Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mr.Referee;161032.4 sanoi:
Noh.. Vallataan X:n asunto sitten :D

WAS spricht man hier? ...:lol2:
Voitas mahtua aika "hyvin"..
 
Herra puheenjohtaja,
ilmoittaudun mukaan.

Joku edukas kolmen tai neljän tai jotain hengen mieshytisköön vaikka, ellei naisia ole tarjolla.

Buffetti voisi olla poikaa, joten pannaan semmoinen myös kyytipojaksi.
Aamiaiselle ei vaan pysty, ei ikinä. Ei mitenkään. Joten ei semmoista.
 
Uskaltaisinkohan varata Sniffdaddylle paikan... Se ainakin (kännissä)lupas tulla mukaa :D . En mää taija uskaltaa.... Sais noi muut Oulujantterit tehä jo päätöksii.
 
Vielä on aikaa, keskiviikkona menee homma sitten lukkoon.

1. hytti (C)
- Ashta (aamiainen + buffet)
- Ex-Tavis (buffet)
- Ann

2. hytti (C)
- jänkäkoira (aamiainen + buffet)
- tiny_tinman
- Jantu (aamiainen + buffet)
- Sami81 (buffet)

3. hytti (B)
- TJJ
- minimari

4. hytti (B)
- MHK
- Integrandi (aamiainen + buffet)
- JN

5. hytti (B)
- Mr.Referee (aamainen + buffet)
- Nigster (buffet)

6. hytti (B)
- taicaviitta (aamiainen + buffet)

7. hytti (B)
- Pyranha
- Shangri Las

8. hytti (B)
- Misukka (buffet)
- Muppetti
- sipulia
- puuma (aamiainen + buffet)

9. hytti (B)
- CO1CA (buffet)

10. hytti (C)
- weak
- Snowbe (buffet)
- sahaaja
- SilkkaaLihasta

11. hytti (C)
- dymond (aamiainen + buffet)

12. hytti (B)
- Huu (aamiainen)
 
Näyttää jo melko särmältä, nyt vaan Oululaisetkin föliin!

Aijoo, krapulassa laskin aamuiksi 63.
 
Tuutte vain katumaan, jos me oululaiset lähdetään :D
 
Mulla ei oo nyt nettiä niin en oo seurannu tilannetta..eli siis vaan kolme Oulusta?Junalla en joka tapauksessa lähe, kun ei oo edes opiskelijakorttia..Kenellä ois sit auto jolla lähtä?Ja Fugii vois infota mua jos jotain uutta tulee tän päivän aikana kun en koneelle pääse :'( Unohin perkele siirtää laajakaistan kun muutin!
 
Mulla ei oo nyt nettiä niin en oo seurannu tilannetta..eli siis vaan kolme Oulusta?Junalla en joka tapauksessa lähe, kun ei oo edes opiskelijakorttia..Kenellä ois sit auto jolla lähtä?Ja Fugii vois infota mua jos jotain uutta tulee tän päivän aikana kun en koneelle pääse :'( Unohin perkele siirtää laajakaistan kun muutin!

Joo, näillä näkymin oltais minä, sinä ja fuGii. Auto kyllä löytyy ainakin multa ja tuolla kulutus olisi se alle 7l/100km ja näin ollen kustannukset olisivat noin 120€, eli tuo ei ole kyllä mahdoton summa jos vaikka vaan kolmestaan lähdetään. Siihen sit vielä päälle laivankustannukset 20-30€, niin ei minun budjettini ainakaan siihen tule kaatumaan. ;)
 
No siis eiks me nyt siis lähetä Oulustaki?!?Pääsisin la aamuna lähteen mut maanantaiksi pitäis päästä takas eli me ei voitas Turkkuseen jäädä jatkoileen =) Ja jos johonki C hyttiin mielellään naispuolisten kans mutta jos ei onnaa niin en mä miehiäkään säikähä, onhan noita nähty ennenki :D jA KRAPULABUFEETI PAKKO saada..!!Ja ehkä myös toi illallisjuttu..on se nii hyvvee se sapuska siellä!Ja siis lähen jos nää muutki Oulun hemmot lähtee?Toivottavasti selviän niiden kans hengissä sinne asti..no, pidän niille alusta asti kunnon kurin=)
 
Jeps eli tänään klo 23.59.99 asti aikaa ilmoittautua/perua. Laittakaapa Oululaiset nyt ryhtiä siihen päätöksentekoon. Enemmän toimintaa ja vähemmän :anssi:
 
Pääsen tässä kohta töistä eli en sitte ole enää netin ääressä koko päivänä..mutta toivottavasti nuo muut nyt sit käy täällä..Huhuuuuuuu???Ja Fugii, et muuten eilen edes viestiin vastannu kun tästä kyselin, ääääärettömän loukkaantunut..!! ;p
 
Mikähän tuo Fugii oikein on miehiä kun ei naisten viesteihin vastaa?? :hyper: eli aivan oikeata materiaalia risteilylle.. welcommen vaan :haart: :whip: :love: :kippis1: ;)
 

Suositut

Back
Ylös Bottom