- Ikä
- 41
Oikeesti sulla lähtee jo Shämissä homma lapasesta ja jätetään sut nukkumaan sinne soffalle.Aijaa? Miks?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oikeesti sulla lähtee jo Shämissä homma lapasesta ja jätetään sut nukkumaan sinne soffalle.Aijaa? Miks?
2päivää jäljellä kun aamulla laskin miehet Taviksen hytissä :whip:
Oikeesti sulla lähtee jo Shämissä homma lapasesta ja jätetään sut nukkumaan sinne soffalle.
Oikein jo odotan sitä hetkeä kun rookiet pääsevät kasteeseen asti.. suurin osa on jo kuitenkin Shämissä hyvässä vauhdissa, kiihdyttävät vauhtia siinä Viking Linen terminaalin baarissa ja hyytyvätä täysin jo alku illasta laivalla :wtf:
Jotenkin alkaa olemaan sellainen fiilis, että kun misukka täällä aukoo päätään ja on aina äänessä, niin todellisuudessa se on kuitenkin kiltti pieni hissukka, joka istuu nurkassa juoden siideriä ja miettien miksi se päästi menemään elämänsä prinssin menneisyydessä. Ja samalla katsoen sitä päätöntä sakkia joka pistää jalalla koreasti :dance:
Viel kovempaa viihdet oisit saanu, jos oisit tullu mukaan ;). Mieti ensireissun tullessa tarkasti...Mä oon jo aivan koukussa tähän teidän "Risteily ilman Rajoja" -ketjuun:D
Pitäkääs parasta aikaa:dance:
Joko nyt taas. :wtf:Yksi päivä jäljellä kun näin enneunen tyhjästä Jägermaister pullosta hytin pöydällä :kippis1:
Ei niin millään :(Tuolla reissulla ei kyllä takuulla kukaan tuu saamaan pimputinta. Siitä olen varma.
Tuolla reissulla ei kyllä takuulla kukaan tuu saamaan pimputinta. Siitä olen varma.