Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei lepääminen on tärkeetä että jaksaa!
Varsinki, jos on nuha tai tässä tapauksessa haluu sellasen!
Idea... tehän voitte lepäillä vaikka yhdessä!
Eiköhän ne lepäillytkin. ;)
Eiköhän ne lepäillytkin. ;)
Näinhän se tais vähän mennä ... mulla taita olla aika munarikas pääsiäinenki tulossa :D
Nuorison sanoin: ihan jees-matka.
Kiitos Muchograndille laivasta, Nigsterille saunasta, MHK:lle jatkoista, Paukulle kakusta ja defuckerille kyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydistä
Tästä voidaan toki jakaa lisätietoja, kun näyttää olevan niin kiinnostavaa. Maksusta tottakai.
Ja seuraavalla kerralla on vielä hauskempaa, kun käytät alkoholia
^ ihan huolellahan sä kurlasit useampaakin likööriä :D
Hitto niinpäs olenkin, my bad. Kuittaan sen kyllä kun samalle tiskille seuraavan kerran päädytään Ei missään lepäilemässä oltu kun Savannahin piti lipittää (melkein) litra baileysia ennen kapakkaan lähtöä..:D
Niin no, tosi selvinpäin mä olinki:D
Ei missään lepäilemässä oltu kun Savannahin piti lipittää (melkein) litra baileysia ennen kapakkaan lähtöä..:D
Aina kun näin sut, sulla oli vesilasi kädessä. Olen sitten missannut jotakin oleellista.
Voi lollero mitä kuvia!:D
Kamera näköjään lisää sen 5 kg. Ainakin jos meikäläisen turvonnutta olemusta ihastelee. Täytyy oikeesti ennen seuraavaa risteilyä kiristellä jollain lääkkeillä, kun toi yks näemmä tykkää ton kameran kanssa sohlata pitkin yökerhoja ;)
Kiitti, tarttee kaikki kertoa:D
Kohtuullisen läheltä asian todenneena voin (ilman suolarekkaa) todeta, että suotta kiristelet. Hyvä se on!
Mä kannattaisin nyt sitä Integrandin ehdotusta, että seuraaville risteilyille tulijat käy sitten sellasen terveysseulonnan läpi että moro! Vittu tätä paljukuumetta oikeesti :D
Se, että kertoo siitä lepäilystä on kaiken kertomista.