Mä en aio edes järin humalassa olla ja osaan käyttäytyä ja olen kiltti, joten sovin hyvin sun hyttiin.
Näin määkin ajattelen aina kun tulen Turkuun.. sitten astun Shämiin ja ajatus haihtuu yhtä nopeasti kuin Britney Spearssin pikkuhousut..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en aio edes järin humalassa olla ja osaan käyttäytyä ja olen kiltti, joten sovin hyvin sun hyttiin.
Eli ts. sua ei lasketa mukaan.
Viimeksi kun mentiin Turkuun, oli tarkoitus bilettää kunnolla, mutta kun näki sen porukan, niin päätettiin lopulta mennä nukkumaan jo iltayhdeksältä uutisten katsomisen jälkeen. Joo, oon tullut vanhaksi.Näin määkin ajattelen aina kun tulen Turkuun.. sitten astun Shämiin ja ajatus haihtuu yhtä nopeasti kuin Britney Spearssin pikkuhousut..
Jahas, mut on sitten pistetty nuoren yksinhuoltajaäidin kanssa samaan majoitukseen. Meneekin vanhalla kokemuksella, kun viime viikonloppuna minut oli pistetty vanhan yksinhuoltajaäidin pariksi samaan hotellihuoneeseen. Toivon mukaan tällä kertaa aamuherätys ei tapahdu säikäyttämällä syvästä unestaVielä reilu viikko aikaa ilmoittautua. Alla alustavat hyttijaot. Tungetaan noihin sitten lisää jos porukkaa vielä tulee.
10. Hytti
- Hippa (aamiainen)
- dammann (kaikki mitä löytyy)
Miks toisilla on aamiainen ja toisilla aamupala? Debuggerilla on jopa molemmat. :D
Jahas, mut on sitten pistetty nuoren yksinhuoltajaäidin kanssa samaan majoitukseen. Meneekin vanhalla kokemuksella, kun viime viikonloppuna minut oli pistetty vanhan yksinhuoltajaäidin pariksi samaan hotellihuoneeseen. Toivon mukaan tällä kertaa aamuherätys ei tapahdu säikäyttämällä syvästä unesta
Ihan hyvä, että sua kiinnostaa jengin ottamat ateriat niin saadaan virheet korjattua :DMiks toisilla on aamiainen ja toisilla aamupala? Debuggerilla on jopa molemmat. :D
Ihan hyvä, että sua kiinnostaa jengin ottamat ateriat niin saadaan virheet korjattua :D
Hippa ja dammann, jos kustannusten minimointi kiinnostaa (tai muuten vain ahistaa :D) niin Hipalle on tilaa mimmihytissä ja dammann pääsee neljänneksi pyöräksi esim hyttiin nro 2.
Katotaan, miltä lopullinen osallistujalista näyttää. Ilmoittautumisaikaa on vielä viikon verran