Der un-official risteily från ÅBÅ, part X

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
katotaan ehinkö shamiin, voi olla että tuun vasta terminaaliin!

Tylsää siellä on kuitenkin:jahas: Ja todennäköisesti keskustelette vain Dostojevskin teosten ihmiskuvasta ja analysoitte Charles Bukowskin runojen englanninkielen hallintaan, joten ihan hyvä vain, etten päässyt mukaan. Olisin ollut liian sivistymätön tuohon seuraan.

Tylsää siellä on kuitenkin:jahas: Ja todennäköisesti keskustelette vain Dostojevskin teosten ihmiskuvasta ja analysoitte Charles Bukowskin runojen englanninkielen hallintaan, joten ihan hyvä vain, etten päässyt mukaan. Olisin ollut liian sivistymätön tuohon seuraan.

Sellaistako noilla reissuilla on? Höh. Enpä taida sitten lähteä mukaan ensi kerralla. Mulla kun menee sen 5 min että alan näytellä munaa ja kertoa härskejä juttuja. En varmaan sopisi joukkoon.

Pakko laittaa tännekin:

photo16.JPG

Tuossa kuvassa on siis jannu66, Pakkiksen virallinen Philip Seymour Hoffman. Aivan käsittämätön yhdennäköisyys! :D

Uiiiiiiiiiiii... kivaa oli. Kiitos Interrailiieejklle järjestelyistä ja Dymondille kyydistä. Ja anteeksi.

Pakko laittaa tännekin:

photo16.JPG

Tuossa kuvassa on siis jannu66, Pakkiksen virallinen Philip Seymour Hoffman. Aivan käsittämätön yhdennäköisyys! :D
En ole varmaan ikinä nähnyt ketään joka olisi niin samannäköinen (ei siis vain Hoffmanin kanssa, vaan ihan kenen tahansa). Suosittelen melkein ottamaan yhteyttä jonnekin, pääset vielä leffoihin "tuplaksi".

Niin joo, kiitokset kaikille, kiva reissu oli taas.

Ei jaksa lähteä tänään enää, tuli totaaliväsy ja päätin jäädä kotio kikkailemaan. Ei vaan jaksa.

Ensi kertaan taas!

Kiitos vielä matkanjärjestäjälle. Hyvää jobia jälleen kerran, well done.
Myös muille tutuille ja vähän tuntemattomammille sydämelliset väsymyksen sekaiset kiitokset.

Vähän tuntuu kuin olisi elänyt...

Olipa taas kiva reissu ja mahalaukku venytetty :P Ne letut jäi vähä vaa harmittamaan :( xD Kiitos kuitenkin järjestäjälle, upeelle seuralle ja rakkauspörriäisille kyydistä ;) <3

Toivottavasti jatkoilla on hieno meininki vielä! :)

ps. mulla on muutama kuva!

Nyt turvallisesti Vaasassa.

Voi luoja, mikä reissu, ihme kun oon elossa. Mulla lähti kyllä homma totaalisesti hanskasta ja tais ne hanskatkin olla aika pahasti hukassa. Viime yö oli kyllä elämäni kamalin :D
Jatkot jäi nyt väliin, parempi niin tai en olis varmaan ajoissa selvinnyt Vaasaan.

Oli kyllä tosi kivaa ja porukka loistavaa :)

PS. Onko pakko odottaa puoli vuotta seuraavaa risteilyä?

Voi luoja, mikä reissu, ihme kun oon elossa. Mulla lähti kyllä homma totaalisesti hanskasta ja tais ne hanskatkin olla aika pahasti hukassa. Viime yö oli kyllä elämäni kamalin :D

Homma hanskassa, hanskat ranskassa... Sitä taisi olla liikkeellä :D

Mut yhdyn kaikkiin muihin, tosi kiva reissu ja haluun seuraavallekkin!

Samat sanat, hauskaa oli jälleen kerran, rentoa porukkaa ja ihme henkeviä alkoholinhuuruisia keskusteluja useampikin...:eek: Edelleen on polvitaipeet kipeet, ei siis kannata yrittää laskea niitä laivan kaiteita. Rappujakin saa käyttää. Jatkoille en myöskään kyennyt, menin vaan koisaamaan, kun edellisen yön unoset jäi 'hieman' lyhyiksi.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom