Der un-official risteily från ÅBÅ, part XI

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tunnetpas!
Paino sanalla ihmistä....

Karpon ja Kairan kaltaiset fanaatikot on ihan oma lajinsa.

Katsotaan miten sivistymätön maalaispoika pärjää noin eksoottisella matkalla.

Ilmottaudun!

Kummatki ruuat mukaan ja lauantain jatkot sopii.

Hyvinhän se lista kasvaa...

- Sahaaja (aamupala)
- Integrandi (aamiainen + buffa)
- nigster (aamiainen)
- Mr.Referee (aamiainen + buffa)
- Gemstone (aamiainen + buffa)
- jannu66
- Mik99 (aamiainen)
- Paukku79 (buffa)
- Adrift (buffa)
- Huu (aamiainen + buffa)
- XairaX (buffa)
- MiVi (aamiainen + buffa)
- Weak (aamiainen)
- Karpo (aamiainen + buffa + kreisinä vaahtokarkkeja)
- Jonna (aamiainen + buffa)
- sipulia
- dammann (kaikki mitä löytyy)
- Debugger (aamiainen + aamupala)

Jatkajat:

- Integrandi
- Nigster
- Mik99
- Debugger

:rock: :dance: :urjo:

Mää ehkä jatkan kanssa.

Jos jatkaa, sen pitäisi olla varma. Siis siinä tilanteessa jos halutaan, että varaillaan jotain mestaa ko. tarkoitusta varten. Tämä toki kuitattaisiin etukäteen.

Toisaalta myös extempore-jatkottelut käy, mutta tällä kaavalla lähestyttäessä ovat jatkot kuivuneet kasaan jo useamman kerran. Mutta katsotaan miten asia etenee...

Hei, mä tajusin just, että koska alter-egoni Natasha haluaa kuitenkin vetää tanssiperseellä rivakasti läpi yön, niin kyllähän mulle se aamupalakin pitää laittaa ettei iske vallan älytön katabolia :D Eli munaa aamupalaksi Kairalle, buffassa kelpaa kaikki liha mitä löytyy.. What? Ihan sama, molemmat safkat mulle!

edit. Ja on myös syytä olettaa, että jatkan seuraavanakin päivänä, ihan varmuuden vuoksi. Mitä sitä hyvää känniä krapulalla pilaamaan?

Mulla on lastenvahti, joten mukaan tulen risteilylle aamiaisen kera.

Olisiko tarjolla miehiä ja/tai naisia jakamaan hyttiä kanssani? Ainoa vaatimus on se, että ei aio juoda mitään örmykännejä ja osaa käyttäytyä :) Voin olla hytissä niin kaksin, kolmin kuin nelisteenkin.

Ainoa vaatimus on se, että ei aio juoda mitään örmykännejä ja osaa käyttäytyä :)
Nyt meni kyllä vaatimukset tiukaksi. Varsinkin tuo jälkimmäinen :) Joo jos ei porukalta tuu ilmoittautumisen yhteydessä mitään hyttikumppanitoiveita niin jakelen jengin hytteihin jotenkin järkevästi.

- Sahaaja (aamupala)
- Integrandi (aamiainen + buffa)
- nigster (aamiainen)
- Mr.Referee (aamiainen + buffa)
- Gemstone (aamiainen + buffa)
- jannu66
- Mik99 (aamiainen)
- Paukku79 (buffa)
- Adrift (buffa)
- Huu (aamiainen + buffa)
- XairaX (aamainen + buffa)
- MiVi (aamiainen + buffa)
- Weak (aamiainen)
- Karpo (aamiainen + buffa + kreisinä vaahtokarkkeja)
- Jonna (aamiainen + buffa)
- sipulia
- dammann (kaikki mitä löytyy)
- Debugger (aamiainen + aamupala)
- Hippa (aamiainen)

Jatkajat:

- Integrandi
- Nigster
- Mik99
- Debugger
- XairaX
- Mr.Referee

:rock: :dance: :urjo:

Jos pitää varma jatkaja olla, nii emmää kyl sit varmaan oo varma. Melko varma, mut ei ihan varma.

Hippa, mää harkitsen osallistumista tonne dedikseen saakka. Mut haluun sit sun kaa samaan hyttiin jos oon tulossa. (ja tietty toivoisin, et saatais Centrumiki vielä samaan reissuun)

Mister Inte Grande. Pistä mut johonkin hyttiin aikuisten/wanhusten kanssa. Olin just kuukauden verran humalassa joka ilta teinien kanssa, joten nyt voisi yrittää olla ihan ihmisiksi ja ikäisessään seurassa.

Ja sitten voisi noudattaa sitä perinnettä, että aina oksettaa ja koskee päähän kun näkee Xairan :)

Hippa, mää harkitsen osallistumista tonne dedikseen saakka. Mut haluun sit sun kaa samaan hyttiin jos oon tulossa. (ja tietty toivoisin, et saatais Centrumiki vielä samaan reissuun)

Mäki rakastan sua <3

Mister Inte Grande. Pistä mut johonkin hyttiin aikuisten/wanhusten kanssa. Olin just kuukauden verran humalassa joka ilta teinien kanssa, joten nyt voisi yrittää olla ihan ihmisiksi ja ikäisessään seurassa.

Jos en pääse Anixin kanssa ni änkeän sun hyttiin :D

Jos en pääse Anixin kanssa ni änkeän sun hyttiin :D
Hmm, olet kyllä aika nuori, mutta ehkäpä osaat olla kiltisti etkä tappele kännissä :D

Hmm, olet kyllä aika nuori, mutta ehkäpä osaat olla kiltisti etkä tappele kännissä :D

No minkä ikäinen sää sit oot? :)

Mä en aio edes järin humalassa olla ja osaan käyttäytyä ja olen kiltti, joten sovin hyvin sun hyttiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom