Kamera näköjään lisää sen 5 kg. Ainakin jos meikäläisen turvonnutta olemusta ihastelee. Täytyy oikeesti ennen seuraavaa risteilyä kiristellä jollain lääkkeillä, kun toi yks näemmä tykkää ton kameran kanssa sohlata pitkin yökerhoja ;)
Noup! Tai toki jos hinnasta sovitaan ni kyllä mäki juon, mutta sitä mä en tiedä haluisko kukaan maksaa siitä et mut näkee kännissä :D Mä en ehkä tällä reissulla antanu ittestäni parasta mahdollista kuvaa ku eräs vei "vähän" mun huomiota. Eiköhän sitä seuraavalla reissulla jaksa olla sosiaalisempiki ku tää alkuhuuma on ohi :D
Noup! Tai toki jos hinnasta sovitaan ni kyllä mäki juon, mutta sitä mä en tiedä haluisko kukaan maksaa siitä et mut näkee kännissä :D Mä en ehkä tällä reissulla antanu ittestäni parasta mahdollista kuvaa ku eräs vei "vähän" mun huomiota. Eiköhän sitä seuraavalla reissulla jaksa olla sosiaalisempiki ku tää alkuhuuma on ohi :D
Itseasiassa mä väittäisin et en oo kovinkaa hyvää seuraa kännissä nykyään. Mä kun en enää tykkää siitä tunteestä yhtään ja haluun vaan mennä piiloon häpeemään jos oon kännissä (töissä kun on välillä pakko juoda että tienaa). Oon vähän outo tapaus :D
Itseasiassa mä väittäisin et en oo kovinkaa hyvää seuraa kännissä nykyään. Mä kun en enää tykkää siitä tunteestä yhtään ja haluun vaan mennä piiloon häpeemään jos oon kännissä (töissä kun on välillä pakko juoda että tienaa). Oon vähän outo tapaus :D
Onneksi välttelin näköjään kameraa kiitettävästi. Sosiaaliselta kanssakäymiseltä välttyi ehkä liikaakin, tai ainakin siihen malliin on nimimerkit ja osa tapahtumistakin unohtunut :D.
Kenen kanssa juteltiin (laivan) baarissa moottoripyöristä, ja mahdollisesti laskuvarjohyppäämisestä?
Mulla ei ole edelleenkään mitään tolkkua siitä mitä perjantaina on tapahtunut. Molemmissa kyynerpäissä on tosin "asfaltti-ihottumaa" ja rupea, joten olen ainakin mahdollisesti kaatunut vahingossa. :D