Der un-official risteily från ÅBÅ, part VII

Jep. Miitit on IMO Vipeille ja sillä siisti. Sitä kautta on saatu porukka pidettyä edes jollain tavalla homogeenisenä, ja meno on ollut ihan helmeä.

Kokemuksesta voin sanoa, että kun tieto näistä miiteistä (vrt. uusi mukava mesta/ravintola/mikä tahansa hyvä juttu) leviää, niin paikalle tulee urpoja. Urpoilla tarkoitan jengiä, jotka ei kuulu porukkaan, mutta tietää miitin paikan ja ajankohdan, ja tulee vain urpoilee. Ja mä EN jaksa urpoja.

Jos yleisellä, mä passaan. Jos Vipissä, tuun messiin.
Ei oo kyllä kertaakaan tullut meidän turkuristeille "urpoja" mukaan pummimaan, mutta ei tää risteily kuitenkaan yhden PurtsiBoyn takia kaadu. Suosittelisin kyllä vaihtamaan ton mielipiteen(tän risteilyn/miitin kohdalla) :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haha lol mikä urtsi. Koskaan ei ole vielä noin käynyt, vaikka nämä on varmaan joka kerta ollut yleisellä. No ihan sama, ei sota yhtä miestä kaipaa.

Jatkakaa.

edit. Weak oli näköjään nopeampi.
 
Jep. Miitit on IMO Vipeille ja sillä siisti. Sitä kautta on saatu porukka pidettyä edes jollain tavalla homogeenisenä, ja meno on ollut ihan helmeä.

Kokemuksesta voin sanoa, että kun tieto näistä miiteistä (vrt. uusi mukava mesta/ravintola/mikä tahansa hyvä juttu) leviää, niin paikalle tulee urpoja. Urpoilla tarkoitan jengiä, jotka ei kuulu porukkaan, mutta tietää miitin paikan ja ajankohdan, ja tulee vain urpoilee. Ja mä EN jaksa urpoja.

Jos yleisellä, mä passaan. Jos Vipissä, tuun messiin.
No saa kyllä aika vitun urpo olla jos laivalle lähtee sen takia kuokkimaan, kun täältä lähtee sinne porukkaa. Ja mitäs sitten jos tulisikin...sen kuin sanoo että kiitos hei.

e: jaa palautetta jo tulikin.

- nigster (puhveli)
- Mr.Referee (puhveli)
- sahaaja
- Integrandi (puhveli)
- Dymond
- Axefil (puhveli) :eek:
- Suppo78 :eek:
- TJJ
- minimari
- jaNsu (puhveli) :eek:
- elasto (puhveli)
- shrimp (puhveli) :eek:
- SilkkaaLihasta
- Ashta (aamiainen+puhveli)
- Hummerivirta (aamiainen+puhveli) :eek:
- Paukku79 (puhveli)
- Wainio :eek:
- Ex-Tavis
- Pyranha
- sipulia
- Funkkeli :eek:
- Classh :eek:
- Kas-vain :eek:
- Snowbe (puhveli)
- ZannaZ (aamiainen+puhveli) :eek:
- sella :eek:
- Leni :eek:
- Maskotti

:eek: = rookie

Matkaa åbå-ennätykseen: 8
 
Mitenkä monta noista ilmottautuneista on jo alle 21v, jos niitä mahtu mukaan se 4-5? Ku ite täytän 21 vasta 30.10. :D Näyttäis muitakin ekakertalaisia olla ni ehkäpä itsekkin uskaltautuisin mukaan, jos ikäni puolesta vielä mahdun :nolo:
 
Meikä mukaan kanssa, mutta ilman ruokaa.
Onko jo nigsterin ja refen hyttiin uhri arvottu vai vieläkö siihen voi hakemuksia jättää? :D
 
Ei ainakaan yhdelläkään reissulla, jolla mä olen ollut, ole kenenkään ikää kyselty. Voi tietysti olla Siljalla eri asia. Vikingillä ei edes tax freessä ole papereita kyselty, eikä hyttikorttia.
 
Multa varmaan kysytään _sielläkin_ paperit :D

Minut voisi pistää semi-sitovasti myös listalle. Joku "järkevä" puoli-mature-hytti voisi tulla kyseeseen (Sami81 missa sa oot) tai sitten mukavasti sisäänlämpiävä Tamperelaishytti. Ei ruokaa ainakaan buffetin puolelta tähän suuntaan, vedän suolapähkinöitä vaan nenään.
 
Multa on 2 kertaa kysytty pakkisristeilyllä paprut ja sitten niitä sitten selviteltiinkin. Mutta pitää olla vaan kovana sisään astuessa!
 
En oo enää tuolloin junnuissa :dance2: Siis jos se raja menee 21 pykälässä..
 
mikä hemmetti on 1. tason mature? Perkele! koska pääsee level 2:lle?? whoot??:lol2:
 
Meikä mukaan kanssa, mutta ilman ruokaa.
Onko jo nigsterin ja refen hyttiin uhri arvottu vai vieläkö siihen voi hakemuksia jättää? :D

Ei oo vielä arvottu.. hakemuksia voi jättää..

EDIT: Kaikki 1.tason maturuuden saavuttavat voivat sitten laulaa meille kaikille.. TJJ, miten taipuu "Aikuinen Nainen"? :dance2:
 
Musta tulee reissun aikana 1. tason mature :eek:
Sama, jos pääsen lähtemään. Tosin reissu menisi hytissä istuessa ja:itku:
Oletan, että mä ja TJJ tarkoitetaan samaa asiaa ja usko pois, sä tulet perässä eikä siinä ole mitään mukavaa...
Ettekö te ole kuullu, että elämä paranee jne... :D

edit: Kaim(a)ani, se puhveli mulle, jookoskookos.

Kingi, niinhän ne taitaa tietää.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom