Der un-official risteily från ÅBÅ, part X

Jos Anixilla on ääni pois, se ei ollenkaan haittaa bilettämistä.. onhan sitten vain vähän hiljaisempaa laivalla... ;)

Joo se voi olla ihan hyvä asia. Käytän sit vaan bodilängvitsii kaikkialla. Väitän kyl et toi Centrumin räpätäti hoitaa meikäläisenki osuuden siitä puhumispuolesta :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
pääsen tuleen, koiranhoitajaa ei kuulema ripula haittaa :D o-ou...

Rohkeempi koiranhoitaja sul :D

on, mut se tietää nää kuviot kun sillä on itelläkin ollu samanlainen hurtta joskus ;)

^mihis aikaan porukka emännöityy Shamiin? Mä pääsen varmaan joskus tossa ennen seiskaa. Mietin vaan et miten aikasin satamassa pitikään olla? Se satamassa odottelu on bersiistä.

Juna Jyväskylästä Tampereen kautta on Turuus siin kuuden maissa, joten kuuden jälkeen tulee varmaan oltua Shamissa. Matkaahan siitä junalta ei ole paljon paskaakaan. Satamassa oloajasta en osaa sanoa.. taisin itse viimeksi olla.. öö.. seiskan jälkeen-puoli kahdeksan ja kyllähän siinä vielä ehti odottelemaan.

Jees koitetaan tällä kertaa notkua shämissä viimeiseen asti. Haen liput jo aamusella, joten niiden takia ei tarvitse lähteä satamaan hortoilemaan tuntia aiemmin.

Jos porukalle tulee viime hetken esteitä niin on tietysti arvostettavaa, että siitä ilmoitetaan jollakin tavalla. Jos ei muuta niin tähän ketjuun, jota luetaan vielä satamassakin :)

ja varsinkin kuittaillaan kovasti jos ei tule... Mun hovikuski on perillä Turussa arvokkaanlastin kanssa noin kuuden kieppeillä, jolloin olisi tarkoitus jalkautua alamaisteni joukkoon Shämrockkiin. Varmaa ainoastaan on se, että juttujen taso tulee olemaan samaa mitä ennenkin, eli ei ole pelkoa siitä että mikään oo muuttunut... :D

Ainoa mikä peloittaa, on matkustaa samassa hytissä, epävarmojen tietolähteisiin nojaten, neuvolapainoisen henkilön kanssa :evil:

Tax freen aukeamisTJ
63.%20Roadster%202.25-26.JPG

tuntia.

Tarkoittaa mm. laivoilla tapahtuvaa arvonlisäverotonta myyntiä.

Tarkoittaa kauppaa, josta saa hieman halvempaa kamaa(mm. alkoholia).

Heh, tax free terminä on tuttu, mutta mää en tiennyt, että se toimii noilla lyhyilläkin risteilyillä kun ei kai se laiva käy maissa muualla kuin Suomessa?

T. Voisko joku laittaa mut fleksiin ettei mulle käy tuolla reissulla kovin huonosti?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom