Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

ERE kiittää reissusta ja sekalaisesta seurasta! Jatkot meni vähän ohi, kun jostain kumman syystä ajauduttiin eri baariin mihin muut meni.
Järjestäjille vielä erikoiskiitokset. Seuraavaa reissua odotellen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nuorison sanoin: ihan jees-matka.
Kiitos Muchograndille laivasta, Nigsterille saunasta, MHK:lle jatkoista, Paukulle kakusta ja defuckerille kyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydistä :)

Eiköhän ne lepäillytkin. ;)

Tästä voidaan toki jakaa lisätietoja, kun näyttää olevan niin kiinnostavaa. Maksusta tottakai.

Näinhän se tais vähän mennä ... mulla taita olla aika munarikas pääsiäinenki tulossa :D

Kuulin sellast huhuu kans.

Nuorison sanoin: ihan jees-matka.
Kiitos Muchograndille laivasta, Nigsterille saunasta, MHK:lle jatkoista, Paukulle kakusta ja defuckerille kyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydistä :)

Oliko noin pitkä(styttävä) kyyti vai?

^ ihan huolellahan sä kurlasit useampaakin likööriä :D

Muista, että oot mulle yhen pystys ;). Olitte lepäilemäs niin kauan, että piti lähtee lepäilee ennen ku tulitte.

Hitto niinpäs olenkin, my bad. Kuittaan sen kyllä kun samalle tiskille seuraavan kerran päädytään :) Ei missään lepäilemässä oltu kun Savannahin piti lipittää (melkein) litra baileysia ennen kapakkaan lähtöä..:D

Hitto niinpäs olenkin, my bad. Kuittaan sen kyllä kun samalle tiskille seuraavan kerran päädytään :) Ei missään lepäilemässä oltu kun Savannahin piti lipittää (melkein) litra baileysia ennen kapakkaan lähtöä..:D

Kiitos hänelle siitä, oli aikamoinen tuuri että olitte siinä ovella kun tulin. Kännykkä ovikoodin kera oli nimittäin huoneessa

Ei missään lepäilemässä oltu kun Savannahin piti lipittää (melkein) litra baileysia ennen kapakkaan lähtöä..:D

Kiitti, tarttee kaikki kertoa:D

Aina kun näin sut, sulla oli vesilasi kädessä. Olen sitten missannut jotakin oleellista.

Ehkä ihan hyvä vaan:)

Voi lollero mitä kuvia!:D

Kamera näköjään lisää sen 5 kg. Ainakin jos meikäläisen turvonnutta olemusta ihastelee. Täytyy oikeesti ennen seuraavaa risteilyä kiristellä jollain lääkkeillä, kun toi yks näemmä tykkää ton kameran kanssa sohlata pitkin yökerhoja ;)

Voi lollero mitä kuvia!:D

Kamera näköjään lisää sen 5 kg. Ainakin jos meikäläisen turvonnutta olemusta ihastelee. Täytyy oikeesti ennen seuraavaa risteilyä kiristellä jollain lääkkeillä, kun toi yks näemmä tykkää ton kameran kanssa sohlata pitkin yökerhoja ;)

Kohtuullisen läheltä asian todenneena voin (ilman suolarekkaa) todeta, että suotta kiristelet. Hyvä se on!

Mä kannattaisin nyt sitä Integrandin ehdotusta, että seuraaville risteilyille tulijat käy sitten sellasen terveysseulonnan läpi että moro! Vittu tätä paljukuumetta oikeesti :D

Kohtuullisen läheltä asian todenneena voin (ilman suolarekkaa) todeta, että suotta kiristelet. Hyvä se on!

Naurahdin ääneen :D

Mä kannattaisin nyt sitä Integrandin ehdotusta, että seuraaville risteilyille tulijat käy sitten sellasen terveysseulonnan läpi että moro! Vittu tätä paljukuumetta oikeesti :D

Tiedätkö, en ollut paljussa ja silti on kurkku kipeänä.

Se, että kertoo siitä lepäilystä on kaiken kertomista.

Nyt alkaa mullakin mennä kaikkien teidän lepäilyt ja "lepäilyt" sekaisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom