Der un-official risteily från ÅBÅ, part VII

Tällääne reissu edes perkele sentää....ja just toinen reissu samaa aikaa tarviiki kattoo jos sais sen peruttua :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missäs siä sataman lähellä sais pysäköityä kaaran silleen kohtuu inhimilliseen hintaan? Ja mitä maksais? Fundeerasin jos ottais ton auton alle ja tulis sillä...

jos näin on ni Tammmpereelta lähtee autokyyti Turkuun,mutta auto ei todellakaan ole suurensuuri -kun on pikku Fiude...Mut kyl sinne 3 mun lisäks mahtuu(yks pelkääjän penkille ja kaks taakse), neljäskin jos takapenkille vaan sopii- riippuu ihmisten koosta ja halusta olla kui lähelläkäin toisiaan :D (ja tavaroitten määrästä)... Takaluukkuunkin saa joku mennä jos haluaa :lol2:.

Bensakulut tietty sit tasasesti ni tulee mahd.halvaks.Muutenkaan toi pikkukaara ei oo kovin suuri bensasyöppö, jos ei kaahaa ;).Säästyy rahat tuhlattavaks jonnekin muualle.. taxfree anyone?...
 
Missäs siä sataman lähellä sais pysäköityä kaaran silleen kohtuu inhimilliseen hintaan? Ja mitä maksais? Fundeerasin jos ottais ton auton alle ja tulis sillä...

jos näin on ni Tammmpereelta lähtee autokyyti Turkuun,mutta auto ei todellakaan ole suurensuuri -kun on pikku Fiude...Mut kyl sinne 3 mun lisäks mahtuu(yks pelkääjän penkille ja kaks taakse), neljäskin jos takapenkille vaan sopii- riippuu ihmisten koosta ja halusta olla kui lähelläkäin toisiaan :D (ja tavaroitten määrästä)... Takaluukkuunkin saa joku mennä jos haluaa :lol2:.

Bensakulut tietty sit tasasesti ni tulee mahd.halvaks.Muutenkaan toi pikkukaara ei oo kovin suuri bensasyöppö, jos ei kaahaa ;).Säästyy rahat tuhlattavaks jonnekin muualle.. taxfree anyone?...
Varaan alustavasti takaluukun. Satamassa on 24h vartioitu aitaus johon saa auton muistaakseni 10€/vrk.
 
Mie tuun autolla Oulusta Turkuun, et jos joku on tolla välillä ilman kyytiä niin autoon mahtuu 4 kappaletta ihmisolentoja pientä korvausta vastaan. :)

-Edit- Jos ajat, et ota...:(
 
Mie tuun autolla Oulusta Turkuun, et jos joku on tolla välillä ilman kyytiä niin autoon mahtuu 4 kappaletta ihmisolentoja pientä korvausta vastaan. :)

-Edit- Jos ajat, et ota...:(

Varaan sitten yhden paikan Raumalta - Turkuun ja takas Turusta - Raumalle. :rock: Ja kuinka hienoa, voin toimia sitten "kartanlukijana" kun kittaan olutta vieressä :hyper:
 
Mua voisi kans kiinnostaa refen ja mik99n seura taaksepäin tultaessa (pienellä varauksella). Varaan alustavasti takapenkin josta käsin ohjeistan "kuskia" ja "kartanlukijaa" terävillä shoteillani.
 
Missäs siä sataman lähellä sais pysäköityä kaaran silleen kohtuu inhimilliseen hintaan? Ja mitä maksais? Fundeerasin jos ottais ton auton alle ja tulis sillä...

jos näin on ni Tammmpereelta lähtee autokyyti Turkuun,mutta auto ei todellakaan ole suurensuuri -kun on pikku Fiude...Mut kyl sinne 3 mun lisäks mahtuu(yks pelkääjän penkille ja kaks taakse), neljäskin jos takapenkille vaan sopii- riippuu ihmisten koosta ja halusta olla kui lähelläkäin toisiaan :D (ja tavaroitten määrästä)... Takaluukkuunkin saa joku mennä jos haluaa :lol2:.

Bensakulut tietty sit tasasesti ni tulee mahd.halvaks.Muutenkaan toi pikkukaara ei oo kovin suuri bensasyöppö, jos ei kaahaa ;).Säästyy rahat tuhlattavaks jonnekin muualle.. taxfree anyone?...


Tää vois varata menomatkaks yhden paikan :)
 
Varaan sitten yhden paikan Raumalta - Turkuun ja takas Turusta - Raumalle. :rock: Ja kuinka hienoa, voin toimia sitten "kartanlukijana" kun kittaan olutta vieressä :hyper:

Jeah. Oliks sulla sunnuntaina menoa? Meinaan, et mä ajattelin tulla vasta sunnuntaina pois. :kippis1:
 
^
Jos Refen kunto loppuu, niin se pääsee kyllä mun ja minimarin kyydissä raumalle jo lauantaina.
 
eikös Refe ollu jatkolistalla? Eli kunto täten ei saa loppua kesken ja minuakin saapi herätellä jos nukahdan kesken kaiken kuten tapana on. Mutta ei sitten mitään sammumiskällejä mulle, kiitos! Ei oo mukava herätä kun grillisipsi polttelee nenäontelossa...:(



:D
 
Missäs siä sataman lähellä sais pysäköityä kaaran silleen kohtuu inhimilliseen hintaan? Ja mitä maksais? Fundeerasin jos ottais ton auton alle ja tulis sillä...

jos näin on ni Tammmpereelta lähtee autokyyti Turkuun,mutta auto ei todellakaan ole suurensuuri -kun on pikku Fiude...Mut kyl sinne 3 mun lisäks mahtuu(yks pelkääjän penkille ja kaks taakse), neljäskin jos takapenkille vaan sopii- riippuu ihmisten koosta ja halusta olla kui lähelläkäin toisiaan :D (ja tavaroitten määrästä)... Takaluukkuunkin saa joku mennä jos haluaa :lol2:.

Bensakulut tietty sit tasasesti ni tulee mahd.halvaks.Muutenkaan toi pikkukaara ei oo kovin suuri bensasyöppö, jos ei kaahaa ;).Säästyy rahat tuhlattavaks jonnekin muualle.. taxfree anyone?...

Mä voisin kanssa varailla paikkaa...hummis saa tulla sitte itteksee ku se joutuu enivei tulee viimetinkaa
 
Onko sulle Paukku joskus tehty näin?? :(


Valitettavasti on näin käynyt..tyttöjen toimesta tosin..mutta en epäile että joku keksis vielä jotain pahempaakin :D
 
Osaako Integrandi sanoa kuinka paljon aikasemmin pitää satamaan ilmestyä ennen laivan lähtöä? Laivahan lähti siis 20.15 vai?
 
Joku 15 min alkaa olemaan ehdoton takaraja. Tunti tuo kai on virallisesti, mutta eipä varmaan noin paljoa tarvitse kun kuitenkin haen liput aiemmin.

20.15 lähtee..niinkuin tuossa ekalla sivulla sanotaan :evil:
 
entä jos sinne änkeytyy myös lukuisan epämääräinen joukko muuta risteilyväkeä?? Sitten vaan sopu sijaa antaa..tai siis...kröhöm :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom