Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

Oliko jänkäkoira vielä lähdössä? Jos niin meinaakko tosiaan mennä junalla vaikka olis mahdollisesti kimppahippaa (kaikesta päätellen huimassa seurassa) tarjolla?
Paikalla! Mä luulin, notta se pikkubusa oli jotain sanan säilää, mutta jos sellainen on, niin enköhän mä ole kehissä eli mukana eli joo. Hyvä homma!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No mikäänhän ei ole varmaa, kunhan kartoteltiin tilanne että onko riittävästi kööriä. Nyt olis just passelisti itse asiassa... Ja junaliput ehtii kyllä tilata jos toi suunnitelma kaatuu. ;) Siistiä kyllä jos onnaa.

Eli tsadin alustava kimppakyyti:

Misukka (1 p*rse/3 persoonaa, mahdollisesti one way, otettava kuitenkin huomioon paluumatkalla)
sipulia (haisee :confused: )
Snowbe (syö parsaa, juo siideriä :pode: )
Jantu (ensimmäinen perämies)
jänkäkoira (toinen perämies)
Hu Huu (hippavastaava, varaperäsmies)
Dymond (El Capitan)
----------
yht. 6+1

En edes tiedä montakos paikkaa siinä on että vieläkö mahtuu, mutta otetaan ens vkolla selvää.
 
Nyt mä repäsen ja ilmoittaudun mukaan!
Johonkin B-hyttiin, missä olisi mielellään muita naispuolisia:)
Aamiainen ja buffet myös maistuu, kiitos.
Ja kimppakyyti tsadista.

Vielähän ehtii, vai menikö ilmoittautumisaika jo umpeen???


n sen kuin kiipeää...

1. hytti (C)
- Ashta (aamiainen + buffet)
- Ex-Tavis (buffet)
- Ann

2. hytti (C)
- jänkäkoira (aamiainen + buffet)
- tiny_tinman
- Jantu (aamiainen + buffet)

3. hytti (B)
- TJJ
- minimari

4. hytti (B)
- MHK
- Integrandi (aamiainen + buffet)
- JN

5. hytti (B)
- Mr.Referee (aamainen + buffet)
- Nigster (buffet)

6. hytti (B)
- taicaviitta (aamiainen + buffet)

7. hytti (B)
- Pyranha
- Shangri Las

8. hytti (B)
- Misukka (buffet)
- Muppetti
- sipulia

9. hytti (B)
- CO1CA (buffet)

10. hytti (C)
- weak
- Snowbe (buffet)
- sahaaja
- SilkkaaLihasta

11. hytti (C)
- dymond (aamiainen + buffet)

12. hytti (B)
- Huu (aamiainen)

On muuten sitten ikärajasäädökset viikkarilla muuttuneet. On varmaan joku katkera maitoposki ottanut P. Mäkiseen yhteyttä ja vaatinut oikeutta. Nykyään on 21-v sekä naisille että miehille. Mutta eipäs tuolla oikeastaan mitään väliä tällä matkalla. Edellyttäen tietysti, että ryhmämme maturet ovat hyvällä tuulella.
 
Nyt mä repäsen ja ilmoittaudun mukaan!
Johonkin B-hyttiin, missä olisi mielellään muita naispuolisia:)
Aamiainen ja buffet myös maistuu, kiitos.
Ja kimppakyyti tsadista.

Vielähän ehtii, vai menikö ilmoittautumisaika jo umpeen???
Mää voin kyllä luovuttaa mun paikkani, voin nukkua käytävällä...


No ei, tän kuun loppuun asti oli aikaa ilmottautua. Vielä ehtii muitakin :whip:
 
Nyt mä repäsen ja ilmoittaudun mukaan!
Johonkin B-hyttiin, missä olisi mielellään muita naispuolisia:)
Aamiainen ja buffet myös maistuu, kiitos.
Ja kimppakyyti tsadista.

Eli tsadin alustava kimppakyyti:

Misukka (1 p*rse/3 persoonaa, mahdollisesti one way, otettava kuitenkin huomioon paluumatkalla)
sipulia (haisee :confused: )
Snowbe (syö parsaa, juo siideriä :pode: )
Jantu (ensimmäinen perämies)
jänkäkoira (toinen perämies)
Hu Huu (hippavastaava, varaperäsmies)
puuma (repäsi)
Dymond (El Capitan)
----------
yht. 7+1=8

Nyt tarvii jo oikeesti ison auton. :D Mutta ohaC aina kiveNpaa mennä kiNpassa, pääsee reissufiilikseen nopeammin. :kippis1: Kattellaan...
 
Okei. Mieki teen pienen korjauksen tohon kyytiasiaan. Tuoksun, en haise. Kiits
 
Mää voin kyllä luovuttaa mun paikkani, voin nukkua käytävällä...:

Kilttiä :haart:

Toivottavasti ei sentään siihen tarvitse mennä... Toisaalta kun tarpeeksi :kippis1: niin ei sillä pedillä ole niin merkitystä!!!!

Ilmeisesti nukkumisasia kuitenkin järjestyy???? Ja toivon mukaan kyytikin :thumbs:
 
Pitäskö jonku alkaa laskee TJ:tä jo? :hyper:
 
66 aamua jäljellä, kun huomasin, että Oulun vahvistukset saattavat saapua Turkuun!

Jep! Toivottavasti nyt löytyis viel 1-2 tyyppiä. :)

-Edit- Laskeskelin tuossa kuluja bensan osalta, niin noin 120€ näyttäisi menevän 7l/100km kuluttavalla autolla tuolle välille. Ja siis nykyisellä bensan hinnalla. :)
Eli ei tuo kyllä ole mahdoton summa jos meitä vain 3 lähtisikin.
 
Hmm.. melkein tästä on tulossa saatanallinen reissu, sillä nigsterin 66päivän TJ-luku ja ensi reissu on sitten jo kuudes eli voimme päätellä että olemme "onnellisten" tähtien alla kun nuo yhdistämällä saamme luvuksi 666 :rock: :rolleyes:

Alkaa näyttämään ihan hyvälle tämä risteily jo.. mutta veikkaukseni mukaan n. kahden viikon päästä alkaa kuulumaan en mää pääsekkään juttua... :curs:
 
kahden viikon päästä alkaa kuulumaan en mää pääsekkään juttua... :curs:

No mun suusta et ainakaa tollasta kuule :D mä oon jo merkannu listoihin etten oo duunissa silloin (jotain hyötyä siitäki et on yksityisyrittäjä nykyään ;)) ja itseasiassa aattelin jo perjantaina lähtee hämmentämää turun yöelämää, pitää saada se oikee rytmi päälle ni jaksaa sit laivalla painaa :hyper:
 
No mun suusta et ainakaa tollasta kuule :D mä oon jo merkannu listoihin etten oo duunissa silloin (jotain hyötyä siitäki et on yksityisyrittäjä nykyään ;)) ja itseasiassa aattelin jo perjantaina lähtee hämmentämää turun yöelämää, pitää saada se oikee rytmi päälle ni jaksaa sit laivalla painaa :hyper:

Häh? eikös se ookkaan perjantaina risteily? No siinä tapauksessa, X, mulle yks majapaikka kiitos :hyper:
 
Tämä tässä onkin ainoa huono puoli, sillä sunnuntaina ei kovin montaa uskalla ottaa, jos meinaa maanantaina töihin päästä... :)

Mutta pre-Der un-official risteily från ÅBÅ, part V voidaan pitää perjantaina pitkin Turun baareja.. mennään vaikka Amarilloon joukolla... Ja sit lauantaina voidaankin istua Shämröckissä taas vaihteeksi... :D
 

Suositut

Back
Ylös Bottom