Der un-official risteily från ÅBÅ, part VII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dymond: mä olen kuullut vain, että heppi ei seiso enää ja kunto romahtaa välittömästi.
Se on vasta kymmenen vuoden päästä siitä, no worries. :lol2:

edit: Kai se menee niinq niin, että se toimii vain sillon kun haluaa, eikä siis ihan koko aikaa. Ja mitä kuntoon tulee, niin kehitys jatkuu kohtuullisen tasaisesti, mutta palautumiseen voi hyvällä omatunnolla keskittää enemmän resursseja. ;)
 
Pesupallon hyttianomus noteerattu ja asetettu harkintaan.

Dymond sanoi:
Se on vasta kymmenen vuoden päästä siitä, no worries.
Siis, että kunto romahtaa vasta 10 vuoden päästä siitä kun heppi lakkaa toimimasta 30-vuotiaana?
 
Ja mitä kuntoon tulee, niin kehitys jatkuu kohtuullisen tasaisesti, mutta palautumiseen voi hyvällä omatunnolla keskittää enemmän resursseja. ;)

Eli sitten minun ei tarvitse keksiä enää tekosyitä, vaan voin ihan palautumisen nimissä rötköttää sohvalla? Loistavaa.
 
Jees, hyvä reissu tulossa. Kovat on odotukset sviitin suhteen sen viikkarin lähiöpubi-meiningin jälkeen :kippis1:

Taitaa olla jo viides reissu meikäläiselläkin. Ei hassumpaa :D
 
Jees, hyvä reissu tulossa. Kovat on odotukset sviitin suhteen sen viikkarin lähiöpubi-meiningin jälkeen :kippis1:

Taitaa olla jo viides reissu meikäläiselläkin. Ei hassumpaa :D

Hyvä että lähdet, niin saat suojella meitä pienempiä sitten... :dance:

TJJ, Dymond och Co, säästäkää tuo keskustelu laivalle.. se on paljon mukavemman kuuloista muutaman kaljan jälkeen kun keskustelette erinnäisistä vaivoista joita teillä on ollut :D
 
1. tason maturet my äääss. :D Mä olen jo ihan oikea mature ny. :dance2:
Ja 6. risteily. Ainakaan ei tule pulaa uusista naamoista, vaikka noin 20% peruu juuri viime metreillä.

Pakkotoiston aito ja oikea VIP-risteily oli todella ikimuistoinen kokemus
("Mikä nikki? Paljo kyykkäät?"), mutta eipä tuolla Turku-risteilyillä isoja määriä ei-vippejä ole näkynyt. On oikeastaan pelottavaa miten monta vakituista Pakkishahmoa olen ehtinyt tavata IRL risteilyillä, miiteissä ja Lahden kisojen aikaan. Ehkä juuri kestän jos Purtsi ei pysty tulemaan matkaan.
 
Ensin juodaan ja sitten saunotaan:

sauna.jpg


Sitten toki ryhmäkuva ammeessa:

38%20people%20in%20the%20Hot%20Tub.jpg


Yksilönäkin saa suorittaa:

drunk-asshole.jpg


Ja illan ensimmäiselle sammujalle riittää varmasti jekkuja kerrakseen:

Drunk01.jpg


Eli ei muuta kuin reissufiilistä kohottamaan jo hyvissä ajoin!

:dance2:
 
Laitetaanpa porukka alustavasti ruotuun niin pysyy kärryillä hyttien riittoisuudesta. Jos ei erityistoiveita ole niin hihasta ripottelen hytit mahdollisimman täyteen. Privaan voi sitten tuttuun tyyliin laittaa tarjouksia tulemaan punttimimmihyttien vapaista paikoista :whip:

1. hytti
- nigster (puhveli)
- Mr.Referee (puhveli)
- Pesupallo

2. hytti
- Integrandi (puhveli)
- Dymond (puhveli)

3. hytti
- TJJ
- minimari

4. hytti
- elasto (puhveli)
- shrimp (puhveli) :eek:

5. hytti
- sahaaja
- SilkkaaLihasta
- Snowbe (puhveli)

6. hytti
- Axefil (puhveli) :eek:
- Suppo78 :eek:
- jaNsu (puhveli) :eek:
- Kas-vain :eek:

7. hytti
- Ex-Tavis
- Pyranha

8. hytti
- Ashta (aamiainen+puhveli)
- Hummerivirta (aamiainen+puhveli) :eek:

9. hytti
- Paukku79 (puhveli)
- sipulia
- ZannaZ (aamiainen+puhveli) :eek:

10. hytti
- sella :eek:
- Leni :eek:

11. hytti
- Maskotti
- savsam :eek:
- Ripe :eek:
- Wainio :eek:

12. hytti
- Funkkeli :eek:
- Classh :eek:

:eek: = rookie

Matkaa åbå-ennätykseen(36): 5
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom