Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ohhoh ... musta tuntuu et mä alan olee jo aika täpinöissäni tästä :dance2:
toki täytyy ottaa huomioon se viimeisten päivien "en mä pääsekkää" hössötys eli puolilla kuitenki menee pupu pöksyyn ... nössöt ;)
Justiinsa niin... Nyt ei ainakaan ole pokkaa perua enää![]()
Mitä sitä syömään ku voi vaan juoda...? :kippis1:Perutaanpa puhvetti meikäläisen osalta.
No näin on! :dance2:Mitä sitä syömään ku voi vaan juoda...? :kippis1:
Nimenomaan, siinäkin jo tarpeeks tekemistä :kippis1:Mitä sitä syömään ku voi vaan juoda...? :kippis1:
Joo, ampparin kanssa tota jälkimmäistä ongelmaa ei ole, joten se on hiukan turha ottaa nyt. Vaikka on sinne tullu vääntäydyttyä aiemminkin. Ennen nukkumaanmenoa.Nuo ruokapuljongit käyvät selvänä setelinä laivan muissa rafloissa (ainakin ruuan osalta) jos tuntuu, että on liikaa palan tunnetta kurkussa vellikellon aikaan :urjo:
Eihän ne paljoa enempää paikan päällä maksa, mutta voi tehdä tilan kanssa tiukkaa jos jättää mietinnän sinne saakka.
h0h0h ja juominen ei tietystikään lopu aamulla, karaokekin taitaa löytyä - eli sulle tulee normisunnuntai! :DNo näin on! :dance2:
Mä venaan kanssa, itse asiassa pariakin nimeä.Yks nimi huolestuttavasti puuttuu vielä...
Minkä helvetin takia tää on yleisellä puolella? Mä perun osallistumiseni.