Der un-official risteily från ÅBÅ, part VII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on nii kurko porukka lähössä et täältäki isketään mukaan, vielä Siljan paatti ni kaikki on hienosti <3 Puhveli tulis mulle myös.
 
Mäkin otan ton puffetin ni ei pääse nälkä yllättään ainakaan illasta :)
btw. siljalla voi vaikkapa kiivetä savupiipun päälle yön pimeinä tunteina (inttiporukan kanssa tuli kokeiltua) :lol2:
 
Pitää varmaan kohta varailla hyttejä lisää :wtf:

Mukana tällä hetkellä:

- nigster (puhveli)
- Mr.Referee (puhveli)
- sahaaja
- Integrandi (puhveli)
- Dymond
- Axefil :eek:
- Suppo78 :eek:
- TJJ
- minimari
- jaNsu (puhveli) :eek:
- elasto (puhveli)
- shrimp (puhveli) :eek:
- SilkkaaLihasta
- Ashta (aamiainen+puhveli)
- Hummerivirta (aamiainen+puhveli) :eek:
- Paukku79 (puhveli)
- Wainio :eek:
- Ex-Tavis
- Pyranha
- sipulia
- Funkkeli :eek:
- Classh :eek:
- Kas-vain (puhveli) :eek:
- Snowbe (puhveli)

:eek: = rookie
 
Jahas jahas.Tämmöstä tänne suunnitellaan.Josko sitä uskaltautuis mukaan ja sais lähdettyäkin tällä kertaa ;). Semisitova ilmoittautuminen siis täältä :)/. Ja jos ei sentäs joutuis hyttiä yksin maksamaan ni ois ihan kiva... ja syöppö haluaa tietty koko helahoidon.. ööh. Siis tuon ruuan osalta.
 
Lähden mielelläni matkaan mutta en jaksanut lukea noita muita thredejä,joten kuinkas näillä reissuilla käytäntö toimii.Minne maksan ja kuinka?ps.en ole blondi:D
 
Ohjeet tulee myöhemmin.. tästähän näyttää tässä vaiheessa tulevan aika iso risteily.. ja sit kaks viikkoa ennen 60% peruu :D kuten aina.. PETTURIT :evil:
 
Ahaa,eli ohjeet tulee myöhemmin...siinä tapauksessa mukana ollaan 100% varmuudella,sillä kun on koko kesän paahtanut töitä niin pitää sitä edes joskus jonkinlaista vapaata saada.Mukana ollaan:dance:
 
On se ku ainaki kahden reissun konkaria epäillään rookieksi:anssi:
 
Kylläpäs tulee taas paljon uusia. Saas nyt nähdä ilmaannutaanko mä ja mun mature paikalle.
 
Ei helvetti.. Uskaltaako tällaseen lähteä mukaan? Onks muita "neitsyitä" tulossa?
 
Ei helvetti.. Uskaltaako tällaseen lähteä mukaan? Onks muita "neitsyitä" tulossa?

Uskaltaa uskaltaa ... mun eka pakkismiitti ikinä oli tämän risteilyn 2.versio ja siitä lähtien on joka risteilyllä oltu messissä ;)

Kyllähän noita neitsyitä on tulossa, jos mun muistiin on luottamisita ni viimeisimmän osallistujalistan mukaan uusia ois tulossa jo 9 ... ite voit tarkistaa asian (kaikki joiden perässä on :eek: on siis uusia)
 
Onks muita "neitsyitä" tulossa?
Alkaa olemaan kohta enemmän kuin konkareita...

- nigster (puhveli)
- Mr.Referee (puhveli)
- sahaaja
- Integrandi (puhveli)
- Dymond
- Axefil (puhveli) :eek:
- Suppo78 :eek:
- TJJ
- minimari
- jaNsu (puhveli) :eek:
- elasto (puhveli)
- shrimp (puhveli) :eek:
- SilkkaaLihasta
- Ashta (aamiainen+puhveli)
- Hummerivirta (aamiainen+puhveli) :eek:
- Paukku79 (puhveli)
- Wainio :eek:
- Ex-Tavis
- Pyranha
- sipulia
- Funkkeli :eek:
- Classh :eek:
- Kas-vain (puhveli) :eek:
- Snowbe (puhveli)
- ZannaZ (aamiainen+puhveli) :eek:
- sella :eek:
- Leni (aamiainen+puhveli) :eek:

:eek: = rookie

Matkaa åbå-ennätykseen: 9
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom