Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:dance::dance::dance::dance:Montas punkeroo noissa hyteissä on, elikä siis paljon on max?
4 banaania per koppi ja sisäpiiritiedon mukaan junaliput on selvityksessä.Montas punkeroo noissa hyteissä on, elikä siis paljon on max?
Piudiu. Mites se junalippuloisten ale-jubanderi?
Pitää muistaa viimehetken perujat, eli lisää vaan niitä ilmottautumisia. :whip:Seuraava ilmoittautuja saa kai sitten aikaan isoimman Åbå-risteilyn?
Nyt loppui se ujostelu, lisäsin mukaan :whip:
Näin on. III:een ilmoittautui 38 mutta vain 36 vaivautui paikalle.Pitää muistaa viimehetken perujat, eli lisää vaan niitä ilmottautumisia. :whip:
Yks kysymys, missä on Huu?! We want you :hyvä:
edit: Kato, kossua!
Ketään ei haeta kotoa. :whip: Kyllä näiden bileiden ylivertaisuus pitää ihan ite ymmärtää. :lol2:Aivan! Kukas muu mulle juottas sunnuntaiaamupäivänä Kossua ja Jekkua!!??11! :purjot:
Mun kohdalla toi on jo myöhästä. :( :kippis1:huoh. pitää lopettaa tänn threadin lukeminen ettei tuu matkakuume :(![]()
Mulla ei ole hajuakaan mikä on miniristeily, mutta kyseinen laiva lähtee Turusta lauantaina klo 20.15 ja on takaisin Turussa sunnuntaina klo 19.15.Ja tämä oli miniristeily, eikö?
Aivan! Kukas muu mulle juottas sunnuntaiaamupäivänä Kossua ja Jekkua!!??11! :purjot:
Mää juotan hätätapauksessaMuussa tapauksessa on saatava Huu paikalle, eli! :wtf:
Ehkä..tahtovat yleensä nuo v-loppuhytit loppua jossain vaiheessa.Ilmeisesti hyttejä saa sitämukaa lisää, kun ilmottautuneita ilmestyy?