Der un-official risteily från ÅBÅ, part VII

Okei. No meikälle matka ja ruuat.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ohhoh ... musta tuntuu et mä alan olee jo aika täpinöissäni tästä :dance2:

toki täytyy ottaa huomioon se viimeisten päivien "en mä pääsekkää" hössötys eli puolilla kuitenki menee pupu pöksyyn ... nössöt ;)
 
ohhoh ... musta tuntuu et mä alan olee jo aika täpinöissäni tästä :dance2:

toki täytyy ottaa huomioon se viimeisten päivien "en mä pääsekkää" hössötys eli puolilla kuitenki menee pupu pöksyyn ... nössöt ;)

Justiinsa niin... Nyt ei ainakaan ole pokkaa perua enää :hyper:
 
Nuo ruokapuljongit käyvät selvänä setelinä laivan muissa rafloissa (ainakin ruuan osalta) jos tuntuu, että on liikaa palan tunnetta kurkussa vellikellon aikaan :urjo:

Eihän ne paljoa enempää paikan päällä maksa, mutta voi tehdä tilan kanssa tiukkaa jos jättää mietinnän sinne saakka.
 
Nuo ruokapuljongit käyvät selvänä setelinä laivan muissa rafloissa (ainakin ruuan osalta) jos tuntuu, että on liikaa palan tunnetta kurkussa vellikellon aikaan :urjo:

Eihän ne paljoa enempää paikan päällä maksa, mutta voi tehdä tilan kanssa tiukkaa jos jättää mietinnän sinne saakka.
Joo, ampparin kanssa tota jälkimmäistä ongelmaa ei ole, joten se on hiukan turha ottaa nyt. Vaikka on sinne tullu vääntäydyttyä aiemminkin. Ennen nukkumaanmenoa.
 
Tällä kertaa minäkin lähden mukaan! Edellisistä reissuista viisastuneena mun on ihan turha ottaa mitään buffetteja joten korkeintaan teen voileipiä mukaan. :D
 
No mitä helvettiä mäkään siellä ruokailussa teen? Mut saa miinustaa pois sekä aamiaiselta, että buffasta. Mä syön sipsejä ja juon kaljaa.
 
Rookiet eivät selvästikkään arvosta kaikkea mitä vanhat on jo nähnyt... :D

Mää voisin jo nyt pistää buffetin mättösyöjälle 10euroa pottiin, ketä lähtee mukaan? Paljon katkarapuja :rock: :hyvä:

Yks nimi huolestuttavasti puuttuu vielä... sekä Weak.. mitä panttaat?
 
No näin on! :dance2:
h0h0h ja juominen ei tietystikään lopu aamulla, karaokekin taitaa löytyä - eli sulle tulee normisunnuntai! :D

Yks nimi huolestuttavasti puuttuu vielä...
Mä venaan kanssa, itse asiassa pariakin nimeä.

Integrandi, onko Siljalla vastaavaa hommaa junapilettien kanssa kuin Viikkarilla? Olikos se nyt -50% normihinnasta...
 
Mä yritän vielä pitää tän kohtuu puhtaana offtopicista, joten sitä tiedossa sitä lähempänä H-hetkeä.

Mutta, mitä hemmettiä te panttaatte? Täältähän puuttuu vielä monta konkaria listoilta, nyt mars mars ilmoittautumaan.
 
Minkä helvetin takia tää on yleisellä puolella? Mä perun osallistumiseni.

Perut sen takia, että on yleisellä puolella?
 
Jep. Miitit on IMO Vipeille ja sillä siisti. Sitä kautta on saatu porukka pidettyä edes jollain tavalla homogeenisenä, ja meno on ollut ihan helmeä.

Kokemuksesta voin sanoa, että kun tieto näistä miiteistä (vrt. uusi mukava mesta/ravintola/mikä tahansa hyvä juttu) leviää, niin paikalle tulee urpoja. Urpoilla tarkoitan jengiä, jotka ei kuulu porukkaan, mutta tietää miitin paikan ja ajankohdan, ja tulee vain urpoilee. Ja mä EN jaksa urpoja.

Jos yleisellä, mä passaan. Jos Vipissä, tuun messiin.
 
Et voi purtsi olla tosissas? :eek: Vaikee uskoo et laivalle tulis jotai jengii "kuokkimaan" siks et on pakkismiehitystä liikkeellä.. Ei urpoja tartte jaksaa, niistä pääsee tarvittaessa eroon :) Nyt se foliohattu pois päästä ja karannut elefantti takas jonoon! :whip:
 
Eihän nämä ole sillä tavalla 100%:n Pakkismiittejä ikinä. Eihän siellä olis muuten avec:itkaan mukana. Sehän on vaan positiivista, että on erilaista porukkaa matkassa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom