Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En mäkään ollu paljussa ja silti olin tossa aikomoisessa kuumeessa ja nyt sit on kurkkuki kipee :( Vaikka kuinka lepäili ...

Krapula se on

Ku oliski! Se ois päivässä kärsitty. Nyt on kyl kurkkukipua ja kuumetta ilmassa, joku joukkotauti on iskeny ku meit on useempiki ollu kipeenä.

En mäkään ollu paljussa ja silti olin tossa aikomoisessa kuumeessa ja nyt sit on kurkkuki kipee :( Vaikka kuinka lepäili ...

"Kurkku kipeänä aamuun ankeaan, kuka käski mennä alasti nukkumaan..." :D

Jos ei omista fb:tä niin voi vaikka privalla pyytää linkkiä kuviin.

Niin jos siellä fb:ssä on joku ryhmä niin meikäläisenki saa sinne tyrkätä.

Voi lollero mitä kuvia!:D

Kamera näköjään lisää sen 5 kg. Ainakin jos meikäläisen turvonnutta olemusta ihastelee. Täytyy oikeesti ennen seuraavaa risteilyä kiristellä jollain lääkkeillä, kun toi yks näemmä tykkää ton kameran kanssa sohlata pitkin yökerhoja ;)

On sen verran hämärä muistikuva siitä yökerhosta että vois käydä kattoo noi kuvat :D

Vai olisko jo sunkin aika tarttua pulloon? :D

Noup! Tai toki jos hinnasta sovitaan ni kyllä mäki juon, mutta sitä mä en tiedä haluisko kukaan maksaa siitä et mut näkee kännissä :D Mä en ehkä tällä reissulla antanu ittestäni parasta mahdollista kuvaa ku eräs vei "vähän" mun huomiota. Eiköhän sitä seuraavalla reissulla jaksa olla sosiaalisempiki ku tää alkuhuuma on ohi :D

Joo ainakin meikäläisen kansioista on jokunen otos tärähtäny tai sitten kenties sormi linssin edessä... Tarkkominen ois (ehkä) paikallaan :D

Onhan sekin jo saavutus, että ylipäänsä kamera on pysynyt kädessä :)

Noup! Tai toki jos hinnasta sovitaan ni kyllä mäki juon, mutta sitä mä en tiedä haluisko kukaan maksaa siitä et mut näkee kännissä :D Mä en ehkä tällä reissulla antanu ittestäni parasta mahdollista kuvaa ku eräs vei "vähän" mun huomiota. Eiköhän sitä seuraavalla reissulla jaksa olla sosiaalisempiki ku tää alkuhuuma on ohi :D

Ihan mukava olit jo nyt. Kännissä varmasti tosi mukava.

Ihan mukava olit jo nyt. Kännissä varmasti tosi mukava.

Itseasiassa mä väittäisin et en oo kovinkaa hyvää seuraa kännissä nykyään. Mä kun en enää tykkää siitä tunteestä yhtään ja haluun vaan mennä piiloon häpeemään jos oon kännissä (töissä kun on välillä pakko juoda että tienaa). Oon vähän outo tapaus :D

Itseasiassa mä väittäisin et en oo kovinkaa hyvää seuraa kännissä nykyään. Mä kun en enää tykkää siitä tunteestä yhtään ja haluun vaan mennä piiloon häpeemään jos oon kännissä (töissä kun on välillä pakko juoda että tienaa). Oon vähän outo tapaus :D

Mulla sama.

Onneksi välttelin näköjään kameraa kiitettävästi. Sosiaaliselta kanssakäymiseltä välttyi ehkä liikaakin, tai ainakin siihen malliin on nimimerkit ja osa tapahtumistakin unohtunut :D.

Kenen kanssa juteltiin (laivan) baarissa moottoripyöristä, ja mahdollisesti laskuvarjohyppäämisestä? :confused:

Mulla ei ole edelleenkään mitään tolkkua siitä mitä perjantaina on tapahtunut. Molemmissa kyynerpäissä on tosin "asfaltti-ihottumaa" ja rupea, joten olen ainakin mahdollisesti kaatunut vahingossa. :D

Onakal on sitten enskerralla vähän vähempi tumuissa.

Vittumaista näissä, kun on niin paljon uusia naamoja, ettei mitään toivoa tutustua jokaseen. Primos, koska me kaffitellaan? :haart:

Mulla oli ajatus risteilyllä viedä sut kahville, mutta katselit vain toisia :(

Eiku perkele, asuitkin Turgusessa :( . Muistin, että oisit asunu täällä Mansesterissa. Hö.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom