Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Normisetti näillä reissuilla.. oikeastaan sieltä köyhemmäsätä päästä.. Nyt tarvis vähän skarpata että ei kaikki luulis meitä joksiskin köyhiksi opiskelijoiksi jotka tekevät ihmeellisiä temppuja rahasta :D

Ai prkl. Noi rahat on käytännössä menny jo, joten lienee mun tarvii tehdä jotain noita teNppuja sitte. En tiedä mistä teNpuista tässä puhutaan, mutta mä oon aina sanonu, että teen mitä vaan kunhan summa on oikea.

Minä minä minä, ja sipulia varmaa ainaki kans?
Kolme Misukkaa? :eek:

Kyll! Sipulia tulee haisemaan autoon Hesasta! Siis mikäli lähtee mukaan, eli hyvin todennäköisesti lähtee :)
*Ostaa Wunderbaumeja*

Jos nyt lähen ni mä lähen täältä etelästä kans :D
Kettu kuittaa.

Eli alustava lista olis tähän mennessä:

Misukka
Misukka
Misukka
sipulia
Snowbe
----------
5 yht.

Ei tarviis isompaa autoa vielä. Jotain muita?
 
Voi olla tyhmä/itsestäänselvä:nolo: kysymys mut tarvii vissii olla vip että voi varailla? Maksoin ne vast tänään ni tulee ens viikolla.
 
Voi olla tyhmä vastaus, mut ei vissii tarvii. :)

Vars. kun tää on täällä yleisellä puolella...

edit: Jantu, tuutko samassa kyydissä? Jos kehittäs jotain isompaa autoa, niin "tsadilaiset" vois liikahtaa kimpassa. Tietysti laulaen "Yksi pieni elefantti marssi näin"-laulua yms ja pelaten "Laiva on lastattu" jne.

Edelleen siis pienellä varauksella toi mun lähtö, mutta määräpäivästähän jää aikaa muihin kyytien järjestelemisiin.
 
ok, saiskos nimen listalle ja kaikki mahd. ruokailut :)
 
Joo, mielellään jos kyytiin mahtuu. Minkälainen auto on käytössä? Pitäis itelläkin olla auto tolloin käytössä jos tulee paljon porukkaa ytimestä. Mul on farkku-astra et kaipa sinne muutama meat-head mahtuu :)
 
Minusta on moneksi ;)
Viekste paljon tilaa? Jätin sut kuitenkin yhdeksi, sivupersoonat voi sitten istuu vaikka sylikkäin. :)

Joo, mielellään jos kyytiin mahtuu. Minkälainen auto on käytössä? Pitäis itelläkin olla auto tolloin käytössä jos tulee paljon porukkaa ytimestä. Mul on farkku-astra et kaipa sinne muutama meat-head mahtuu :)
Oukkidoukki, aattelin pikkubussia kokeilla saada, mutta mitä sitä kyselemään jos ei oo kyytiläisiä. Eikä tule mitään erityisiä kustannuksia tuosta kellekkään, jos joku sitä "pelkää".

Eli alustava lista olis tähän mennessä:

Misukka
sipulia
Snowbe
Jantu
Dymond
----------
yht. 4+1
 
Viekste paljon tilaa? Jätin sut kuitenkin yhdeksi, sivupersoonat voi sitten istuu vaikka sylikkäin. :)

Ei me viedä, korkeintaan yhden perseenleveyden. :D Jos tiukka paikka tulee niin voidaan istua yhden kannikan varassakin. ;)
 
Harmin paikka ku itellä pärähtää 18 vee mittariin vasta 104 päivän päästää. Ku Sen verran eri kivalta reissulta kuulostaa. No pysytään me juniorit pois tieltä ku pakkiksen "seniorit" bailaa :)
 
Hei.
Misukka
sipulia
Snowbe
Jantu
Dymond
Jos pääsee kyytiin Helsingistä, ja ehkä jopa takaisin tänne,
olisin onnellinen. Mutta taidan viedä tilaa kokonaista kaksi kannikkaa...
 
Hei.

Jos pääsee kyytiin Helsingistä, ja ehkä jopa takaisin tänne,
olisin onnellinen. Mutta taidan viedä tilaa kokonaista kaksi kannikkaa...

Siis takasinpäin, luuleksä että tuolta jää henkiin? :eek:
 
Jos pääsee kyytiin Helsingistä, ja ehkä jopa takaisin tänne,
olisin onnellinen. Mutta taidan viedä tilaa kokonaista kaksi kannikkaa...
Jep. Matkalla Turkuun ei kyllä harrasteta kiinalaista kikkelihippaa sitte... :whip:

Siis takasinpäin, luuleksä että tuolta jää henkiin? :eek:
:lol2:

Misukka (one way)
sipulia
Snowbe
Jantu
Dymond
Hu Huu (ei hipata)
----------
yht. 5+1
 
Hyvä.
Jep. Matkalla Turkuun ei kyllä harrasteta kiinalaista kikkelihippaa sitte...
Entä paluumatkalla?
Ja alle kolmekymppisten kanssa se on pippelihippaa...
Okej, ei sitte hippaa.
 
Jep. Matkalla Turkuun ei kyllä harrasteta kiinalaista kikkelihippaa sitte... :whip:


:lol2:

Misukka (one way)
sipulia
Snowbe
Jantu
Dymond
Hu Huu (ei hipata)
----------
yht. 5+1

Sen verran tahron oikasta asiaa, että mikäli satun kuitenki jäämään henkiin niin oon tulos takas stadiin, kiitos. Herra on hyvä ja ottaa tämän seikan huomioon.

Ja mitä? Ei kikkelihippaa? Mitäs peliä se sitten oikein on? :jahas:
 
n sen kuin kiipeää...

1. hytti (C)
- Ashta (aamiainen + buffet)
- Ex-Tavis (buffet)
- Ann

2. hytti (C)
- jänkäkoira (aamiainen + buffet)
- tiny_tinman
- Jantu (aamiainen + buffet)

3. hytti (B)
- TJJ
- minimari

4. hytti (B)
- MHK
- Integrandi (aamiainen + buffet)
- JN

5. hytti (B)
- Mr.Referee (aamainen + buffet)
- Nigster (buffet)

6. hytti (B)
- taicaviitta (aamiainen + buffet)

7. hytti (B)
- Pyranha
- Shangri Las

8. hytti (B)
- Misukka (buffet)
- Muppetti
- sipulia

9. hytti (B)
- CO1CA (buffet)

10. hytti (C)
- weak
- Snowbe (buffet)
- sahaaja
- SilkkaaLihasta

11. hytti (C)
- dymond (aamiainen + buffet)

12. hytti (B)
- Huu (aamiainen)

On muuten sitten ikärajasäädökset viikkarilla muuttuneet. On varmaan joku katkera maitoposki ottanut P. Mäkiseen yhteyttä ja vaatinut oikeutta. Nykyään on 21-v sekä naisille että miehille. Mutta eipäs tuolla oikeastaan mitään väliä tällä matkalla. Edellyttäen tietysti, että ryhmämme maturet ovat hyvällä tuulella.
 
Sen verran tahron oikasta asiaa, että mikäli satun kuitenki jäämään henkiin niin oon tulos takas stadiin, kiitos. Herra on hyvä ja ottaa tämän seikan huomioon.
Jeps, tajusin khyl, ettei henkiin jäämättömyys ole kiveen hakattu. :D

Ja mitä? Ei kikkelihippaa? Mitäs peliä se sitten oikein on? :jahas:
Siis kiinalaisesta kikkelihipasta oli kyse. Kyllä kai normaalia kikkelihippaa saa olla. Jos haluu.

Oliko jänkäkoira vielä lähdössä? Jos niin meinaakko tosiaan mennä junalla vaikka olis mahdollisesti kimppahippaa (kaikesta päätellen huimassa seurassa) tarjolla?
 

Suositut

Back
Ylös Bottom