Der un-official risteily från ÅBÅ, part XI

karpo ja jonna lähtee myös.... kahdestaan oma hytti ja kaikki ruuat, kiitos. ja jos tältä laivalta ei saa vaahtokarkkeja, ni ei tulla. voisittekx niinq selvittää?

chamallows.JPG

- Sahaaja (aamupala)
- Integrandi (aamiainen + buffa)
- nigster (aamiainen + buffa)
- Mr.Referee (aamiainen + buffa)
- Gemstone (aamiainen + buffa)
- jannu66
- Mik99 (aamiainen)
- Paukku79 (buffa)
- Adrift (buffa)
- Huu (aamiainen + buffa)
- XairaX (buffa)
- MiVi (aamiainen + buffa)
- Weak
- Karpo (aamiainen + buffa)
- Jonna (aamiainen + buffa)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
chamallows.JPG

- Sahaaja (aamupala)
- nigster (aamiainen + buffa)
- jannu66
- Mik99 (aamiainen)
- Paukku79 (buffa)
- Adrift (buffa)
- XairaX (buffa)
- Weak
- Karpo (aamiainen + buffa + kreisinä vaahtokarkkeja)

listaa vähän korjattu ;)

Aamiainen tänne, kiidoksia.

Harmittaa niin sikana kun ei eltsun kanssa päästä! Oon ikuisesti surullinen. :(

Laittakaas Ulla vaikka mun hyttiin :) Tulee taas henkeviä keskusteluja. Ja sipulia ilmoitti alustavasti että olis tulossa ja samaan hyttiin kiitos :)

Uskaltaako tämmösiin ensikertalaiset lähteä?:D Ketään en myöskään tunne..

Tosin tällä hetkellä aika mahoton sanoa pääsenkö tuolloin lähtemään..

Uskaltaako tämmösiin ensikertalaiset lähteä?:D Ketään en myöskään tunne..

Kaikkihan sitä joskus on ensikertalaisia ja kyllä siellä tutustuu. :D

"Uskaltaako tämmösiin ensikertalaiset lähteä? Ketään en myöskään tunne.."

Itsekin ekaa kertaa, enkä tunne kuin yhden ihmisen :D eiköhän sielä tutustu porukkaan.. Mukaan vaan niin on joku kohtalotoveri matkassa :)

En tiiä oisko sitä laihtunu ihmisen mittoihin tuohon mennessä, voishan sitä kokkeilla...

Te, joita pelottaa lähtee. Minäki lähin sillon vuosi sitten IX-risteilylle (ketään tuntematta, ihan yksin) enkä kadu! Jumaleissön että oon tavannu loistavaa porukkaa ja hauskaa on kyl ollu! :) Ehottomasti suosittelen lähtemään matkaan.

Täähän on semmoinen yhden yön risteily?

Tuossahan se ensimäisessä postissa lukee, että lähtö pe 20.15 ja takaisin seuraavana iltana 19.15. Eli kaiketi siitä yksi yö tulee.

tuhannen ja yhden yön pikemminkin :D

Tuossahan se ensimäisessä postissa lukee, että lähtö pe 20.15 ja takaisin seuraavana iltana 19.15. Eli kaiketi siitä yksi yö tulee.

Pitää varmaan mennä nukkuu. Koitin kovasti etsiä tuota tietoa siitä enkä löytänyt.. Jep. Hyvää yötä kaikille :) Menen peiton alle häpeämään.

Mä pohdin vielä lähtöä (eli koitan saada lastenvahdin).

Muistin juuri, että uhosin viime risteilyllä tällä kertaa passaavani buffetin. Joten voisitteko, arvoisa matkanjärjestäjä, ystävällisesti ottaa meikäläiseltä buffan pois. Jätetään siis vain aamupala mulle. Ei kangistuta kaavoihin nääs.

Muistin juuri, että uhosin viime risteilyllä tällä kertaa passaavani buffetin. Joten voisitteko, arvoisa matkanjärjestäjä, ystävällisesti ottaa meikäläiseltä buffan pois. Jätetään siis vain aamupala mulle. Ei kangistuta kaavoihin nääs.
Jees! Ja jottei unohdu niin palautellaan jo tässä vaiheessa mieliin viime reissun lupaukset la-illan jatkojen projektipäällikön hommista.
Lupaan ottaa tämän pestin ensi risteilyksi. Mulla on itse asiassa jo pari hyvää mestaakin kiikarissa. Tuskin tuovat hintaan lisää/nuppi kovinkaan montaa euroa.

Jep, totutun mukaan syssymmällä uusiksi! Rok!

- Sahaaja (aamupala)
- nigster (aamiainen)
- jannu66
- Mik99 (aamiainen)
- Paukku79 (buffa)
- Adrift (buffa)
- XairaX (buffa)
- Weak (aamiainen)
- Karpo (aamiainen + buffa + kreisinä vaahtokarkkeja)

Mukana, vaikken tuolta ketään ihmistä tunnekaan. Otetaan kaikki, mitä löytyy.

Jees! Ja jottei unohdu niin palautellaan jo tässä vaiheessa mieliin viime reissun lupaukset la-illan jatkojen projektipäällikön hommista.
Juu, no problemo. Pitäisi vaan ajoissa varmistella ketä tulee ja ketä ei - jos siis lähdetään jotain mestaa varaamaan tms. Samalla siis kun kirjoittelette tänne, huikatkaa onko kiinnostusta lauantai-iltana harrastaa jotain jatkotoimintaa?!

Mukana, vaikken tuolta ketään ihmistä tunnekaan. Otetaan kaikki, mitä löytyy.
Hienoa aloitteellisuutta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom