Der un-official risteily från ÅBÅ, part XI

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko se kaks naamaa per hytti ja 40€ halvimmillaan? Toidan melkeen kestäis opiskelija budjetinkin + tietty junamatkat päälle.
No halvimmillaan 20e (hyttiosuus jos 4 henkeä) + 13e (sviittiosuus, noin) + 9,5e (aamiainen) = 42,5e. Kyllä tuon opiskelijabudjettiin saa kikkailtua, eikun mukaan vaan!

Taitaa olla jo autopaikat täynnä, ellei useampaa autoa lähe, mutta Helsingon suunnasta oon minäkin tulossa. Jos ei kaikki sovita autoihin niin voidaan järjestää kimppakyyti vr:llä..

Haluaisko joku mun kanssa samaan hyttiin?

Ketä olisi lähdössä Tampereelta? Voisi katsoa yhteistä junakyytiä.

Mietin tiistaihin asti (lasken rahoja), mut jos tuun niin Weak ja Sahaaja on mun hyttitovereita. Ja syön "aamu"palaa.

JKL:n ja Tampereen poppoo vois varmaan taas harrastaa kimppakivaa junamatkalla, niinkuin keväälläkin. Oli ainakin melko hersyvän hauska junamatka, mut se johtu kyl varmaan ihan vaan Anixista :D Tietysti jos jotain autosysteemiä saa kehiin, niin oishan se aika jouluista, mutta epäilen :)

Huomenna klo 23.59.99 menee sitten homma sitten lukkoon joten arpojat tehkää ratkaisunne :)

1. Hytti
- Mr.Referee (aamiainen + buffa)
- nigster (aamiainen)

2. Hytti
- Integrandi (aamiainen + buffa)
- MHK (buffa)
- jannu66 (aamiainen + buffa)

3. Hytti
- Sahaaja (aamiainen)
- Weak (aamiainen)

4. Hytti
- TJJ
- minimari

5. Hytti
- Gemstone (aamiainen + buffa)
- MiVi (aamiainen + buffa)

6. Hytti
- Mik99 (aamiainen)
- Debugger (aamiainen + buffa)

7. Hytti
- Paukku79 (buffa)
- XairaX (aamiainen + buffa)
- sipulia (buffa)

8. Hytti
- Adrift (buffa)
- Huu (aamiainen + buffa)
- Heikki M (buffa)

9. Hytti
- Karpo (aamiainen + buffa + kreisinä vaahtokarkkeja)
- Jonna (aamiainen + buffa)

10. Hytti
- Hippa (aamiainen)
- dammann (kaikki mitä löytyy)

Jatkajat:

- Integrandi
- Nigster
- jannu66
- Mik99
- Debugger
- XairaX
- Mr.Referee
- Gemstone
- MiVi

:rock: :dance: :urjo:

Näyttäisi vahvasti siltä, että jo pelkälle risteilylle lähtemiseen vaaditaan sen verran älynystyröitä stimuloivaa ajatustyötä, että jatkot toteutetaan (valitettavasti jo totuttuun tapaan) extempore-mentaliteetilla. Arvotaan sitten laivalla kaikki jatkoille lähtijät ja päätetään yhteistuumin mikä luola valloitetaan (esim. Club Malibuun saunomaan lol).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom