Uskoisin että tolla reissulla se ohjelma keksii itte ittensä :D
Niinhän sitä luulis... :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uskoisin että tolla reissulla se ohjelma keksii itte ittensä :D
Normisetti näillä reissuilla.. oikeastaan sieltä köyhemmäsätä päästä.. Nyt tarvis vähän skarpata että ei kaikki luulis meitä joksiskin köyhiksi opiskelijoiksi jotka tekevät ihmeellisiä temppuja rahasta :D
Kolme Misukkaa?Minä minä minä, ja sipulia varmaa ainaki kans?
*Ostaa Wunderbaumeja*Kyll! Sipulia tulee haisemaan autoon Hesasta! Siis mikäli lähtee mukaan, eli hyvin todennäköisesti lähtee
Kettu kuittaa.Jos nyt lähen ni mä lähen täältä etelästä kans :D
Kolme Misukkaa?
Eli alustava lista olis tähän mennessä:
Misukka
Misukka
Misukka
sipulia
Snowbe
----------
5 yht.
Ei tarviis isompaa autoa vielä. Jotain muita?
Viekste paljon tilaa? Jätin sut kuitenkin yhdeksi, sivupersoonat voi sitten istuu vaikka sylikkäin.Minusta on moneksi ;)
Oukkidoukki, aattelin pikkubussia kokeilla saada, mutta mitä sitä kyselemään jos ei oo kyytiläisiä. Eikä tule mitään erityisiä kustannuksia tuosta kellekkään, jos joku sitä "pelkää".Joo, mielellään jos kyytiin mahtuu. Minkälainen auto on käytössä? Pitäis itelläkin olla auto tolloin käytössä jos tulee paljon porukkaa ytimestä. Mul on farkku-astra et kaipa sinne muutama meat-head mahtuu
Viekste paljon tilaa? Jätin sut kuitenkin yhdeksi, sivupersoonat voi sitten istuu vaikka sylikkäin.
Jos pääsee kyytiin Helsingistä, ja ehkä jopa takaisin tänne,Misukka
sipulia
Snowbe
Jantu
Dymond
Hei.
Jos pääsee kyytiin Helsingistä, ja ehkä jopa takaisin tänne,
olisin onnellinen. Mutta taidan viedä tilaa kokonaista kaksi kannikkaa...
Jep. Matkalla Turkuun ei kyllä harrasteta kiinalaista kikkelihippaa sitte... :whip:Jos pääsee kyytiin Helsingistä, ja ehkä jopa takaisin tänne,
olisin onnellinen. Mutta taidan viedä tilaa kokonaista kaksi kannikkaa...
:lol2:Siis takasinpäin, luuleksä että tuolta jää henkiin?
Entä paluumatkalla?Jep. Matkalla Turkuun ei kyllä harrasteta kiinalaista kikkelihippaa sitte...
Vain jos laivalla ei saa tarpeeks hipata.Entä paluumatkalla?
Jep. Matkalla Turkuun ei kyllä harrasteta kiinalaista kikkelihippaa sitte... :whip:
:lol2:
Misukka (one way)
sipulia
Snowbe
Jantu
Dymond
Hu Huu (ei hipata)
----------
yht. 5+1
Jeps, tajusin khyl, ettei henkiin jäämättömyys ole kiveen hakattu. :DSen verran tahron oikasta asiaa, että mikäli satun kuitenki jäämään henkiin niin oon tulos takas stadiin, kiitos. Herra on hyvä ja ottaa tämän seikan huomioon.
Siis kiinalaisesta kikkelihipasta oli kyse. Kyllä kai normaalia kikkelihippaa saa olla. Jos haluu.Ja mitä? Ei kikkelihippaa? Mitäs peliä se sitten oikein on? :jahas: