Der un-official risteily från ÅBÅ, part VII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eli sitten minun ei tarvitse keksiä enää tekosyitä, vaan voin ihan palautumisen nimissä rötköttää sohvalla? Loistavaa.
Joo, just näin. :D Se on jännä miten parhaisiin tuloksiin pääsee nykyään, ei treenaamalla enemmän, vaan nimen omaan lepäämällä enemmän. Myös riittävä ravinto on äärimmäisen tärkeetä. :D

No niin, toisaalta miksikäs ei.
Paras syy ever. :rock:
 
Meikältä voi napata ton rookie-merkin pois, vaikka henkisesti oonkin sitä aina.

Miten niin? Ethän sää oo koskaan ollut risteilyllä meirän kanssa?? :hyvä:

Alkaa oleen jo ihan hyvin settii tällä reissulla..vielä. Pari hyttiä rookieitakin...
 
Hyvältä näyttää. Onko mahdollisesti lauantaina jatkot Turun yössä?
 
Ei tietenkään, eikä suihkuunkaan tarvitse mennä jos ei tullut hiki.

Otetaanko me Refe toi keijo tonne meidän hyttiin vai onko kolmestaankin jo vähän ahdasta..?

En oikein tiedä... ei oo ainakaan mulle tullut vielä hakemusta MIKSI meidän pitäisi se ottaa meidän hyttiin... Onko sulle tullut?

Siitä hakemuksesta tarvitsee selvitä mitä me hyödymme, mitä etuja saamme ja miten meitä palvellaan. :hyvä:
 
^ Pojat, pojat, älkääpäs isotelko siellä. Jos haluatte maksaa ittenne asumaan herroiksi, niin that´s it.

Kyl mää kuulkaas Ripen muistan. Nimensä mukaisesti kypsä eikä mikään raaka rookie :lol2:

Ei voi muuta sanoa että taattua laatua (hyvää settiä) on kyllä tulossa kun katsoo ilmoittautumisia. Ketään väheksymättä olen erityisen iloinen näistä postauksista:

Okei. No meikälle matka ja ruuat.
Lisää minutkin alustavasti listalle, jookos.

Jyllikin ottaa sen "alustavasti" sanan pois, sillä tältä alukselta ei voi edes alustavasti alustaa itseään ulos.

Olinpas mä varsinainen sanaseppo näin aamusta. :rolleyes:
 
Ennen ku päätätte mitään, Ripe & Jag ehdotetaan että Pesupoltsi tulisi meitin hyttiin.

Just tuossa privassa punottiin juonia, että Pesupallo voisi olla sopiva mies pitämään liiallisen romanttiset tunnelmat sivummalla - vaikka täytyy naisille lisätäkin, että oi, romanttinen mies tuo pesupallokin.

Joten jos Pesupallolle sopii, tere tulemast hyttihimme.
 
/me muistaa myös Ripen.
 
Tässähä tulee pia jännäkakka ku on noin hirveesti porukkaa lähössä x) Toivottavasti Fiona muistaa tuoda meille minttupullon ennen lähtöö et saadaan junassa henki raikastettua ;) Tai siis eihän me toki juoda junassa muuta kuin vettä tai maustamatonta heraa ja sitten :urjo:

Yks kysymys, missä on Huu?! We want you :hyvä:

edit: Kato, kossua!
 
Viimeksi muokattu:
^ Pojat, pojat, älkääpäs isotelko siellä. Jos haluatte maksaa ittenne asumaan herroiksi, niin that´s it.

Ei meillä tuosta oo ongelmaa.. Meinaan rahasta :hyper: :rolleyes:
Mutta kyse tuleekin siitä, että haluammeko enemmän tilaa ja rauhaa hyttiin vai otammeko sinne jonkun kolmannen... tai olihan siellä silloin yhdellä kertaa n. 20henkeä, mutta se ei ollut pointti :D

Mites on X, joko nyt tässä vaiheessa aletaan kerämään rahaa jo lautasta varten?? :D

EDIT: Zada, messiin vaan.. kaikki siellä on ihan normaaleja jamppoja.
 
Hahaa, nyt mäki keksin kuka piilee Ripe-nimimerkin takana :) Voipi tulla deja vu.
 
Ripellä oli hotit hiukset.
 
saa nähä tuleekos mun matkasta mitään kun syssylle on varattu kisat eikä hajuakaa onko noi lokakuussa :( nooh pitäis parin pvän sisää selvitä mikä pvä se on. Nää urheilumatkat on kyll vaarallisia että toisaalta toivon että osuu tähän vkoloppuun ;)

Ja kuka puhu rapujen syöntikisasta?
 
Joo, sori Ripe, vähän on muisti ruosteessa. Varattu muutama koppi lisää, että mahtuu kaikki kyytiin.

Tuotaa...öö...tää haluis kans mukaan, mutta ujoilee kuitenki.. ei varmaan tarvii pahemmi selitellä että oon :eek:
Nyt loppui se ujostelu, lisäsin mukaan :whip:

1. hytti
- nigster (puhveli)
- Mr.Referee (puhveli)

2. hytti
- Integrandi (puhveli)
- Dymond (puhveli)

3. hytti
- TJJ
- minimari

4. hytti
- elasto (puhveli)
- shrimp (puhveli) :eek:

5. hytti
- sahaaja
- SilkkaaLihasta
- Snowbe (puhveli)

6. hytti
- Axefil (puhveli) :eek:
- Suppo78 :eek:
- jaNsu (puhveli) :eek:
- Kas-vain :eek:

7. hytti
- Ex-Tavis
- Pyranha

8. hytti
- Ashta (aamiainen+puhveli)
- Hummerivirta (aamiainen+puhveli) :eek:

9. hytti
- Paukku79 (puhveli)
- sipulia
- ZannaZ (aamiainen+puhveli) :eek:

10. hytti
- sella :eek:
- Leni :eek:
- Zada :eek:

11. hytti
- Maskotti
- savsam :eek:
- Wainio :eek:
- Jylli81

12. hytti
- Funkkeli :eek:
- Classh :eek:

13. hytti
- Pesupallo
- Sami81
- Ripe

:eek: = rookie

Matkaa åbå-ennätykseen(36): 2
 

Suositut

Back
Ylös Bottom