Der un-official risteily från ÅBÅ, part X

Heh, tax free terminä on tuttu, mutta mää en tiennyt, että se toimii noilla lyhyilläkin risteilyillä kun ei kai se laiva käy maissa muualla kuin Suomessa?

T. Voisko joku laittaa mut fleksiin ettei mulle käy tuolla reissulla kovin huonosti?

Herranjestas sää oot pihalla :D. Tää risteily käy myös Ruotsissa maissa. Ruotsissa tää laiva pysähtyy lauantaiaamulla tyyliin kahdeksan aikaan.

edit. Ja tietysti Maarianhaminassa(se saaristojuttu, joka kuuluu Suomeen. Suomen lounaiskulmassa ja lounas on kello kahdeksassa kartalla katsottuna abaut).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep, mää oon ihan pihalla. Mä mihinkään ruottiin oo ollut menossa. Huoh, Anix raukka ei taida tietääkään minkälainen 31-vuotiaan lapsenvahtikeikka sillä on edessä. (Lukittee mut kuitenkin hyttiin ja päästä pois kun ollaan takaisin laiturissa.

Huoh, Anix raukka ei taida tietääkään minkälainen 31-vuotiaan lapsenvahtikeikka sillä on edessä. (Lukittee mut kuitenkin hyttiin ja päästä pois kun ollaan takaisin laiturissa.

Jos oikein huono tilanne tulee, niin vien sut laivapoliisin hellään huomaan, sieltä et pääse eksymään etkä karkaamaan, vaikkei fleksiä oliskaan. Lisäksi saan itse hetken tauon ;)

Mää mikään maalasitollo tunnusta olevani, mutta tax free?

haters-gonna-hate.gif

Mutta pakko kuitenkin...

facepalm1.jpg

Eikö puukko selässä pitäs olla sulle tuttu tunne? ;) :haart:

No, mutta yritämme päästä ajoissa liikkeelle joten ole jossain määrin valmiina jo klo 16 tienoilla, jos vaikka ehdittiin hyvissä ajoin shämiin.

Onhan se tuttu, mutta vain siltä kauniimmalta osapuolelta ;) Olen valmis kuin partiopoika, jo muutaman juoman nauttineena :D

T. Voisko joku laittaa mut fleksiin ettei mulle käy tuolla reissulla kovin huonosti?

:evil: voin kyllä ottaa vähän erityylisen lieasan mukaan, jos haluat olla talutuksessa... ;)

Bloo:facepalmi on ihan oikeassa kohteessa. Oon mää ostellut tax freena paljonkin, mutta kun en oo laivalla ollut niin en osannut ajatella siihen yhteyteen.
Mr.Referee, jos mää otan omat raudat mukaan niin Anix voi vaikka niillä napata mut hyttiin kiinni, ei tartte talutela ees taas ja repiä pois suklaalevyjen luota.

Integrandi: Mikäs se osallistujalista tällä hetkellä nyt on kun tässä on jo näitä peruutuksiakin tullut?
Qan ja dammann tippuneet edellisestä listasta pois. Onhan tossa vielä muutama jälellä...

- nigster
- Mr.Referee
- Integrandi
- MHK
- speedwolf
- Weak
- Sahaaja
- Silkkaalihasta
- Destry
- Rizz
- Gemstone
- XairaX
- En_theos
- Chede
- shrimp
- elasto
- TJJ
- minimari
- anix
- Centrum
- sipulia
- Paukku79
- Sprit
- Jarza83
- jannu66
- Huu
- Sami81
- Mik99
- säm
- raipat
- Snowbe
- Adrift
- pyranha
- Ex-Tavis
- Dymond
- A. Gerlander

Uujea!

Mulla on lääkärin määräämä puhekielto, joten jos teillä on jotain asiaa, kysykää Centrumilta ;) No, voi olla että unohdan ton puhekiellon (siis olettaen, että saan Centrumilta puheenvuoron ;))

Qan ja dammann tippuneet edellisestä listasta pois. Onhan tossa vielä muutama jälellä...

- nigster
- Mr.Referee
- Integrandi
- MHK
- speedwolf
- Weak
- Sahaaja
- Silkkaalihasta
- Destry
- Rizz
- Gemstone
- XairaX
- En_theos
- Chede
- shrimp
- elasto
- TJJ
- minimari
- anix
- Centrum
- sipulia
- Paukku79
- Sprit
- Jarza83
- jannu66
- Huu
- Sami81
- Mik99
- säm
- raipat
- Snowbe
- Adrift
- pyranha
- Ex-Tavis
- Dymond
- A. Gerlander

Huh, no onhan teitä aikamoinen posse lähössä. Olkaahan kiltisti..mut ei liian! ;)

Kerrataan vielä varmuuden vuoksi ensikertalaiset:

-Speedwolf
-Destry
-Rizz
-En_theos
-Centrum
-Sprit
-Jarza83
-Jannu66
-säm
-Adrift
-A.Gerlander
-Mr. Referee

Kyllähän niitä taas piisaa!

Mäkin oon kai vähän pipi. Päätä särkee ja kurkkukipua, kuumetta ei oo, eli en oo jättämässä välistä. En usko että muitakaan näillä oireilla tartuttelen :F Vähän harmi vaan, kun tuntuu et puhti olis poissa, mut eiköhän tää tästä. Kohta pitäs varmaan alkaa pakkailemaankin jo hmm hmm.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom