Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

PÄDÄY!


Onko muita opiskelijoita Helesingistä kuin minä? Koska minähän joudun junassa ERI PAIKKAAN ISTUMAAN KUIN TE! :dance: eiku :itku:




Mutta enköhän mie sinne puske, joka syliin vuoron perään. :evil:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Opiskelija Helsingistä ilmoittautuu o/
Mulle neuvottiin, että ängetään vaan noiden muiden kanssa samaan vaunuun ja jos jollain on paikkalippu just sille penkille, niin sen kanssa voi vaihtaa sen paikan.
 
Nytkö sää sen vasta huomasit että luolamies o ihan hukassa? :wtf: :dance:

Ei pelkoa enää.. löysin itseni tänään istumassa työkoneeni ääressä kirjottaen tätä viestiä :hyvä:

Huomenna aamulla tarvii olla ajoissa liikkeellä että saa laskettua TJ-lukua alaspäin... tämä aamu meni vähän ketuilleen.. sori misukka, jäät välistä..
 
Onkohan joku tietoinen Jantusta? Ollut viimeksi palstalla yli kolme viikkoa sitten. Ajattelin vaan kun kaverista ei kuulu ja maksutkin vielä rästissä, toivottavasti on kunnossa.

Jos ei jantturaa näy viimeistään satamassa niin tuossa olisi yksi buffetti + aamiainen nopeimmalle.
 
Onkohan joku tietoinen Jantusta? Ollut viimeksi palstalla yli kolme viikkoa sitten. Ajattelin vaan kun kaverista ei kuulu ja maksutkin vielä rästissä, toivottavasti on kunnossa.

Jos ei jantturaa näy viimeistään satamassa niin tuossa olisi yksi buffetti + aamiainen nopeimmalle.

Ja se bufee meikälle!
 
Millä refe mennään??? Mä kylläkin sain auton JO. Että jos ei hirveesti tuliaisia nii mennäänkös sillä?

Töissä olon mukavuus on siinä että saa surffailla netissä päivät pitkät mutta ku näin lomalla ei riitä aika oikein mihinkää...:whip:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom