Der un-official risteily från ÅBÅ, part VII

sä voit myös olla mun virallinen valvoja etten kuukahda yhdeltä, niinkun viimeks. missasin parhaimmat 'palat'. :D sit pitää kans olla Titaniccia siel kannella jooko?

No tottakai voin \o/ Valvojaahan tuolla tarvitaankin jos edelliset merkit pitää paikkansa :hyper: Tottahan toki ne Titanicit pitää kans vetää :haart: Tosin paketti nenäliinoja kans mukaa siihe kohtaan ko mä uppoon Pohjois-Atlanttiin...tai mihkä niit nenäliinoi tarttee - tippahan ei saa tällä reissulla olla muualla kuin lasissa :kippis1:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kas-vain, hytinhän saat halutessasi kokonaan itelles, jos kaipaat yksityisyyttä. Vai tarjootko keitot siellä omassa sviitissä? :kippis1:

Niin saa, mutta hintaero oman A-luokan kanankopin ja Bling Bling sviitin välillä on vain 50% (tai 100% riippuu mistä roikkuu) joten aika houkutteleva vaihtoehto. Ei siinä ettenkö viihtyisi myös 4henkilön hytissä. Nää on vain tällaisia aivopieruja.:D

Tottakai siellä tarjottaisiin viinaa ja vitun paskaa läppää sekä yön pimeinä tunteina ehkä jopa rakkautta :joulu3:
 
LOL, kyllä äiti. :jahas:

:lol2: Teitä pitää vähän paimentaa kun ootte niin mahdottomia. Mahdottomia, mutta aika herttaisia (lapsokaisia) silti :)

Lupaan tosin jo tässä yhteydessä, että jonkun pitää paremminkin paimentaa mua, sillä ei tässä hullussa porukassa pysty huolehtimaan kuin korkeintaan itsestä. Tai ei, mäkään en tarvitse paimennusta, koska oon jo konkari.

Mites on X, joko nyt tässä vaiheessa aletaan kerämään rahaa jo lautasta varten?? :D

Öööh. Eeeei välttämättä. Huom! Mä en ole varannut edes buhvettia, joten voipi olla että viime risteilyn tiukka linja buffetin suhteen jatkuu. :nykyinen itse järkevyys:
 
Niin saa, mutta hintaero oman A-luokan kanankopin ja Bling Bling sviitin välillä on vain 50% (tai 100% riippuu mistä roikkuu) joten aika houkutteleva vaihtoehto.
On kyllä naurettava tuo hintaero. Johtuu kyllä siitä, että jostain syystä tuo sviitti on kummallisen halpa. Viikkarin kylpyhuoneen kokoinen sviitti maksoi puolet enemmän. Onkohan tuo varaus nyt varmasti perjantaille ja oikealle sviitille :D
 
On kyllä naurettava tuo hintaero. Johtuu kyllä siitä, että jostain syystä tuo sviitti on kummallisen halpa. Viikkarin kylpyhuoneen kokoinen sviitti maksoi puolet enemmän. Onkohan tuo varaus nyt varmasti perjantaille ja oikealle sviitille :D

Kyllä mä omasta mielestä sieltä sivuilta katoin, että 10.10.2008 Europalla olisi se 60+ m^2 hytti 268€.
 
Kyllä mä omasta mielestä sieltä sivuilta katoin, että 10.10.2008 Europalla olisi se 60+ m^2 hytti 268€.

wtf :wtf:?! Onks se noin saatanan iso?
 
Joo kyllä se ihan oikein on. Neliöitä kyllä vain 50:n kujakoilla. Ensi kerralla voisi nostaa tason ylemmäs ja ottaa pelkkiä sviittejä :whip:

Tuon sviitin normihinta olisi kyllä ollut rapiat 300. Tuli tuo hinta kun maksoi saman tien veks. Sama homma noissa muissa hyteissä, eli muutaman euron halvempia ovat jos makselee samoin tein. En kuitenkaan viitsinyt maksella 11 hyttiä etukäteen...
 
Ennen ku päätätte mitään, Ripe & Jag ehdotetaan että Pesupoltsi tulisi meitin hyttiin.

Just tuossa privassa punottiin juonia, että Pesupallo voisi olla sopiva mies pitämään liiallisen romanttiset tunnelmat sivummalla - vaikka täytyy naisille lisätäkin, että oi, romanttinen mies tuo pesupallokin.

Joten jos Pesupallolle sopii, tere tulemast hyttihimme.
Vai että tuommoisten juonittelijoitten kanssa samaan hyttiin, no kyllähän se passaa :hyvä:
 
Rupeaa pikkuisen himottelemaan laivailu kun lukee tätä threadia. Saisi vedettyä hyvät rännit hyvässä seurassa suljetussa tilassa. Mikäs sen parempaa. Saisi samalla täydennettyä nuuskavarastotkin.

Pitää kyllä ensin hankkia botoxit haubereihin, koska muuten en pärjää kun niitä kuitenkin jossain illan vaiheessa alkaa äijät vertailemaan hirveässä tuiskeessa. Tai sitten luotan vain liukkaisiin liikkeisiin tanssilattialla (as if! =D).

Harkitsen vielä. Ei tällaiseen leikkiin voi heittäytyä ilman perusteellista harkintaa =)
 
Joo kyllä se ihan oikein on. Neliöitä kyllä vain 50:n kujakoilla. Ensi kerralla voisi nostaa tason ylemmäs ja ottaa pelkkiä sviittejä :whip:

Tuon sviitin normihinta olisi kyllä ollut rapiat 300. Tuli tuo hinta kun maksoi saman tien veks. Sama homma noissa muissa hyteissä, eli muutaman euron halvempia ovat jos makselee samoin tein. En kuitenkaan viitsinyt maksella 11 hyttiä etukäteen...
Hhmm. Melkeen tekis mieli kysyä miks ei meillä ole kimppaan sviittiä? :parisänky: Kuinkahan kaukana ne on tuosta käytävästä... Tosin parhaat bileet on kuitenkin siellä käytävällä klo 04 jälkeen kun sviitin avain on jonkun taskussa... :D

Pitää kyllä ensin hankkia botoxit haubereihin, koska muuten en pärjää kun niitä kuitenkin jossain illan vaiheessa alkaa äijät vertailemaan hirveässä tuiskeessa.
Juu, todellakin. Yleensä siinä posettelussa on ollu tytötkin mukana. :tuplaxxxxtakaa: Mulla on sitten kuitenkin isoimmat kädet, joten oon oikeutettu pitämään hihatonta koko ajan päällä.

Tai sitten luotan vain liukkaisiin liikkeisiin tanssilattialla (as if! =D).
Tanssiminen on ihan homoa, sitä ei ole ollut tapana harrastaa. ( :dance: )
 
Hhmm. Melkeen tekis mieli kysyä miks ei meillä ole kimppaan sviittiä? :parisänky: Kuinkahan kaukana ne on tuosta käytävästä... Tosin parhaat bileet on kuitenkin siellä käytävällä klo 04 jälkeen kun sviitin avain on jonkun taskussa... :D
Pitääpä harkita tuota updatea A->sviidu :haart:

Näköjään huonepalvelukin mukana...

attachment.php
 

Liitteet

  • roomservice.JPG
    roomservice.JPG
    39,2 KB · Katsottu: 513
Refen kaa Titaniccia:evil: Nojoo, ehkäpä jos otetaa Paukku välii :thumbs:
 
Ja Tampesterilaiset saa vinkata jos vaikka jonku kyytiin mahtus tällanen sisäsiisti hiljanen karjalainen...

No yleensä täältä on raahauduttu porukalla junaan ja alotettu bileet jo siellä :dance: jotenki se vaan kuuluu siihen kaavaan et turkuristeilylle mennää junalla :D
 
Tällä hetkellä ei ilmeisesti ole voimassa aikaisempien reissujen vr:n tarjousta, jolla junaliputtimet saisi puoleen hintaan. Eli jos ei ole opiskelija/eläkeläinen eikä halua matkustella normihintaisella junalla niin siitä vain suunnittelemaan kimppakyytejä.
 
Tällä hetkellä ei ilmeisesti ole voimassa aikaisempien reissujen vr:n tarjousta, jolla junaliputtimet saisi puoleen hintaan. Eli jos ei ole opiskelija/eläkeläinen eikä halua matkustella normihintaisella junalla niin siitä vain suunnittelemaan kimppakyytejä.
Jaaha, kiits selvittelyistä.

Meittiä on tuolla toteutumalla sen verran, ettei voida mennä (siis laillisesti) edes pikkudösällä jollei meillä oo bussikuskia matkassa, eikä niitä kovin paljoa ole edes saatavilla yli kahdeksalle. Voishan tota miettiä kuitenkin vähintään osan kanssa. On vaan vähän säätämistä.

Vaikka tuo junatin kulkimena tavallaan houkutteliskin, niin periaatetasolla tuo ~50-60€ (tjsp?) on enemmän kuin mitä tekis mieli maksaa junamatkasta, kun tuo linttakin on olemassa. Joka tapauksessa näin alustavasti saa huutaa mestat (3) autosta. Sipsisip on jo. Ja se muuten vie etupenkin aina.

Mutta kattellaan tota, ohan tonne aikaa. Vaikka nyt ite ajattelinkin "ääneen", niin mahdollisimman vähän tänne tota tsadilaisten matkasäätöä, ettei mene epäolennaiseen koko ketju, laittakaa vaikka privaa jos jollain on vaikka connectioneita tms. ja tänne sitten valmista pakettia jos jotain saadaan aikaan.

edit: tohon Funkkelin alla olevaan postaukseen liittyen - onko kukaan ikinä täyttäny noita valvojalomakkeita?
 
:rolleyes:

0–20 -vuotias saa matkustaa
- Holhoojan seurassa (äiti, isä, holhooja)
- Holhoojan valtuuttaman perheenjäsenen tai yli 30-vuotiaan valvojan seurassa (perheenjäsenellä /valvojalla max. 2 valvottavaa omien lastensa lisäksi), 0-17 – vuotiaalla oltava holhoojan allekirjoittama matkustuslupa mukana matkalla
- Jos kyseessä valvoja, on valvojan täytettävä valvojalomake

möh möh halukkaita mulle valvojaksi? :D eiks toi riitä että valvoja on samassa veneessä? Eikä tarvi olla samassa hytissä? Kuhan valvoja valvoo mun menoja :D Miks ihmeessä 20 vuotiaalla ihmisellä pitää laivalla olla valvoja...

e: http://www.tallinksilja.com/NR/rdon...9934-99E93386BC95/0/Valvojakaavake_B2C_3_.pdf tossa linkki, elikäs yks vanhus saa ottaa 2 teiniä haltuun :D Ei tarvi samaa hyttiä, kuhan valvoja on kirjoittanut tollasen kupongin mukaan voi teiniyttä :dance2:

mutta joo nyt lyön lukkoon. kyll pieni Boat trip täytyy mahtua kisojen lomaan :D
 
No yleensä täältä on raahauduttu porukalla junaan ja alotettu bileet jo siellä :dance: jotenki se vaan kuuluu siihen kaavaan et turkuristeilylle mennää junalla :D
Tällä hetkellä ei ilmeisesti ole voimassa aikaisempien reissujen vr:n tarjousta, jolla junaliputtimet saisi puoleen hintaan. Eli jos ei ole opiskelija/eläkeläinen eikä halua matkustella normihintaisella junalla niin siitä vain suunnittelemaan kimppakyytejä.

Jahas, perutaanpas tuo junajuttu :D eli jos vaan löytyy autoa ni se kelpais ... mä voin vaikka olla kuski jos joku uskaltaa antaa autosa mun käsittelyyn :D Mähän oon enivei taas vesilinjalla tuolla ;)
 

Suositut

Back
Ylös Bottom