvä reissu kyl, harmittaa ku ei ehitty sinne jatkoille sittenkään :D

Kiitos kiitos

e: Masentaako ketään muuta tällasten isolla, hyvällä porukalla tehtyjen parin päivän reissujen jälkeen? Ei muuten ollu kivaa istua 3h40min bussissa

mr Juva -87, normaaliin elämään palaaminen ei ole helppoa tuollaisten reissujen jälkeen, varsinkin kun on voittanut koko kaste-kisan.

Kiitän omasta puolestani osallistujia, sillä teidän ansiosta myös selvinpäin juhliminen oli hauskaa (no mukavaa ainakin :rolleyes: ) :)

Ja seuraavalla kerralla on vielä hauskempaa, kun käytät alkoholia :)

Miten olis toi perjantai 22.4.2011 :thumbs:

Ei sitä viinaa tarvita hauskanpitoon ;) Joo lähetää viettää mun synttäreitä laivalle :D Ei vaan, mä taidan viettää ihan vaan laatuaikaa kotona (ja töissä :( )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom