Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

Hu Huu!
Ilmoittaudun mukaan.
Viime laivasta on jo aikaa. 3-4 vuotta sitten abi risteilyllä valvojana.
Oisko ollut Rintintin tai Cinderella. Ei voi muistaa. Punainen?

Ei B-rappu juttuja. Ne on ammattilaisille. B-hytti aamiaisella ja kissoilla?

Pitää ottaa omat lakanat mukaan. On ollut laivayhtiön edustajien kanssa väittelyä, saako pitää tooga bileissä HEIDÄN lakanoitaan. Ahvenanmaalaisia.

Pitää vielä Googlettaa, missä tämä Turun sijaitsee.
Harvinaisen selvä viesti... :D

Helpotukseksi Integrandille, mitkä on nyt sitte hyttitoivomukset ja aamiais/buffet toivomukset ?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noniin, porukka lisääntyy ja pidot paranee:

1. hytti (C)
- Ashta (aamiainen + buffet)
- Ex-Tavis (buffet)
- Ann

2. hytti (C)
- jänkäkoira (aamiainen + buffet)
- tiny_tinman

3. hytti (B)
- TJJ
- minimari

4. hytti (B)
- MHK
- Integrandi (aamiainen + buffet)
- JN

5. hytti (B)
- Mr.Referee (aamainen + buffet)
- Nigster (buffet)

6. hytti (B)
- taicaviitta (aamiainen + buffet)

7. hytti (B)
- Pyranha
- Shangri Las

8. hytti (B)
- Misukka (buffet)
- Muppetti
- sipulia

9. hytti (B)
- CO1CA (buffet)

10. hytti (C)
- weak
- Snowbe (buffet)
- sahaaja

11. hytti (C)
- dymond (aamiainen + buffet)

12. hytti (B)
- Huu (aamiainen + pari kissaa)
 
Noh,otetaanpa ne kissat sieltä pois. Kaikki eivät kuitenkaan tajua asiaa läpäksi. Ja minun tapauksessa siellä olisi Mega Paula. Ja Katri Helena.
Olen kuin Asterixin ja Obelixin merirosvot.
Aina väärässä paikassa.
Ja ehdottelemassa väärille ihmisille Kiinalaista Kikkeli Hippaa.
 
Huuhan kuulostaa jo siltä että se on ollut meidän reissuilla enemmänkin, samanlaista läppää ainakin tulee täällä kuin laivallakin. Alkaa pelottaan.. jos jäis pois... :rolleyes:
 
Noniin lapset, herätys!

Nyt on tarjolla mukavaa reissua samanhenkisten hörhöjen parissa. Nimeä paperiin :whip:

:kippis1:
 
Ketkä oli ny lähdössä pk-seudulta (tai lähistöltä)?

En ny ihan satku varma edelleenkään oo tuosta lähdöstä, mutta vois jtn kimppakyytiä kehittää jos jos...

Jos siis oon lähdös niin auto olis, säkällä vähän isompikin auto, mutta eipä maksa vaivaa etes miettiä jos ei ole kyytiläisiä.

Ja en oo ihan hirveen pelottava, risteilyisäntä Integrandi voi todistaa.
 
Ketkä oli ny lähdössä pk-seudulta (tai lähistöltä)?

En ny ihan satku varma edelleenkään oo tuosta lähdöstä, mutta vois jtn kimppakyytiä kehit

Tottakai lähdet. Sun vuoro käydä tilaamassa juomat seurueelle tilauskoodilla "sata samppanjaa" :evil:
 
Tottakai lähdet. Sun vuoro käydä tilaamassa juomat seurueelle tilauskoodilla "sata samppanjaa" :evil:
Jaa, sata salmaria ja pullo skumppaa on muuttunu sadaks pulloksi shamppista. :eek: :lol2: ...mutta jos se on jo päätetty niin... matkakassaa kootessa. ;)



feikkiedit: Rahaahan ei oikeesti ole paljoa, jos joku luuli, että olin tosissani.
 
Reissuun vielä puoltoist kuukaut, ja mää oon nyt jo ihan :hyper:
 
feikkiedit: Rahaahan ei oikeesti ole paljoa, jos joku luuli, että olin tosissani.

Normisetti näillä reissuilla.. oikeastaan sieltä köyhemmäsätä päästä.. Nyt tarvis vähän skarpata että ei kaikki luulis meitä joksiskin köyhiksi opiskelijoiksi jotka tekevät ihmeellisiä temppuja rahasta :D
 
Normisetti näillä reissuilla.. oikeastaan sieltä köyhemmäsätä päästä.. Nyt tarvis vähän skarpata että ei kaikki luulis meitä joksiskin köyhiksi opiskelijoiksi jotka tekevät ihmeellisiä temppuja rahasta :D

Heh ... näillä reissuillahan kukaan ei tee mitään ihmeellisiä temppuja rahasta :D
 
Ketkä oli ny lähdössä pk-seudulta (tai lähistöltä)?

En ny ihan satku varma edelleenkään oo tuosta lähdöstä, mutta vois jtn kimppakyytiä kehittää jos jos...

Jos siis oon lähdös niin auto olis, säkällä vähän isompikin auto, mutta eipä maksa vaivaa etes miettiä jos ei ole kyytiläisiä.

Ja en oo ihan hirveen pelottava, risteilyisäntä Integrandi voi todistaa.

Minä minä minä, ja sipulia varmaa ainaki kans?
 
Ketkä oli ny lähdössä pk-seudulta (tai lähistöltä)?

En ny ihan satku varma edelleenkään oo tuosta lähdöstä, mutta vois jtn kimppakyytiä kehittää jos jos...

Jos siis oon lähdös niin auto olis, säkällä vähän isompikin auto, mutta eipä maksa vaivaa etes miettiä jos ei ole kyytiläisiä.

Ja en oo ihan hirveen pelottava, risteilyisäntä Integrandi voi todistaa.

Jos nyt lähen ni mä lähen täältä etelästä kans :D
 
Kyll! Sipulia tulee haisemaan autoon Hesasta! Siis mikäli lähtee mukaan, eli hyvin todennäköisesti lähtee :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom