Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oikein jo odotan sitä hetkeä kun rookiet pääsevät kasteeseen asti.. suurin osa on jo kuitenkin Shämissä hyvässä vauhdissa, kiihdyttävät vauhtia siinä Viking Linen terminaalin baarissa ja hyytyvätä täysin jo alku illasta laivalla :wtf:
 
Oikeesti sulla lähtee jo Shämissä homma lapasesta ja jätetään sut nukkumaan sinne soffalle.

Hyvinpä tyä luulette tiätävänne :)

Oikein jo odotan sitä hetkeä kun rookiet pääsevät kasteeseen asti.. suurin osa on jo kuitenkin Shämissä hyvässä vauhdissa, kiihdyttävät vauhtia siinä Viking Linen terminaalin baarissa ja hyytyvätä täysin jo alku illasta laivalla :wtf:

Samat sanat ku edellä :jahas:
 
Jotenkin alkaa olemaan sellainen fiilis, että kun misukka täällä aukoo päätään ja on aina äänessä, niin todellisuudessa se on kuitenkin kiltti pieni hissukka, joka istuu nurkassa juoden siideriä ja miettien miksi se päästi menemään elämänsä prinssin menneisyydessä. Ja samalla katsoen sitä päätöntä sakkia joka pistää jalalla koreasti :dance:
 
Jotenkin alkaa olemaan sellainen fiilis, että kun misukka täällä aukoo päätään ja on aina äänessä, niin todellisuudessa se on kuitenkin kiltti pieni hissukka, joka istuu nurkassa juoden siideriä ja miettien miksi se päästi menemään elämänsä prinssin menneisyydessä. Ja samalla katsoen sitä päätöntä sakkia joka pistää jalalla koreasti :dance:

Juuri näin :(
 
Mä oon jo aivan koukussa tähän teidän "Risteily ilman Rajoja" -ketjuun:D

Pitäkääs parasta aikaa:dance:
Viel kovempaa viihdet oisit saanu, jos oisit tullu mukaan ;). Mieti ensireissun tullessa tarkasti...
 
hmm.. vain yksi.. noh, parempi sekin kun ei mitään.. Tänään saunailta ja huomenna teidän kanssa... :rock:


Motteri, onko sulla vielä sama työnumero käytössä?
 
Huoh... huomen pitäs mennä risteilee...

Lots of :dance:, Lots of :kippis1: and maybe :haart: :hyper:
 
Tuolla reissulla ei kyllä takuulla kukaan tuu saamaan pimputinta. Siitä olen varma.

Kateuksisssas vaan puhut.... Älä turhaan yritä onkia mitään avautumsia, vaan tule itse mukaan katsomaan. :jahas:

Näin seurustelevana ihmisenä minusta parasta Turku-risteiluillä on läpänheitto ja mukava ajanviete hyvässä porukassa.:dance:
Nuo porauslauttahommat jätän sitten muiden huoleksi.
Nyt ehti vielä antaa vinkin ensikertalaisille ristelykasteeseen osallistuville: venytelkää kunnolla ;)
 
Jaaha eli shamissa nähdään! Mihis aikaan se botski lähtee? 8? Siitä pääsee hyvin ykkösen dösällä satamaan, vaikka ei jalatkaan enää kantais siinä vaiheessa. Ei tarvii kun kadun yli kävellä...Täytyykin muuten ostaa sieltä laivalta taas niitä siittiö-juomia :thumbs:

Jep jep...miks kasteeseen pitää venytellä? Mun farkut ei kyl veny mihkään eli periaatteessa ihan turhaa..hmm. Pitäskö ottaa farkunpaikkoja mukaan, noin niinkun selvitytymispakkaukseen jos vaikka ratkeavat siinä kasteessa venyessä?:eek:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom