Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noniin, JJKynä ja nigster varmaan käyvät laivalla pitkän keskustelun toisten avatarien varastamisesta. :D
Kyllä, ja mä olen jo tovin käyttänyt toista/toisia avatareja, koska JJKynä sinnikkäästi pitää kiinni tuosta varastamastaan avatarista (huomautuksesta huolimatta).Keskustelu on lyhyt... koska vain toinen on varastanut avatarin :D
Keskustelu on lyhyt... koska vain toinen on varastanut avatarin :D
Joo, voisi suunnitella yhteisen junamatkan Jyväskylän apinalauman kanssa Pitääkö mulla olla perinteitä noudattaen krapula ja saada päänsärky heti kun näen sut?JKL:n ja Tampereen poppoo vois varmaan taas harrastaa kimppakivaa junamatkalla, niinkuin keväälläkin. Oli ainakin melko hersyvän hauska junamatka, mut se johtu kyl varmaan ihan vaan Anixista :D Tietysti jos jotain autosysteemiä saa kehiin, niin oishan se aika jouluista, mutta epäilen
Joo, voisi suunnitella yhteisen junamatkan Jyväskylän apinalauman kanssa Pitääkö mulla olla perinteitä noudattaen krapula ja saada päänsärky heti kun näen sut?
Käsky selvä. Aloitan pohjien ottamisen jo nyt!Kehtaat kysyäkin. Sä olet kerran erehtyny näkemään mut ilman pääkipua ja irvistelyä, älä tee sitä toiste!! :D
Mä oon aina vissiin missannu sviitin siskonpedin, kun ainut mitä oon siellä seuraavan päivän puolella nähny, on muutama kohtalaisen pahoinvoiva ja juopunut ihminen nuokkumassa
^ jaa missasinko sen, tuut siis mukaan?